Litt informasjon

#61
Opprinnelig skrevet av Nabbe@25.01.2005, 16.59
Steinar... hva med å være snill biff mot meg? *griiine*

Aw. Takk, min pelskledde homo.
168518​
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#62
Greit... etter endeløs masing, har jeg herved den ære å avdekke SGs nye skin.


HAHAHA LÅLL.
Men seriøst... skal prate med de andre her og se hvem som skal piskes. Jeg er også lei av Invision: Dull Og Halvveis På English Edition.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#63
Heh, der kaster du bort tiden din, Yeti... Det foreligger nemlig noen planer som snart skal settes igang, uten at jeg kan avsløre for mye. ;)
 
#65
Alle vet det :O
 
C

Crizpy

Gjest
#66
Alle vet jo det nå som Vanguard har sagt det dah lizzmshoHAMMAGADddddddddddddddddddddddddddddd

Redigert: :O
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#68
Gratulerer.
Håper det her går bedre en under plan_9. Tror forumet trenger å bli strengere, spesielt i generelt (eller trivielt som det heter nå). Syns det har går litt over stokk og stein med søppelemner der og unødvendig spamming. Ypperlig valg av moderatorer forresten. Har stor tro på Lurtz og Yetipants. Lurtz var, som mange har sagt før her, en bra moderator før. Eneste som mangler nå er som nevnt spoiler funksjon og ett nytt skin. Jeg rett og slett hater dette skinnet her.
Ellers så må jeg si at det er smått imponerende å se statusen Sancti har opparbeidet seg. Nesten akkurat komt hit og nå er hun plutselig forumsjef.
Det går fort i svingene. Både med Sancti sit renomé og utskiftninger i ledelsen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#69
Dere som har hørt det som Vandark har hørt: Det blir ikke noe av. Snakket med ILiuz i går.
Så, ja. New skin ahoy! Håper jeg. :svette:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#71
Ja, nå får vi endelig skikk på sakene heromkring. :totomleropp:
 
#72
Ikke for å ødelegge for noen her, men det nye skinnet blir rosa, og mer "koseaktig".
Det er et ledd i den nye policyen til Endre: "Make love, not war". Det kommer egne Heterofil, og Homofil-seksjoner i Generelt også. Dessuten vurderes det en Bifil-seksjon.


Det virker som at plannis verste mareritt blir realitet, nå når han ikke sitter på makten mer: Spillegal blir homo.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#73
HEIHEI, nå kommer Martin med sine sedvanlige Sancti-vitser:

Døh, www.spillegoth.no? o_Ô

Og påfølgende ros:

Neida, blir nok så fint med Siri skal du se, jada!

Bare, for guds skyld, ikke ta den fryktelige transformasjonen hvor du blir en gretten grinebiter som insisterer på at en gjør alt riktig og nesten aldri viser trynet sitt til almuen bortsett for å avkrefte at man gjør en dårlig jobb. Snälla?
 
#74
Duh, planni var ikke noen gretten grinebiter da. Kom med konkrete eksempler. Jeg skal bare deaktivere søkefunksjonen din først.
 

Sancti

Terrorkatt
#75
Martin, da. Jeg er like lite goth som du er ... homofil? Nei vent, det var et dårlig eksempel. Du har jo sikkert klint med flere menn enn det jeg har. Uansett, du skjønner hva jeg mener.

Og en gretten grinebiter kan jeg være allerede, men jeg skal ikke la det gå utover forumet. :flau:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#76
Jeg synes du virker som en hyggelig jente jeg.

Selv er jeg en mann i min beste alder. Jeg liker turer i skog og mark, peiskos og å se på soloppgangen med en flaske vin av beste merke i den ene hånda, og deg i armkroken. Det er da lov å håpe?

Bill. mrk. "singel og lei av det"
 
#77
"Singel og lei av det".

Jeg øynet din annonse, og så med ett at dette kunne være den virkelige vare. Ofte har jeg gått lange turer i skogen, og fundert på hvorfor jeg ikke har funnet en mann som liker god vin, peiskos og armkrok (pit?).

Jeg er en kvinne i beste alder, slank, ca. 1.68 og elsker store menn. Store menn med store redskap.

Bill. mrk. "Singel, ikke lenge?"
 
#78
Renovatio SG forum. :ehm...: :svette:
 

Sancti

Terrorkatt
#79
Kan alle som fortsatt har anmerkninger (og har lyst til å få dem fjernet) sende meg en PM? Jeg har fjernet en del, men dere er vanskelige å finne.

Dette gjelder ikke dere som har fått anmerkning i løpet av de to siste dagene.
 
#80
Hva ... Har ... Skjedd .... Med .... skinnet?