Mario Kart 8

#81
Om det ikke går, så kunne man i allefall bytte ut hovedMii-en sin på 3DS, om du vil ha noe styggere og med mer internett-vennlig navn. Regner med det går her og.
 
Sist redigert:

Novastrum

Feminist-elitist
#87
Er på men alle er i spillegal.no tournament som er stengt?
 
#94
Da blir det lokal multiplayer her for første gang på så lenge jeg kan huske.
Om 45 min kommer tre kamerater over med pils og grillmat. Etterpå blir det Mario Kart på prosjektoren.
Og Super Mario Bros 3D (Jaja, jeg vet.. Dirty spiller ikke Mario og sånt, men det blir sikkert gøy 4 player)
Har fri neste uke, forhåpentligvis får jeg anledning til å kjøre litt med dere andre online. Jeg blir helt sikkert eid, men fuckit.. Så lenge jeg får sabotert litt her og der så skal jeg si meg fornøyd =D
 

ganon

The Boshy
#95
Litt random tips:

-Man kan komme seg unna blått skjell ved enten å bruke boomboxen, eller en sopp i siste mulige øyeblikk.
-Piranha plant har en timer som går raskere ned jo mer du bruker den. (man kan booste manuelt med itemknappen)
-"Fire hopping" er tingen i dette spillet. Ved å hoppe repetivt etter en boost holder du oppe hastigheten lengre.
-Ildblomsten har en timer som går raskere ned jo mer du bruker den.
-Du kan fange en innkommende boomerang ved å trykke itemknappen i det den holder på å treffe deg.
-Hvis du har crazy eight så bruker du til envher tid det itemet som er foran deg i det du trykker itemknappen. Hvis noen kommer borti i deg aktiverer de itemet de treffer. NB: Ikke verdt å kjøre på noen som har den, grunnet at det er større sjanse å bli negativt påvirket.
-Blooperen har blitt forbedret. Nå har du dårligere veigrep i tillegg til synsbegrensninger.
-Hvis du har trippel sopp og noen kommer nær deg får de en gratis boost, men du mister ikke noen sopp.
-Sopper bør brukes til offroad snarveier.
-Det er som oftest verdt å ta innersvingen og bygge opp en boost enn å hoppe på ramper.