Kritikk til nye Spillegal

..hva indentifiserer du Opeara som da Skoen?
 
Hos meg er det akkurat likt som på skoens Opera. Jeg identifiserer som MSIE6.0
 
Min òg... og den er helt lik som Skoen sin. Men siden det går ann p fikse på sånt, er vel alt greit? :)

Edit: Den var identifisert som Mozilla 5.0. Men det er det samme for meg, merker ikke forskjell likevel.
 
Men siden det ikke fungerer å fikse på sånt hos alle, går det ikke greit allikevel. Dog bryr jeg meg ikke, siden Shadar sier det kommer. Så da kommer det.
 
Forsiden er altfor smal. Den trenger mer bredde.
 
Det kunne ikke vært koseligere design? :flau: :usikker:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Hvis jeg hadde vært dere, ville jeg fjernet «Spillegals topp 10» inntil dere får et noe større arkiv av anmeldelser, og i stedet latt nyhetsseksjonen få mer plass. Det virker som om det er i den seksjonen de hyppigste oppdateringene forekommer, og da er det rart at den ikke er høyere prioritert.
 
Kunne vel egentlig ha minsket Topp 10 til heller å være en topp 5-liste og samtidig utvide nyhetsdelen med fem ekstra nyhetsoverskrifter.
 
fyll ut skjermen da på den sida! hva er grunnen til at dere lager en vertikal påle som bare utfyller 50% av skjermen? regner med det er en grunn til det, hvis ikke er det bare tåpelig. får assosiasjoner til vertikal splitscreen 2 player på playstation hver gang jeg kommer inn der. :kvalm:
 
Problemet er vel heller at koden er ganske usemantisk.
For at en side skal fungere optimalt i alle nettlesere, bør man følge W3Cs regler.
Jeg ser at siden ikke er bygget opp vha tabeller, og det er jo et veldig stort fremskritt, men det er fortsatt en del igjen før siden er skikkelig brukervennlig.

Dette er et screenshot av www1.spillegal.no med stilark deaktivert.
Hadde utvikleren(e) gjort nytte av h1->h6 elementene og alt-attributten på bilder, hadde det nok vært et mye bedre syn.

Hvis det er et veldig stort problem å få siden spesiellt tilpasset Opera, kan man alltids bruke en metode for å sende et alternativt stilark til spesielle nettlesere. Jeg har gitt et lite eksempel på dette i bloggen min

Det første utvikleren må gjøre er iallfall å validere siden.
Problemet ligger antagligvis i at body-elementet ikke har en start-tag.
 
Bra design på siden, sikkert bra innhold også.

Ikke stygt ment, men jeg kommer aldri til å gå i nærheten av den forsiden uansett. Jeg holder meg til forumet her. Trenger jeg informasjon om spill, går jeg til IGN eller Gamespot der jeg kan få Video Reviews mange uker før jeg får en norsk Review herifra som bare er fulle av dårlige oversetninger osv...

Hvis noen vil prøve å overtale meg med noen kloke setninger om hvorfor jeg burde velge spillegal framfor IGN eller Gamespot, er det bare å kjøre på. Men tviler på at dere har noe å stille opp mot de... Bortsett fra at Spillegal er gratis da, men 150 spenn i året er det verdt for å se film og høre review samtidig!
 
Hvorfor spillegal er et alternativ til IGN/gamespot:

1. Det er en norsk side, ikke noe amerikansk biased piss.

2. Du har en mye mer direkte kontakt med dem som faktisk skriver her.

3. Det er viktig å ha en selvstendig nasjonal presse uavhengig av hyperaktive amerikanere som tror de eier verden.

4. Space invaders!

5. Ifølge ledelsen vil det komme opp en rekke interressante artikler som vil gå på temaer som sjeldent blir omtalt andre steder. Et interressant eksempel er shadars artikkel "minatyrenes kamp", selv om artikkelen er langt fra perfekt, viser den bestemt et potensiale.
 
Det kan da umulig ta så langt tid på å skrive en så simple tag i splashen:

Kode:
<meta http-equiv="Refresh"
content="0;url=http://www1.spillegal.no">
 
Opprinnelig skrevet av Hayaka@26.09.2004, 10.17
Det kan da umulig ta så langt tid på å skrive en så simple tag i splashen:

Kode:
<meta http-equiv="Refresh"
content="0;url=http://www1.spillegal.no">
108575​
Eller flytte www1.spillegal.no til www.spillegal.no og så flytte forumet til forum.spillegal.no og så automatisk redirecte alt fra www.spillegal.no/forum/* til forum.spillegal.no/* Mange mulighter :p

Men men, som man sier, TTT, Ting Tar Tid