Kingdom Hearts II

#41
«Kult at pirates of the carrabeen skal bli med da! vet du om noen andre som skal bli med?»

Bla om til forrige side. Der står det litt om de forskjellige verdenene som hittil er bekreftet. Hjelper å lese, vet du. Eller snakker du kanskje om andre personer fra Pirates of the Caribbean-universet? I så fall; Square Enix har bekreftet at Captain Barbosa skal ha en appearence.

. . . . .

«men jeg lurer virkelig på vem han på taket er og han andre som fighter (i deep dive) Jeg tror det er rikku som er på taket og at han er blitt blinded by darkness eller noe og han andre er sora som voksen eller så er det cloud fra final fantasy va tror dere?»

At Cloud er Blond-Haired Kid har jeg veldig, veldig liten tro på. Cloud har rett og slett ikke en stor nok rolle i spillet til at det kan være ham. Og dessuten, så vidt jeg kan huske, er Blond-Haired Kid mye mer rund i fjeset enn det Cloud framstilles som i Kingdom Hearts. Som tilføyelse legger jeg bare ut noe jeg skrev som svar på Rikus spekulasjoner for en stund tilbake:

«Jeg er også rimelig sikker på at Blond-haired kid er en bleik kopi (bokstavelig talt) av Sora fra the world in-between. Men i motsetning til deg tror jeg ikke det er Riku vi ser i Deep Dive-videoen. Greit nok, så vidt meg bekjent har Square Enix bekreftet at det er Riku, men er det ikke mer sannsynlig at den personen vi ser, er kopien av Riku? På samme måte som BHK er en kopi av Sora. Det virker iallfall mest logisk fra mitt synspunkt. Det vil også overflatisk forklare hvorfor BHK kaster Oblivion til Riku(-kopien) i Deep Dive.»

. . . . .

«Noen som har lagt merke til at rett etter han fyren som fighter tar ut di to våpnene og det kommer et hjerte av lys rundt ham så ser det helt likt ut som Kingdom Hearts 2 logoen :) må si det er mye hinting til 2ern i den filmen!»

Jeg tror ikke du bør assosiere det direkte med logoen til Kingdom Hearts 2. Heller bind det til ... ja, hva det nettopp er – et hjerte. Kingdom Hearts handler tross alt veldig mye om hjerter. «Let the darkness consume your heart, and you shall be one of us, a Heartless.» Typisk Kingdom Hearts-snakk!
 
#42
Jaja du har nok rett i det med di to personene aså!

Har jo rundi kh1 så vet jo litt men syns at di to i deep dive ligner jævli på di to du får se i advent children traileren så jeg tipper de er di to! (vet ikke va di heter men)

Syns BHK ligner sjukt på han med giga sverdet i advent children traileren og han med bind på øya på taket ligner han andre!!!

Det må rett og slett vere di to!
 
#43
For meg så finnes det ikke bedre spill enn Kingdom Hearts. Kan ikke vente på at nummer to kommer!

Men hva er egentlig Deep dive videoen dere snakker om?
 
#44
For meg så finnes det ikke bedre spill enn Kingdom Hearts. Kan ikke vente på at nummer to kommer!

Men hva er egentlig Deep dive videoen dere snakker om?
[/b]

Deep dive videoen er den videoen du får viss du runder den japanske versjonen av KH1

Det er den samme videoen som den videoen du får viss du runder den PAL eller USA versjonen av spillet
bare at den japanske videoen er mye mer handling og mye mer slåssing, du får til og med sett mikke der

eller du får den kansje bare på final mix som bare finns i japan, men uansett kan du laste ned videoen på fansida til KH som du finner HER
 
#46
Kan bli kult det her. Likte det første spillet veldig godt. Kunne vært bedre... Det var litt kjedelig til tider, men det håper jeg at de retter opp i 2'ern. Må vel spille gjennom KH igjen før det kommer :D
 
#47
Ja jeg skjønner va du mener, det kan bli litt kjedelig etterhvert

Det er jo sinnsykt tøfft første gangen, men når jeg skulle prøve å hjelpe en kamerat med noen baner etter jeg hadde runda det så ble det litt kjedelig

Kansje viss det blir litt bedre grafikk på banene og litt mer detaljer så blir du ikke lei
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#50
Umm ... Disney-filmen med Jeff Bridges som havner inni en datamaskin og må delta i diverse spill for å komme seg ut?

Du vet, Tron?

 
#52
Får håpe det blir bra. Syns disney og Square skeier litt ut når de henter inn Tron. Men kan vel hende jeg tar feil, og det faktisk er disney som har laget den. Men men. Kommer til å bli genialt!
 
#53
Må bare si at det har kommet en skikkelig kul trailer til KH2 som ble vist på tokyogameshow2005

Du får se en del gameplay og noen videoer av cloud, mulan, og jack sparrow

traileren finner du HER

Det er forresten en del andre trailere der og, men di nyeste er øverst
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#55
Måtte bare:


Men ja, Tron! The azure... osv. Fikk brått lyst på Kingdom Hearts 2, gitt. Forutsetningen er såklart at vi MINIMUM får bruke disc som kampvåpen. Lightcycles er også på ønskelisten.
 
#56
WOW!

Sora så skikkelig kul ut å den lakaten!
Kult at noen KH2 verdener er basert å "ekte grafikk# filmer istedenfor bare disneys tegnefilmer!
 
#58
Nye og bedre Tron-scans: Her og her. Hostet frem fra KH2.co.uk

Og en ny trailer som jeg anbefaler dere å se om dere ikke har noe imot spoilers.


Traverse Town, Hollow Bastion og End of the World var forsåvidt de eneste verdenene i Kingdom Hearts som ikke var hentet fra en Disney film, om man da ikke teller med Destiny Island.
 
#59
Jaja, men det var4 jo tegnegrafikk å di og!

Det blir vel kansje animasjon eller noe på jack sparrow??

Foresten..... ANSEM! nederst i høyre gjørne på den ene plakaten!!!
 
#60
Tegnegrafikk? Cel-shading, mener du? Ingenting i Kingdom Hearts er cel-shadet.

Animasjon på Jack Sparrow? Øh..

Ja, Ansem. Hva så.



Seifer, Vivi, Fuu og Rai. (Fuujin og Rajin har visstnok skiftet navn ifølge KH2.co.uk. Ihvertfall i jap. versjonen.


"Master Form". Er visstnok en blanding av Brave- og Wise-form, etter det jeg har forstått. Synd, jeg hadde nesten ventet en "form" med Oblivion og Oathkeeper. Får håpe den kommer. De ligger litt opp til det.

Nå har vi Brave-form med Oathkeeper, Wise-form med kun en vanlig Kingdom Key og Master-form med Oblivion. Kanskje det kommer en eller annen Drive/Form med både Oblivion og Oathkeeper (Deep Dive).