King Of Iron Fist Tournament 5

#21
Opprinnelig skrevet av EagleJin@08.03.2005, 16.25
Paul juggles/combos:

qcf+1_u/f+4, 1, 1, 1, d+4:2:1+2

CH b+2, qcb+3,2,2 (kan prøve med 1 i stedet for 2)
186678​
Lær og abuse disse ;) True oX style :p
 
#23
Eagle: Jeg tror vi brøyt regler med den finalen... :ler: Fordi hverken jeg eller Duke valgte Moonlit Wilderness, hvis jeg ikke husker helt feil da...
Vi var bare hypp på å denge hverandre!
 
#24
Jeg tror at det går bra, for vi forandra en god del regler underveis pga tekniske problemer... Uansett, bare ikke la det gjenta seg neste gang. :p
 

EagleJin

Bear Necessity
#25
Luthien: finalen kommer når jeg har plass, eller når jeg finner et sted å legge den...

Noen som kan hoste en fil på 38 mb?

JIN: Samma det :p Var kule kamper :D
Dere spilte jo bare Final Stage 2 og Pirate's Cove.. Får holdet det :p
 
#27
Opprinnelig skrevet av Shadar@06.03.2005, 16.49
Ja, det var morsomt. JinSAMA hadde jeg, ikke helt overraskende, ikke noen sjanse mot overhodet. Jeg trenger virkelig å lære meg å countere et par av de mer forferdelige movesene til Christie. NukleuZ tok meg også veldig, veldig grundig, mens jeg av en eller annen grunn klarte meg veldig godt mot Duke og Red Hawk ... var dere forferdelig trøtte, eller var spillestilen min så uvant at det ble no cheese denne gangen?
Vel, var ikke så trøtt akkurat, men jeg sliter med å tenke klart når jeg har fått for meg at jeg skal få inn en enkelt ting (noe som er ganske ofte..), og når jeg da dagen før fikk til Talon Sky Rocket (just frame versjon) 20-30 ganger, så blir det veldig lett å glemme seg...

Generelt sett så spilte jeg nærmest maks elendig med Hwoarang det aller meste, og ikke fullt så bra med de andre jeg var. I turney'n gikk det rett "south of heaven"..
 

SHDR

Gullmedlem
#28
Jeg kjenner følelsen. Jeg får det for meg at jeg skal greie noe, selv om det overhodet ikke passer seg. Tror det er en av grunnene til at jeg har begynt å vinne litt, istedet for å bestemme meg for noe, tilpasser jeg meg situasjonen, og når jeg har fått overtaket kan jeg begynne å diktere hvordan spillet skal utarte seg.

Da var det på tide å øve juggles, se om noe av det er nyttig. Jeg har elendig korttidshukommelse; klarer ikke huske mer enn to av 10-hitterne til Paul, så det blir spennende å se om jeg klarer å huske noen av jugglene.
 
#29
Juggles'a er lettere å huske, siden de består av enkelt-teknikker, og ikke alt i ett..og..har Paul flere enn to ten-hits? I hvert fall, de er ikke mye å satse på akkurat, men fyr av en gang eller to innimellom og de kan gjøre underverker samt få motstanderen til å skamme seg ;)
 

EagleJin

Bear Necessity
#30
Ja, dette er et reelt problem for meg også... Spesielt med Devil Jin, da jeg absolutt skal få inn den og den juggelen for show.

Hawk: Han sa jo "huske FLER enn to(...)" ;)

Shadar: du er pm'et :D
 

EagleJin

Bear Necessity
#31
#32
Opprinnelig skrevet av JINsama@09.03.2005, 18.08
Eagle: Jeg tror vi brøyt regler med den finalen...  :ler:  Fordi hverken jeg eller Duke valgte Moonlit Wilderness, hvis jeg ikke husker helt feil da...
Vi var bare hypp på å denge hverandre!
187269​
Jeg skal denge deg jeg DICKSAMA! lmoa
 
#33
Opprinnelig skrevet av JINsama@09.03.2005, 18.08
Eagle: Jeg tror vi brøyt regler med den finalen...  :ler:  Fordi hverken jeg eller Duke valgte Moonlit Wilderness, hvis jeg ikke husker helt feil da...
Vi var bare hypp på å denge hverandre!
187269​
SKAM! Tilogmed vi to klarte å beholde æren der... Og vi har ventet med å spille mot hverandre i ett og halvt år! Eller iaffal jeg har venta :p

*TittePåFinalen*
 
#35
Sånn nå har vel tittet på finalen nok :p

Seriøst... Helt utrolig hvordan det er mulig å holde på sånn som folk gjør... Fikk samme opplevelse som når jeg var der... Var bare jeg, Wallace og Benny som så og si klappa til JINsama... Frekt er det nesten..

Nesten så jeg håper winning streaken har tenkt til å fortsette til alle ligger daue i grava, og ingen har sjangs til å legge en finger på han så lenge han møter opp til en turnering.. (Skal innrømme det hadde vært morsomt å vinne noe selv though :p)

JINsama kommer nok brekke trynet deres samma faen hvem han måtte velge og regner glatt med det kommer til å være sånn i lange tider framover, hvis ikke passende tilbud kommer opp som sannsynligvis kommer til å være eneste sjangsen deres.. Med å tømme lommeboka..
 

EagleJin

Bear Necessity
#36
Nei da. NM skal vinnes av Kuma :p

Blir lett sånn når regjerende mester spiller. Noen håper han taper for å få han (er det noen vits i å si "vedkommende?") litt ned fra pidestallen sin, men personlig synes jeg hele kampen var spennende og at begge hadde fortjent å vinne! Må jo si det var jevnt den siste kampen, når den avsluttes med en livbarforskjell på ett hp. :D

NukleuZ: T5_TN_MCIV er i gang... ;)
 
#37
Nei-hei=p Nå skal Ling Xiaoyu ta Tekken 5 NM tittelen=p

Denne gangen må jeg vinner over JINsama, han er min sterkeste motstander.
Det er bare å sitte hjemme for å trene litt Tekken det=) kanskje noen timer i uka.
Har nesten ikke tid å spille Tekken jeg. Hehe...
 
#38
:D Jinsama vinner vis han stiller opp. selvom det er mange som har gode sjangser, har tro på mange av dere spillere der ute, selvom jinsama er god så er han ikke uknuselig.
bare å spille nok mot forskjellige players som er gode det og lære seg spillet mest mulig alt av svakheter til spillerne og char.... og vis man er så keen på å vinne er det bare å utøve litt feggis spilling =P=P
ikke det at jeg vet hva det er gitt :D
 
#39
Opprinnelig skrevet av Nanok@11.03.2005, 10.45
:D Jinsama vinner vis han stiller opp. selvom det er mange som har gode sjangser, har tro på mange av dere spillere der ute, selvom jinsama er god så er han ikke uknuselig.
bare å spille nok mot forskjellige players som er gode det og lære seg spillet mest mulig alt av svakheter til spillerne og char....  og vis man er så keen på å vinne er det bare å utøve litt feggis spilling =P=P
ikke det at jeg vet hva det er gitt  :D
188236​
Det der må være det latterligste jeg har lest av deg noensinne... Tenker på slutten av ditt nå..
 
#40
Opprinnelig skrevet av Luthien@10.03.2005, 16.31
Tull, det er jeg som skal ta tittelen.. Så alle andre kan legge seg.

Eagle: hvor er finalen da? Url please.. 
EDIT: Beklager, jeg er blind.
187813​
pheh denne gangen har ikke jinsama chance of survival ,
team 2 ready : law,feng,asuka