L.A Noire

#82
Enda et steg nærmere Police Quest Noir. Flott initiativ, for de som vil spille det som et eventyrspill, på samme måte som man kunne kutte ut action delen i Silent Hill 2.

Selvsat en viss fare for at det blir for lett, for jeg har liten tro på at vi får samme skyhøye vanskelighetsgrad som i de gamle eventyrspillene (eller kanskje ikke på nivå slik de er i dag).
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#83
Man må nok spille det på det vanskeligste on the get go, uten at vi bør bekymre oss over at det blir for vanskelig. Jeg har ingen problemer med at de streamliner det litt for de som kanskje ikke spiller æksjonspill til vanlig, siden dette med skipping av spilling og hjelpemidler på åsteder ikke påvirker meg med mindre jeg vil det.

Jo mer det selger, desto flere spill av denne typen blir det laget.
 
#86
Tsk, Amiga hadde da harddisk som de fleste fler-disketts spillene kunne installeres på (ihvertfall hvis du var søkkrik, det kostet vel 4000 for den offisielle 20mb harddisken til A500).
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#87
Hadde jo ikke 4k å bruke på harddisk til A500-en min da jeg var pjokk vettu. Måtte legge hele shitloaden med disketter ut på senga foran meg slik at jeg hadde oversikt hvis jeg skulle spille Fate of Atlantis. :penga:
 

Lodin

Der Waaaah
#88
Har sikkert noe med at hele jævla byen må ligge på hver av diskene med de forskjellige story missionsene. Kunne sikkert delt L.A. i to og fått plass på bare to plater. =D
 
#89
Hadde jo ikke 4k å bruke på harddisk til A500-en min da jeg var pjokk vettu. Måtte legge hele shitloaden med disketter ut på senga foran meg slik at jeg hadde oversikt hvis jeg skulle spille Fate of Atlantis. :penga:
Hah, jeg spillte også FOA med disketter. Hadde ikke no' HD selv, i hvertfall ikke før jeg fikk meg en A1200, og la inn harddisk senere selv (så sent som i '97, men da var jo allerede Amiga markedet dødt). Enda verre var Willy Beamish, som jo bare kom på en ekstra diskett ifht FOA, men hadde langt mer notorisk regelmessig diskettbytting.
 
#94
Har problemer med å velge mellom dette og The Witcher 2, faktisk, selv om TW2 sannsynligvis vil være drastisk mye billigere.

Eller, jeg har vel egentlig halvveis bestemt meg for TW2. På GOG.com selvsagt. Ikke på grunn av noe annet enn det er 100% sikkert at det blir billigere for meg enn på Steam.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#96
Om dere ikke klarer å vente til i morgen med å lese Guardian-anmeldelsen kan dere lese den her.
 
#97
7/10 fra gamer.no
8/10 fra Eurogamer
9/10 fra gametrailers.
og 5/5 av giantbomb

Imponerende start, småkjedelig action og litt for langt virker å være gjennomgående. Gleder meg lell jeg da, siden det visstnok er mer adventure og historie enn action uansett.

Also: Om man har valget er visst PS3-versjonen klart overlegen. Bedre framerate, bare én Disc og mer innhold.
 
Siden jeg brukte opp hele mitt mikroskopiske spillbudsjett på The Witcher 2 så vil jeg uansett ikke få skaffet meg spillet før Digital Foundry kommer ut med sin analyse or endelige konklusjon. I beste fall blir til og med en PC versjon annonsert før jeg får kjøpt det, og da er jo valget soleklart. Er overbevist på at det blir annonsert samtidig som Red Dead Redemption GOTY Edition PC.

/optimist