Internat Norwegen

demake

Seksuelt godteri
Jeg hopper på barnedraptoget.

Heng Drauden

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Vår mesterdetektiv går bort til Lille Drauden.
"Beklager lille venn. Det er nok din tur."

Drauden reagerer ikke. Han bare går stille bort til Lodin som tar han med ut i bakgården.
"Jodin? Jej tjoj ikke jej kommej til å dø. Jej tjoj at jej fåj se mamma"
"Sofie? haha. Nei, drævvden. Du kommer nok til hællvette som alle oss andre", Lodin lo godt av lille naive Drauden mens de sto foran galgeposten.

PLUTSELIG slår lynet ned i hele greia. Den tar fyr og de har ingen galge lenger.
"FISEMINKER! DRÆVVDEN SKAL DÆVVE!", hvorpå han hører en stemme inni hodet sitt. "HEH... DÆVVDEN!" det var den mørke stemmen til Erketor.
Det var rart, tenkte Lodin. Erketor har jo ikke vært på Internatet på mange år, så det skulle vært rart hvis han...
"LODIN! MIN GODE MANN! HUE HUE HUE" Erketors latter var umulig å ikke dra kjensel på.
"Æ FIKK TELEFON FRA HAN SHÆRIFFEN OG HAN SA TE MÆ AT Æ MÅTTE TA OVER JOBBEN DIN SOM BØDDEL! DU HA GJORT EN SÅ JÆÆÆVLIG DÅRLIG JOBB!"
Lodin ser opp på fjeset til Erketor som bare gliser, helt til han dunker vaktmesteren hardt i ryggen.
"HUE HUE HUE! BARE KØDDE MED DÆ! SKULLE BARE HJÆLPE TIL!"
Han kaster ned noen digre bærestolper han har spikret sammen til et kors.
"HAN SKA KORSFÆSTES! DET ER DEN ENESTE MÅTEN Å... HEH... FÆSTE PÅ!"

De legger Drauden ned på korset, og begynne å hamre inn spikerne i hendene hans. Han skriker som en stukket gris, og lyden blir bare verre når de tar føttene hans.
"HOLD NU KJÆFT DIN LILLE JÆVEL! NO SKA DU DØ!"
Erketor dytter Lodin vekk og løfter opp korset og setter det fast i bakken. "HÆNG DER TE DU DÆVVER"

Et lys skinner i ansiktet på Lille Drauden som en åpenbaring fra himmelen.
"Mamma? Ej det deg?"
Men det var bare Lodin som reflekterte lyset fra himmelen rett i fjeset hans.
Alle de losjerte kommer ned og ser på Drauden på korset. "NO DÆVVE HAN SNART!" sier Erketor lavt.
Men lynet slår ned fra faktisk klar himmel, treffer nederst på korset.
"MEN I HÆLVETE! DET DER BRYTER JO ALLE FYSIKKENS LOVA?" roper Erketor, og ser korset begynne å falle ned.
"FLYTT DERE!" Han snur seg til de andre "FLYTT DER..."
Korset treffer Erketor og knuser hodet hans og alle de losjerte begynner å løpe rundt og skrike.

"Det er tydelig at noen ikke vil at Drauden skal dø i dag." sier Sheriffen og går bort til lille Drauden får å ta ut spikerne og få han av korset.

"Disse spøkelsene som er her. Er de kun ute etter å ødelegge eller har de et formål med dette?
HVA ER GRUNNEN TIL AT DERE SPARER DRAUDEN?" Roper Sheriffen opp mot Internatet.

Det er nå natt.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Ok, jeg tror jeg skjønner - noen har muligheten til å holde en skånende hånd over dødsdømte. Om det kun er én som kan dette, og vedkommende reddet over uskyldige Eivind, som senere ble tatt av dage iløpet av natta, burde vi kunne slutte at Drauden er uskyldig.

Vi har igjen:
CockMcBalls
Drauden
SirkusMartin
Neocon
Hagestol
Justin
Demake

Jeg mistenker personlig demake og Cock.

Nå skal jeg rydde opp i den japanske post-post-hardcoren.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
På tide å kjøre oppdrag.

Alarmen går inne på Internat Norwegen.
*OUEOUEOUEOUEOEUOUEOUEOUE*
Sheriffen våkner brått og løper ned til storsalen. Alle står der i pyjamasene de ble pålagt å bruke etter at Riou hadde et uheldig sammenstøt med Thinaran naken en gang.
"Hva i huleste er det som foregår" Sheriffen ser på alle som står der.
Doktor Kyllingmannen ligger på gulvet og han får ikke puste.
Vaktmester Lodin går bort til Sheriffen og forklarer at Doktoren har blitt forgiftet.
"Det er noen som har forgifta han derre jævla fiseminken. Veitta faen av hva men vi trenger dessperat en motgift, hvis ikke vil han dævve!"
Sheriffen ser ned på Doktoren.
"Vi skal fikse dette! BARE HOLD UT!
Ok. Vi trenger en som velger ut et lag på 3 mann!
  1. Demake
  2. CockMcBalls
  3. Drauden
  4. SirkusMartin
  5. Neocon
  6. Hagestol
  7. JustinCase
Det er den lista jeg har så dermed får Demake æren av å velge først, noe som kanskje kan være en fordel siden han kan kjemikalier og slikt no.
Demake! Velg et lag med 3 stykker.

Jeg skal også gi deg muligheten til å gi noen av de andre mistenkte her noen ekstra egenskaper.
Ta ansvar: Laglederen gir denne egenskapen til en annen spiller. Den spilleren kan stjele en egenskap (Veto, Jeg ser på deg, Sterkt lederskap eller I rampelyset) som en annen spiller har fått tidligere, men ennå ikke benyttet seg av (kun én gang).
Veto: Laglederen gir denne egenskapen til en annen spiller. Den spilleren kan legge ned veto når han ønsker (kun én gang) og avslå et allerede godkjent lagoppsett.
I rampelyset: Laglederen gir denne egenskapen til en annen spiller. Den spilleren kan tvinge en annen spiller til å avsløre om de stemmer for å gjennomføre eller mislykke et oppdrag (kun én gang). Bruk av denne egenskapen må opplyses om mellom godkjenning av lagoppsett og selve oppdraget.

Her. "
Sheriffen gir Demake noen papirer som bevis på at han er midlertidig fungerende lagleder.

"Det som er viktig er at dere klarer dette. Hvis dere ikke klarer det, så er motstanderne på Internat Norwegen bare nok et skritt nærmere til å ta over hele greia!

Så! Kan dere klare det? Kan dere redde Doktor Kyllingmannen?
Demake. Det er opp til deg å velge ditt lag. Er du klar?"

---

Pm er fra nå av forbudt.
Og dere sender stemmer til meg på pm angående lagstemmer og oppdragsabotering.

demake

Seksuelt godteri
Vel, de eneste jeg stoler på her i denna banden er meg selv og SirkusMartin. Så jeg vil gjerne at SirkusMartin forteller meg hvem han synes den tredje på laget bør være, før jeg bestemmer meg.

demake

Seksuelt godteri
Gidder ikke vente på Martin. Ain't got no time for that.

Jeg vurderer å ta med meg Neocon, all den tid han ikke stemte for å sende Eivind (som jeg ~veit~ er uskyldig) i galgen tidlig i spillet. Jeg har ikke så mye mer å gå etter.
Cock stoler jeg ikke på av akkurat samme grunn. Han ville drepe Eivind sammen med Thinaran (den mafiajævelen).

Martin er den eneste jeg stoler 100% på.

((Sender agra PM om noen strakser))

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Du kan si de du vil ha på teamet i tråden, men all stemming og sabotering foregår her.

demake

Seksuelt godteri
Jeg velger å ta med meg selv, SirkusMartin og Neocon.

Ta ansvar: SirkusMartin
Veto: Drauden
I rampelyset: Neocon

Stemmer seff for mitt eget laagh

Mvh HanSomLikerFortgang

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
"Flott. Hvis alle kan gi meg en liten lapp om hva dere synes om lagforslaget (pm) så hadde det vært flott. Merk lappen med Lag1 oppdrag 1.
Og husk. At hvis dere for faen ikke klarer å velge et lag 5 ganger på ett oppdrag. Så gidder jeg ikke mer. Da får dere klare dere sjæl, her... på INTERNAT NORWEGEN!"
Sheriffen la fedoraen sin på bordet og ventet spent på stemmesedlene.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
"Folkens. Vit også dette. Dette blir noen harde timer, kanskje til og med dager
Ingen, og jeg mener INGEN skal få sove før vi er ferdige med det her.
(dvs. Ingen PM-snakk folk seg i mellom annet enn til meg. Ingen egenskaper annet enn de hver enkelt lagleder får delt ut. Det vil også si, ihvertfall foreløpig. Ingen flere dør.)
Jeg har også et par andre oppgaver til dere som gjør at vi kanskje klarer å løse problemene her på Internatet."
Sheriffen går bak Hagestol og legger hendene på skuldrene hans.
"Så... Har du tenkt til å levere stemmen din eller?"
  1. Demake - levert stemme
  2. CockMcBalls - levert stemme
  3. Drauden - levert stemme
  4. SirkusMartin - levert stemme
  5. Neocon - Levert stemme
  6. Hagestol - Ikke levert stemme
  7. JustinCase - Levert stemme

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Laget er godkjent.
  1. Demake - godkjent
  2. CockMcBalls - godkjent
  3. Drauden - godkjent
  4. SirkusMartin - godkjent
  5. Neocon - godkjent
  6. Hagestol - Ikke godkjent
  7. JustinCase - godkjent
"Ok. Dere vet hva dere må gjøre, men for sikkerhetsskyld blir jeg med som backup!"
(det vil ikke ha noen invirkning på sabotering/suksess, bare for storydelen av det.)

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
(Husk. Send pm til meg i samme PM som dere sendte lagstemmen deres, om dere vil sabotere eller ikke.
Husk også at de som kun er losjerte IKKE kan sabotere. Men bare spør på PM hvis dere lurer på no)

demake

Seksuelt godteri
Let's do this!

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Nå begynner oppdraget a hæææ kom igjen a Sheriffen faen jeg har ikke hele dagen må drite før eller siden!

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Sheriffen, Demake, Sirkusmartin og Neocon trasker opp mot tårnet til Demake.
"Sheriffen. Finn den flaska det står seidel på. SirkusMartin? Finn frem de bomullsdottene nedi søplebøtta.." Demake virker som en naturlig ledertype.
"Nedi søplebøtta, Demake? De... de er jo brukt." Martin så skeptisk bort på Demake.
"BARE GJØR SOM JEG SIER! Jeg må fjerne gårsdagens maskare skjønner du... kan ikke risikere at det skal renne nedover trynet hvis dette går til helvete"
Sheriffen går bort til flaskekjøla, finner frem flasken med Seidel. "Demake. Her er flaska!"
"BRA! Nå. Neocon. Ta frem trietylaminen og hell det oppi den rundkolba som ligger der borte."
Neocon trasker bort til skapet. "2-Butanon... sparteinsulfat... metyljodid... TRIETYLAMIN! HAR DEN!"
Han løper bort til rundkolba og heller det oppi. Demake kommer bort med seidelen og begynner å røre rundt.
"DET VIRKER! DET VIRKER! DET LUKTER HELT FORFERDELIG! nå er det bare å få Doktoren til å drikke dette så skal alt gå bra."
De løper alle sammen ned til storsalen, heller det i kjeften til Doktor Kyllingmannen.
Han trekker et dypt pust.. alt ser ut til at det gikk bra.
"Takk! Hva... Hva var det du gav meg, Demake?"
"En motgift som... tja. Du får kreft snart, men du lever ihvertfall!"

Oppdraget er vellykket!

"Bra folkens! Dere klarte det, eller skal jeg si.. Vi klarte det.
Det har seg slik at det er åpenbart at det spøker her på Internatet. Vi trenger fire mann som kan lete i det gamle biblioteket til SirkusMartin for å finne de gamle overtrobøkene Riou har gjemt bort. Dere må også finne det gamle ouijabrettet til den tidligere eleven Halky. Men pass på. Har vært her på internatet før, og ting har en lei tendens til å gå virkelig til helvete når man kødder med... DEN ANDRE SIDEN!
Deres oppgave er å prøve å kontakt med noen av de døde på internatet og kanskje de kan gi oss noen videre spor på hvem det er som er skyldig her. Eller noe. Jeg veit egentlig ikke. Har rett og slett ingen tro på dette, men vi må gjøre det for alle de som har dødd her på Internatet. Begynner å bli desperat her"
Vaktmester Lodin begynner å le rått før han slokner i stolen sin.
"Og du, Doktor. Kan du få Lodin til å legge fra seg den ølen? Han har en tendens til å være full før alle hengingene. Ikke nok med at risikoen for at de som blir hengt ikke dør med en gang, det er respektløst."
"ok." sier doktoren, som allerede har begynt å få et stygt utslett i fjeset.
" CockMcBalls skal nå velge lag og han kan velge mellom disse egenskapene å dele ut."

Sterkt lederskap: Laglederen gir denne egenskapen til en annen spiller. Den spilleren kan ta lederskapet fra en annen leder (kun én gang), men det MÅ annonseres før lederen har bestemt seg for hvilket lag han sender ut på oppdrag.
Veto: Laglederen gir denne egenskapen til en annen spiller. Den spilleren kan legge ned veto når han ønsker (kun én gang) og avslå et allerede godkjent lagoppsett.
Forhåndsstemming: Laglederen velger 1 person som må avsløre om de godkjenner eller avslår et lag FØR den offisielle stemmingen. Denne "cursen" varer for resten av spillet.

"Er du klar CockMcBalls? Er du klar for å ta skrittet nærmere for å redde internatet?"

CockMcBalls

El Sabor Professional
Greit grabbar. Oppdraget ble vellykket, og jeg har ingen grunn til å tro at det skulle skje noe annet dersom vi kjører på med samme gjeng en gang til. Med andre ord skal Martin, Neocon og Demake i ilden. Dere kan få med dere ...Justincase.

Så til egenskapene:

Sterkt lederskap: Demake
Veto: Neocon
Forhåndsstemming: Barnet. Barnet blir den heldige vinneren.