Kritikk til nye Spillegal

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#82
Grrrr, K1ff3 du er en nerd, Nintendo er så mye bedre enn alt annet!!! du må være bra ødelagt ass, til og med en N-gage del er greit, folk som spiller det og! Har GBA og GC selv!!!

Snøft...
 
#83
Jeg må si meg veldig godt fornøyd med forsiden. Flott design og grei oversikt.

N-Gage og N-Gage QD har til sammen passert 1 million solgte enheter, og den kommer faktisk med et par lovende titler, så en "N-Gage"-seksjon kan være grei å ha.

Hva angår K1FF3s utbrudd, kan jeg bare nevne at jeg snart fyller 18 år, og spiller både GameCube og GameBoy Advance flittig.
 
C

Crizpy

Gjest
#84
Men jeg er så voksen, så jeg gidder ikke å spille barnslige spill!
Det er for barnerumper, og jeg er faen meg stor og tøff!!!

Faen, K1FF3 det er en grunn til at den hvite bilen kjører sakte frem og tilbake foran huset ditt, hele tida.
 
#85
Jeg har bare ros om forsiden, men selve forumet inneholder en veldig irriterende skrivefeil. For Film og Tv-seksjonens beskrivelse inneholder en orddelingsfeil. Film og TV-relaterte emner og diskusjoner burde vel være Film- og TV-relaterte emner og diskusjoner?
 
#90
Siden er flott og det eneste jeg ikke liker er at de tre øverste spillene under "Spillegals topp 10" har rimelig stygge farger på skriften, men det er jo bare en bagatell.

Flott å se at siden endelig er oppe. :)


K1FF3: Lenge siden jeg leste noe så usakelig

Grønn Zebra: Ingen grunn til å banne folk fordi at de har teite meninger, er det vel? Jeg har ikke sett så mye til det du har skrevet her på forumet, men utifra det du har sagt i dette emnet hvirker det som at det bor en liten Nintendo-fanboy i deg. Og hvis det har seg slik, er vel ikke du den rette til å klage?
 
#91
Grønn Zebra: Én uttalelse er ikke godt nok grunnlag for å bli bannet. Du burde heller ikke være så høy på pæra når det kommer til fanboyisme og generell intelligens.
 
#93
Opprinnelig skrevet av K1FF3@22.09.2004, 18.25
Neivel, jeg kom bare med litt kritikk det var ikke mening å bli hatet her på spillegal
106645​
Det du sa kan ikke kalles kritikk, grunnlaget ditt er ikke et fakrum, dermed blir det ikke noe annet enn mas.
 
#94
hvorfor er det slik at under "om oss" er det foskjellig hva der kaller dere?

Erlend, forstårlig, det er jo et navn.
mofo2, er et nick

hvorfor kan dere ikke ha begge deler?
 
#95
Hvis du går inn på et navn, står forumnavnet under stillingen. Ellers må man ta hensyn til at ikke alle har et ønske om å legge ut navnet sitt på nettet.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#96
Opprinnelig skrevet av K1FF3@22.09.2004, 18.25
Neivel, jeg kom bare med litt kritikk det var ikke mening å bli hatet her på spillegal
106645​
Hvis du oppfører deg som en idiot, vil du bli behandlet som en. ;)

Oooooog her ender hakkingen på K1FF3.
 

Endre

Ødela forumet
#97
Jeg har notert at K1FF3 vil at vi ikke skal fokusere på Nintendo-produkter på forsiden, samt at designet er stygt.

PS: Prøv å ikke hakke så mye på andre medlemmer her, vi vil gjerne ha så mye konstruktiv kritikk som mulig, uten at det fører til skittkasting eller lignende. Alle har sin mening om forsiden.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#98
Jeg syntes at siden var fin... Litt tom, men det forklarer seg selv!
Synes for så vidt at designet var OK selvom de oransje overskriftene ble litt utydelig... Gleder meg til Siden kommer ordentlig i gang!

Beklager de øvrige svarene mine, ble litt... fortumla...
 
#99
Å nei. Det må være noen som har logget seg på i mitt navn, og postet den forferdelige posten. Satan!!! Skulle ikke vært lov å gjøre slikt!

:p

Litt mer seriøst. SWiden er jo ikke helt forferdelig, men jeg hadde ventet meg noe mer, vel kreativt, og inspirert. Og anmeldelsene som jeg så på hadde litt for mange dårlige formuleringer, Og noen uhorvelige knorvete setninger. Dere burde ordneet bedre korrektursystem, setninger som går over 4 linjer var på moten tidlig 1900-tall. Språket flyter til dels også veldig dårlig (Peker ikke spesielt på Shadars anmeldelser her)

DS/PSP artikelen var forøvrig fylt med godt materiale (det eneste jeg så skikkelig på). Men siden den var bygd opp med først deyt ene og så den andre følte jeg at det ble vanskelig å egentlig sammenligne specsene på de forskjellige områdene. Research jobben var jo mildt sagt imponerende, men jeg savnet en litt enklere oversikt der du kan måle de to opp mot hverandre uten å veksle mellom forskjellige vinduer.

Jaja, kanskje jeg kommer med litt mer saklig kritikk til neste år en gang.

Long live the space invaders!