Majestic XII er en realitet!

#41
Planene mine ble selvsagt avlyst, så planen blir å sitte hjemme og nerde. Hvis ikke Karl eller en eller annen priest blir høy nok lvl blir det ikke no Deadmines i dag, så bleh. Kom online.
 
#42
Må ned til noen naboer og drikke / prate litt. Men etter det kan jeg jo prøve å bli 18 på shaman og få deadmines questet i orden.
 
#43
Ser dårlig ut sålenge vi ikke har no priests. Hold dere rundt level 18, så gjør vi det på lørdag, jeg stikker og ser på film, tjohei
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#44
Får ikke spilt i det hele tatt idag (eksamen, audition, label night), men er klar imorgen (lørdag). Hurra!
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#45
Måneden min går ut i morgen, og jeg har egentlig ikke lyst til å betale for de siste dagene til jul, siden jeg har mye annet å gjøre før da. Tjobing.
 
#46
Minner litt om det som skjedde for ca. 365 dager siden. :eek:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#47
SITAT(Eivind @ 14.12.07, 20.01) 93723
Hold dere rundt level 18, så gjør vi det på lørdag[...][/b]
Etter å akkurat ha brukt to og en halv time på å slepe meg fra level nesten-14 til 15 (takker for hjelpa, Karl), så sitter jeg med noe vondt i halsen når jeg leser det der. Ta det i det minste lørdag natt, sånn at jeg rekker å levle til 16 først. Har sånne rare ting som kalles "jobb" og "samboer", så det blir dårlig med powerlevling i dag, gitt.
 
#48
Snakket vel til de litt mer drevne folka. Du trenger ikke å være høyere enn level 16/på god vei i lvl 15 får å klare deg greit i DM. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
Okay? Fikk melding om at level 15 var litt lavt for Deadmines tidligere her, serru. Menmen, kan ta ei lita økt før jobb, i det minste.
 
#50
16 går fint, ihvertfall når du dealer med kjekkaser som oss.

Logget på nettop, og så at folk var i veldig grei level, blir det no spilling i dag?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#51
Jeg er klar! Kuttet ut all sosialisering i helgen for eksamens lesing, og har vært så flink at jeg kan tillate meg spilling ikveld! Logger på... om en time eller noe.
 
#52
Skulle vel egentlig ut i kveld, men jeg tror jeg sparer på hjembrendten til onsdag, så jeg kommer meg kanskje online om litt og utover natta.
 
#53
Så folk er klar i kveld? Kom dere på da niggrz :<
 
#54
Dobbelpost:

Karl, hvor er duuuuu
 
#55
ok, nå er jeg sur ok. hvis noen vet hvordan jeg kan opne portene mine på den homofile thomson speedtouch 546T2 ruteren min ,skal de få noe gold av meg. jeg har åpnet portene på den, men de er fortsatt stengrt! jeg blir gal, jeg klere ikke logge inn på wow i det heltetatt! jeg hadde gleda meg til spillegal-wowgaming denne julen og, som jeg har gjort de to andre julene, men neida, jeg klarer ikke connecte overhodet.!! help me plz... ja jeg suger, og ruteren er homo. vet noen hvordan jeg kan putte den over på bridge settings sånn at alle portene er åpne? jeg kan ikke bruke webcam eller torrents heller, alt er stengt. D;

skal ta dere igjen og bli med i deadmines osv hvis noen klarer å hjelmpete meg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#58
SITAT(Tobias @ 15.12.07, 21.14) 93885
hvis noen vet hvordan jeg kan opne portene mine på den homofile thomson speedtouch 546T2 ruteren min [...][/b]
Telenor Internett? Sjekk denne, du.
 
#59
problemet kjære yetibukser, er det at jeg har gjort alkurat det, og åpnet portene slik som det står, men de er fortsatt stengte.... D;
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#60
Jammen så kjør på med bridging-modus da, var en guide til det der også.