Kritikk til nye Spillegal

Jeg er enig med eivind her. Jeg synes at SG allerede danker ut alle andre norske spillsider (i hvert fall av de jeg har sett). Bra design, bra omtaler og artikler. Dere er også veldig raske til å legge ut nyheter på siden. Mye raskere enn de fleste andre norske spillsider. Jeg ser ingen grunn til at denne siden ikke kan bli en seriøs aktør i norks spillmedia, i hvert fall ikke hvis dere lærer av deres feil, noe dere helt sikkert gjør. ;)
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Erlend, jeg savner en søt liten Pikachu på siden...*gråte nå* :( :p
 
Anmedelsene er litt gamle nå, men håper på at dere kommer til å anmelde stortittler ganske så rundt utgivelsesdatoene istedet for å få publisert dem en måned etter.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det er noen kommafeil og ufullstendige setninger ute og går, særlig i nyhetene. Ikke så rart, kanskje, siden man har hastverk med å få postet dem, men det er likevel et forbedringspotensial.

Moro å høre at Spillegal satser friskt i forhold til andre aktører i norsk spillpresse, forresten. You go, girls! :D
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
En liten ting til; jeg ser at anmeldelsen til Silent Hill 4 er linket fra PS2, Xbox, og PC-kategoriene. Men det var ikke nevnt i anmeldelsen hvilken versjon som var testet, hva forskjellene var (om noen), eller lignende.

edit: Og hvilke konsoller er Rez og Panzer Dragoon Orta til? Det sier anmeldelsene heller ingenting om.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Har du programmert siden selv siden du kommer med slike uttalelser, eller tar du det for gitt at koderen(e) gjør alt perfekt?

Den funker forsåvidt i Netscape for OSX, men den er ikke favorittbrowseren min.
 
Opprinnelig skrevet av Thinaran@24.09.2004, 12.54
edit: Og hvilke konsoller er Rez og Panzer Dragoon Orta til? Det sier anmeldelsene heller ingenting om.
107505​
Har merket problemet selv og har nevnt dette i "Kjernen", så det blir det sikkert gjort noe med. Dette gjelder egentlig alle anmeldelsene, så det blir det nok orden på.

Og om du ikke visste det, så er Rez å finne til Dreamcast og PlayStation 2, mens Panzer Dragoon Orta er å finne til XBox.
 

SHDR

Gullmedlem
Thinaran: Jeg har ikke kodet den, men kameraten min som faktisk har gjort det er fullstendig psyko når det kommer til perfekt kode. Han ville ikke gitt meg koden om den ikke var fullkommen ... flere andre har sett på den også, og koden er så god transitional som den kan få blitt. Feil vil oppstå, vi må bare lage separate style sheets for browserne inntil problemene opphører.
 
Nå har jeg lest de fleste artiklene, og det var overaskende bra, noe av det beste, norske jeg har lest på lenge! (spessielt CM 03/04)

Jeg synes dere burde ha skribentens navn på toppen av teksten, sånn at man ser det med en gang, men det er vel andre som vil motsi det.

Uansett; stå på, er allerede en kjempebra side!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
SG-forsiden er helt funky for meg i Opera, altså. Jeg har siste versjonen, og den er identifisert som IE.
 
Syre tripp aktig?