Kritikk til nye Spillegal

SHDR

Gullmedlem
Så ikke det. Jeg står herved korrigert. Skal tas opp. Og meldingen fjernes forøvrig, ettersom det virker som om folk flest får Opera til å virke noenlunde tilfredsstillende uansett, og om de ikke gjør det er det stort sett fordi de bruker uoppdaterte versjoner av Opera. Mac-versjonen av IE vet jeg ikke så mye om i det hele tatt, men vi får forsøke å rette det også så fort som overhodet mulig.

Og ikke hold hva skribenter sier på forumet mot siden, er du grei. Dette er ikke en konsentrasjonsleir, hva skribenter sier på forumet representerer ikke nødvendigvis holdningen til redaksjonen, som er ansvarlig for hva som blir publisert og ikke på hovedsiden, akkurat som meningsytrende artikler ikke nødvendigvis representerer holdningen til hele siden. Tenk på det du ser i Spillegalskap-seksjonen av forsiden som kronikker og spalter i en avis, mens forumet kan ses på som dialog. Uforpliktende samtaler.

Opprinnelig skrevet av Alias@22.09.2004, 14.26
Er det bare meg som kommer til forsiden når jeg trykker på "Om Oss" linken? Kjører Safari til mac.
106491​
Funker fint her i både opera, firefox og ie

Opprinnelig skrevet av Shadar@22.09.2004, 13.55
Ah, og hei, Tor-Steinar. :D
106469​
Jeg antar at du tror Varjen er meg, men det stemmer ikke. Det er min kjæreste, som har ytret meninger her på eget initiativ.

Halky

Veteran bruker ;)
Jeje, endelig er SG forsiden oppe :D Tokk sin tid må jeg si hehe. Og selve siden ser jo bra ut :) Så det var sikkert vært ventingen :p

Designet er elendig man blir ikke norges beste gamingside med så dårlig design. Hvorfor gidder dere å ta med gamecube nintendo ds, gameboy advance og n gage. Ingen bryr seg om noen av de tingene, dere kunne heller blitt bedre på pc, x-box og ps2.Hvorfor har dere bilder av de som skriver artiklene, det er jo helt teit. men omtalene var bra.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Ja helt enig, hvem faen bryr seg om Gamecube og GBA? Jeg mener, de er jo bare meget etablerte systemer som har solgt millioner av eksemplarer, så å inkludere dem blir jo så hinsides bak mål at det er ufattelig...

Opprinnelig skrevet av K1FF3@22.09.2004, 15.26
Designet er elendig man blir ikke norges beste gamingside med så dårlig design. Hvorfor gidder dere å ta med gamecube nintendo ds, gameboy advance og n gage. Ingen bryr seg om noen av de tingene, dere kunne heller blitt bedre på pc, x-box og ps2.Hvorfor har dere bilder av de som skriver artiklene, det er jo helt teit. men omtalene var bra.
106542​
Sist jeg sjekka hadde både gameboy advanced og gamecube solgt bedre enn xbox, så jeg tror vi gjør riktig i å skrive omtaler om spill til de konsollene også ;)

Opprinnelig skrevet av Elfkin+22.09.2004, 15.34-->
<!--QuoteBegin-K1FF3
@22.09.2004, 15.26
106542​
Sist jeg sjekka hadde både gameboy advanced og gamecube solgt bedre enn xbox, så jeg tror vi gjør riktig i å skrive omtaler om spill til de konsollene også ;)
106548​
[/b]
Det er fordi de er så billige, det er kun små dritunger som kjøper det, som ikke kan lese og de få som kan lese gidder ikke å lese omtaler om det.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Det som slår meg her er det at både hans signatur og tittel stemmer så godt overens med hans uttalelser, hva setereotyper angår. :D

SHDR

Gullmedlem
K1FF3: Sorry, men nei. Vi kommer nok ikke til å gjøre det. Om du mener GameCube er for unger, må du være et spedbarn, for jeg er 20 år gammel og GC-en min er den mest flittig brukte konsollen jeg har.

Og hva men angår N-Gage er jeg litt usikker selv ... jeg skal snakke med Nokia så fort som mulig, og se om de er istand til å supplere oss med noen N-Gager, og om de ikke gjør det kommer vi ikke til å drepe seksjonen enda, det kommer faktisk en del interessante spill til N-Gage i tiden fremover, for eksempel Pathway to Glory og One. Så vi får se, da ...