Mass Effect 2 [360, PC, PS3, Wii, DS, PSP, GameGear, Lynx, 3D0]

Så i den DLC-Artikkelen at PS3 utgaven av ME2 bruker ME3 sin graphixengine, snakker vi betydelig mer pimp?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ordet på gata er vel at PC-versjonen fortsatt ser best ut. :smugdog:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tjah...

"Forskjellig" er litt mer nærliggende enn "bedre" for meg, iallfall. Men ja, mesterrase er mester osv. :riffa:

Rompefysikken mener du. Kamera er hele tiden på ræva til Miranda, igjennom alle cutscenes. Ass Effect 2 indeed.

Jaja gutta her om dagen var endelig dagen her nemlig dagen jeg endelig kunne spille Mass Effect (2 (demo)) på PlayStation 3 og det var en surrealistisk og deilig opplevelse <3

Eurogamer GOTY :smugdog:

Den riktige prisen er vel rundt 400 med tanke på innsparinger og økt salg da GS går ut - men det blir nok 600.. Og et jævla rabalder når de markedsfører en brukerlisens som et faktisk produkt i mainstream konsoller.

Uansett et skritt i riktig retning, blir bra.

D

Deleted member 91

Gjest
Det slippes jo sånn halvnye titler på 360 også (Red Dead og Crackdown 2 f.eks), men de har tydeligvis litt fobi mot å faktisk slippe nye spill der, noe jeg syns er ganske kjipt. Jeg veit det er en hel haug spill jeg gjerne hadde kjøpt på direkten om det betydde jeg slapp å gi 499 eller hva fan til GameStop eller Platekompaniet, selv om prisen hadde blitt den samme.

Nabbe

Har fin hatt.
Driver og spiller gjennom på insanity nå, og det setter virkelig søkelys på hvor ræva AI-en til laget ditt er. Har ikke tall på hvor mange ganger de har nektet å ta ordre, ikke klart å stille seg i cover eller rett og slett forlatt cover midt i en skuddveksling bare på pur faen. Forbanna irriterende når det fra før av er grisevanskelig, og den minste feil kan være slutten. Spesielt jævlig er det når spillet ofte insisterer på å ikke gi deg autosave eller muligheten til å lagre manuelt mellom hver bølge med fiender, så ofte blir må man gjennom et rent helvete før man kan puste ut.

Og... den som bestemte at enkelte filmseksvenser sørger for at du og laget ditt automatisk forsvinner fra der du var før, og slenger deg ut på åpen mark ... argh!

Men, når AI-en funker tilfredstillende (dvs. at den holder seg i cover når jeg ber om det), så er det ganske gøy. Til tider frustrerende, men gøy. Har samlet hele laget unntatt Tali nå, men regner med at jeg gjør en haug med sideoppdrag før jeg våger med noe særlig videre. Gruer meg til sisteoppraget.

Lodin

Der Waaaah
Her er den interaktive tegneseria Sonyfagsene har gleda seg til. Den starter opp etter første kuttescena og biten hvor Shepard
dauer
. Nei det er ikke en spoiler, men jeg spoiler det alikevel.
Forøvrig får man kun tegneserien om man benytter seg av Cerberus nettverket som det følger med kode til i nye utgaver. Om man kjøper det brukt får man ta seg et tak.

Og bare fordi det er sånn verden fungerer så er Cerberus til PS3 nede nå, men EA driver å ser på saken. =/

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Gamespot er mindre imponert av PS3-porten.

Frame rate hitches can get distracting.
Some of the content is filled with technical issues.
:yoshi:

Jævlig greit at de tester ny tech nå, så ME3 ikke faller i samme fella. #360

Kjøpte spillen i går og har spilt noen timer og som alle vet så eier det. Cerberus-koden funka ikke da jeg skulle hente ned tegneserien og annet stash før jeg begynte, så jeg fikk ikke valgt hvem som skulle dævve og sånn i ener'n, så nå stemmer ikke story'n helt med det jeg valgte da jeg spilte originalen på Xbox :qq:

Koden funka nå, da, så nå laster jeg ned stashet. Fyttikatta så treigt PSN er.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Lurer på om jeg skal ta turen ned til byen etter skolen og kjøpe denne spillen. Hvor finner man det billigst? 399,- blir kanskje vanskelig å finne?

Nå frøs spillet. RAEG

Tegneserien var kul.