King Of Iron Fist Tournament 5

#41
Opprinnelig skrevet av axel+13.03.2005, 10.17-->
<!--QuoteBegin-Luthien
@10.03.2005, 16.31
Tull, det er jeg som skal ta tittelen.. Så alle andre kan legge seg.

Eagle: hvor er finalen da? Url please.. 
EDIT: Beklager, jeg er blind.
187813​
pheh denne gangen har ikke jinsama chance of survival ,
team 2 ready : law,feng,asuka
189214​
[/b]

Har du sett den videoen eller? JINsama kommer til å rævpule deg.
 

oma

Village Drunk
#42
så ikke så vanskelig ut...dere må ha vært trøtte...den finalen var jo ikke mye å skyte av... feng gjorde noen kardinalfeil som førte til mye juggeling liv tapt...
 
#43
Har du sett den videoen eller? JINsama kommer til å rævpule deg.
189220​
[/quote]

jeg er faktisk helt enig , noob finale , mange av de gode som ikke var der, meg ømer atilla , thats where the challenge is
 

oma

Village Drunk
#44
vel jeg syns ærlig ikke den finalen ikke var så spennende, mye samme triks, og duke gikk på samme triks og, vil tro at de var fornøyd med finaleplass og spilte bare for gøy...ellers vil de få juling neste treff (tekken5 juling altså)
 
#45
Opprinnelig skrevet av oma@13.03.2005, 12.31
vel jeg syns ærlig ikke den finalen ikke var så spennende, mye samme triks, og duke gikk på samme triks og, vil tro at de var fornøyd med finaleplass og spilte bare for gøy...ellers vil de få juling neste treff (tekken5 juling altså)
189252​
I en finale kamp... Hadde du prøvd deg på noe nytt eller holdt deg til det du veit funker?
 

oma

Village Drunk
#46
hadde jeg komt til finalen så ville jeg kanskje prøvd på noe nytt ja, motstanderene mine ville mest sansynelig ha sett min strategi og da vært forbredt til hva jeg hadde komt til å gjøre, og da komme med noe overaskende ville overumplet ham muligens? jaja det er meg ...
 
#47
Det er lett å si noe, men hva med å vise det i praksis? Det er ingen som sier at du må følge andres stratgier eller at det du gjør er feil. Forskjellen ligger i hvordan man tenker og hvilke teknikker man foretrekker å bruke.
Du får komme deg på neste treff så får du prøve å spille mot noen. :)
 
#48
Opprinnelig skrevet av oma@14.03.2005, 09.31
hadde jeg komt til finalen så ville jeg kanskje prøvd på noe nytt ja, motstanderene mine ville mest sansynelig ha sett min strategi og da vært forbredt til hva jeg hadde komt til å gjøre, og da komme med noe overaskende ville overumplet ham muligens? jaja det er meg ...
189647​
Har du deltatt i en slik turney noen gang? Det er veldig annerledes enn casual play.

det beste, for å snakke teori, om ikke annet, er å bruke variert strategi hele veien. Ha et par set-ups hvor motstanderen må velge mellom en ting. Velger han feil, har du gratis combo og overtak for en stund. Slik går det om en er heldig.

Og Duke hadde ikke spilt T5 før, og dermed ikke Feng før heller..
 

EagleJin

Bear Necessity
#51
Planleggingen av neste treff er i gang så du har all grunn til å glede deg! Bra du kommer denne gangen! Kansje vi kan ha en søsken-Team Battle? ;)

oma: som Luthien og Red Hawk sier vet vi fra erfaring at folk som sier "jeg skal gjøre sånn og sånn i NM" ofte fryser når det gjelder. Kan alltids hende du er et unntak, men det gjenstår å se :)

Jeg ryker alltid pga nerver, men er alltid like kult å delta :svette:
 

oma

Village Drunk
#52
skal, jeg pleier å tilpasse meg situasjonen, ser det vanskelig ut så pøser jeg på med comboer, har jeg kontroll så har jeg kontroll

edit: jeg er ikke typen som sier jeg skal vinne nm/vm osv jeg er mer tilbakelent og tenker ikke så mye på om jeg vinner eller ei (jeg har jo ett mål om å vinne men viss jeg taper så tenker jeg "hva så")

tror det er min fordel når det kommer til stykket :p
 
#53
Opprinnelig skrevet av EagleJin@14.03.2005, 22.01
Planleggingen av neste treff er i gang så du har all grunn til å glede deg! Bra du kommer denne gangen! Kansje vi kan ha en søsken-Team Battle? ;)

oma: som Luthien og Red Hawk sier vet vi fra erfaring at folk som sier "jeg skal gjøre sånn og sånn i NM" ofte fryser når det gjelder. Kan alltids hende du er et unntak, men det gjenstår å se :)

Jeg ryker alltid pga nerver, men er alltid like kult å delta :svette:
190094​
Team League of extra ordinary brother and sister kommer til å eie dere... :p

Jeg ryker alltid ut fordi jeg er ikke så god, men det er så morsomt å delta at jeg blir ikke lei meg eller noe sånt.
I tuneringer er det mer irriterende med såkalte dårlige vinnere, enn tapere. Og så er det de som mener at det de gjør er best og at taktikken deres er den rette. De er en helt annen historie.
 

oma

Village Drunk
#54
er jo ikke vanskelig å bli god... først så må man lære seg triksene, så må man lære litt taktikk så må man ha mye vs kamper!!! :p jaja, litt vanskeligere enn det da men alikavel
 
#55
Opprinnelig skrevet av EagleJin@14.03.2005, 22.01
Planleggingen av neste treff er i gang så du har all grunn til å glede deg! Bra du kommer denne gangen! Kansje vi kan ha en søsken-Team Battle? ;)

oma: som Luthien og Red Hawk sier vet vi fra erfaring at folk som sier "jeg skal gjøre sånn og sånn i NM" ofte fryser når det gjelder. Kan alltids hende du er et unntak, men det gjenstår å se :)

Jeg ryker alltid pga nerver, men er alltid like kult å delta :svette:
190094​
Hehe, joda vi kan ta en søsken-battle. Men du har oddsene på din side. Du vet hvor dårlig Elma er hehe( er litt slem nå :) ). Neida, det høres ganske kult ut :)
 
#56
Forresten gutta, takk for en morsom første turnering i T5! Merkelig med mine utrolige feige triks kom jeg helt til kvartfinalen.. Måtte se meg eid av JINsama da men hvem blir ikke det, all respekt JINsama, den svei må skjerpe meg!!
Tror forøverig jeg dropper Paul og begynner meg Moko, en egen taktikk å være han:p hehe...
 
#57
Håper bare at på neste treff jeg ikke møter noen som spiller christie/eddie. Sliter mot de characterene. Vet ikke helt hvordan jeg skal blokke alle de triksene :p

Eagle: er datoen satt eller har du sånn ca peiling når det KAN bli?
 
#58
Satser vel på kanskje slutten av April?



Eller er jeg helt på villspor igjen da?