Litt informasjon

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#41
Tre ganger hurra for de nye barna i bakkebygrenda. La oss håpe at nå som vi har fått en ledelse med litt innhold under topplokket, så beholder de stillingen i mer enn ett kvartal. :D

Redigert: og en faktor til: aktivitet. Det var vel der Neptune og Plan 9 tapte mest. Nøkkelen til et velfungerende forum er et administrat som vet hvilke folk som utgjør brukergruppen.
 
#43
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@25.01.2005, 16.09
Hva er poenget med å skifte avatar så ofte? Skal ikke avataren være noe distinktivt, unikt og snax som man med en gang assossierer med brukeren? (errevanlittteit?
168456​
Jooo.. Men jeg finner aldri en jeg er fornøyd med. Si en jeg har brukt, eller en jeg burde bruke, som du assossierer meg med.

Nei, jeg bare sier det, jeg bruker ikke møkk som avatar. Muhahah!
 
#45
Bare vent, Sancti, spillegal.no kommer til å gjøre livet ditt til et lite helvete. Før du vet ordet om det så er du drittlei å være forumsjef for en gjeng med homoseksuelle unger som koser støtt og stadig med hverandre. Ikke se på meg...
 
#46
Revan:





:kos:
 
C

Crizpy

Gjest
#47
haha, ironisk nok, var det han som gav plan_9 den avgjørende anmerkningen..

vetta faen hvor ironisk det er....
 
#48
Yay! Gratulerer til Sancti, Yetipants og Lurtz :)

Håper dette varer denne gangen, begynner å bli litt lei av forumsjefer som skal ønske velkommen til nye tider.

Opprinnelig skrevet av Baronen
Enig. Spillegal-skin 4 prezident!

... Og hvis dere har tid, et vanilje-desktop i stil med gamle SG...   :flau:
Nytt skin hadde vært flott, ja.
 
#49
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@25.01.2005, 17.09
Hva er poenget med å skifte avatar så ofte? Skal ikke avataren være noe distinktivt, unikt og snax som man med en gang assossierer med brukeren? (errevanlittteit?
168456​
Eg er heilt enig.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#50
Crixpy: Moi? Det var Houseman som ga ræisiel den femte og siste anmerkningen. Jeg ga han de fire første :p

Du pratet om meg, jeh?
 

EagleJin

Bear Necessity
#51
Geez.. Forandringer i lederteamet annenhver måned.. Jaja. Så lenge det blir bedre :)

Grattis, Sancti!

Vi vet allerede, fra tidligere erfaringer, at alle de nyutnevnte vil gjøre en god jobb! :tommelopp:
 
#52
Vel, mange forbinder Revan med at han bytter avatar så ofte , det er vel noe unikt over det . :svette:
 
#53
Jeg håper du vat hvilket ansvar du har tatt på deg her Sancti... :ehm...:
Å kontrollere 1400 halvfeminine, sprengkåte mannfolk/gutter virker ikke som en enkel jobb, men jeg tror forumet går mot lysere tider.
Og forhåpentlig vi en kvinnelig forumsjef resultere i flere kvinnlige medlemmer... :sikle:

Men uansett... Gratulerer med den nye stillingen, du er virkelig den rette man.... KVINNEN for jobben! :blomster:

Gratulasjoner går også til Yetipants og Lurtz, de er uten tvil de rette personene for jobbene som moderatorer! :totomleropp:
 
#54
Skjønner egentlig ikke hvorfor noen gidder å være forumsjef på dette åndsforlatte forumet. For å være helt ærlig gir jeg blanke i hvem som er forumsjef. Det er brukerne som former forumet mer eller mindre uansett. =D (Og de brukerne er nesten talentløse grinete klagehomospamnegere hele gjengen... </overdreven frustrasjon> Neida :D)

Gratulerer Sancti, Yetipants og Lurtz. :) Skjønner ikke hvorfor i huleste Lurtz mistet modstatusen in the first place... jaja.

*whine*

:D
 
C

Crizpy

Gjest
#55
Nabbe: JAJAJAJA , MR SELVSENTRERT .

Føler det på ballene at SG T-skjorta kommer "snart"
 

Nabbe

Har fin hatt.
#56
Jeg var usikker, din homo, så jeg spurte. *voldta*
 
C

Crizpy

Gjest
#57
Opprinnelig skrevet av Nabbe@25.01.2005, 16.30
Crixpy: Moi? Det var Houseman som ga ræisiel den femte og siste anmerkningen. Jeg ga han de fire første :p

Du pratet om meg, jeh?
168480​
ja, du spurte 2 ganger...både på begynnelsen og på slutten :djevel:
 
#58
Opprinnelig skrevet av Nabbe@25.01.2005, 15.29
Alle husker det. Og vi ler fortsatt. Haha.
Aww. Du er søt når du er breial og bråkjekk. :kos:

Men til emnet, ja..

Gratulerer og lykke til. Det kan umulig bli verre enn de to tidligere sjefene. ^_^

Edit: Whee! Ingen anmerkninger. :))
 

Nabbe

Har fin hatt.
#59
Steinar... hva med å være snill biff mot meg? *griiine*

Aw. Takk, min pelskledde homo.