På tide å kjøre oppdrag.
Alarmen går inne på Internat Norwegen.
*OUEOUEOUEOUEOEUOUEOUEOUE*
Sheriffen våkner brått og løper ned til storsalen. Alle står der i pyjamasene de ble pålagt å bruke etter at Riou hadde et uheldig sammenstøt med Thinaran naken en gang.
"Hva i huleste er det som foregår" Sheriffen ser på alle som står der.
Doktor Kyllingmannen ligger på gulvet og han får ikke puste.
Vaktmester Lodin går bort til Sheriffen og forklarer at Doktoren har blitt forgiftet.
"Det er noen som har forgifta han derre jævla fiseminken. Veitta faen av hva men vi trenger dessperat en motgift, hvis ikke vil han dævve!"
Sheriffen ser ned på Doktoren.
"Vi skal fikse dette! BARE HOLD UT!
Ok. Vi trenger en som velger ut et lag på 3 mann!
- Demake
- CockMcBalls
- Drauden
- SirkusMartin
- Neocon
- Hagestol
- JustinCase
Det er den lista jeg har så dermed får Demake æren av å velge først, noe som kanskje kan være en fordel siden han kan kjemikalier og slikt no.
Demake! Velg et lag med 3 stykker.
Jeg skal også gi deg muligheten til å gi noen av de andre mistenkte her noen ekstra egenskaper.
Ta ansvar: Laglederen gir denne egenskapen til en annen spiller. Den spilleren kan stjele en egenskap (Veto, Jeg ser på deg, Sterkt lederskap eller I rampelyset) som en annen spiller har fått tidligere, men ennå ikke benyttet seg av (kun én gang).
Veto: Laglederen gir denne egenskapen til en annen spiller. Den spilleren kan legge ned veto når han ønsker (kun én gang) og avslå et allerede godkjent lagoppsett.
I rampelyset: Laglederen gir denne egenskapen til en annen spiller. Den spilleren kan tvinge en annen spiller til å avsløre om de stemmer for å gjennomføre eller mislykke et oppdrag (kun én gang). Bruk av denne egenskapen må opplyses om mellom godkjenning av lagoppsett og selve oppdraget.
Her. "
Sheriffen gir Demake noen papirer som bevis på at han er midlertidig fungerende lagleder.
"Det som er viktig er at dere klarer dette. Hvis dere ikke klarer det, så er motstanderne på Internat Norwegen bare nok et skritt nærmere til å ta over hele greia!
Så! Kan dere klare det? Kan dere redde Doktor Kyllingmannen?
Demake. Det er opp til deg å velge ditt lag. Er du klar?"
---
Pm er fra nå av forbudt.
Og dere sender stemmer til meg på pm angående lagstemmer og oppdragsabotering.