[Multi] Mass Effect 3 [360, PC, PS3, Phantom, Jaguar, Game & Watch, Brettspill]

Lodin

Der Waaaah
Skjer det no etter skjult kamera-biten? Jeg får konsekvent kreft av de, men ellers var det småmorsomt.

Ellers da? I vagt relaterte nyheter får Azura's Wrath sin virkelige slutt som betal-DLC neste uke. Merkelig nok er det ingen som bitcher på Capcom. :p
 
Har akkurat møtt igjen hun asaridamen man kunne rekruttere i det forrige spillet, ikke så lenge etter å tilsynelatende ha blitt ferdig med kroganplaneten. Synes fortsatt eneren er det best skrevne, så kjipt at de satte Drew Karpyshyn over på The Old Republic, og nå har han visst sluttet for BioWare. Blir også litt mye skyting noen ganger, og det verste er når det virkelig er forutsigbart. For eksempel når man skyter seg gjennom masse Cerberus-tropper, og så slipper de til slutt ned en sånn mechagreie. Så sånne skrikende asarizombier var ganske fryktelig kult. Ellers er dette akkurat sånn som jeg later til å like spill best. Masse historiefortelling, og selve spilleren som en slags skuespiller.

Har forøvrig knukket seriens kode nå, så jeg skal nå demonstrere for dere alle sammen hvorfor litteraturvitenskap er svært viktig for verden, og merk dere at jeg gjør disse delvis revolusjonerende oppdagelsene med ikke engang 2/8 av utdannelsen fullført:

Menneskeheten: Det militære USA. Vet alltid hva som er det rette å gjøre, mens alle de andre er trege og aldri stoler på de når de sier det er på tide å handle, uansett hvor mange ganger det slik går galt, og uansett hvor høy prisen alltid er. Tøffe og uformelle. De andre rasene er misunnelige på deres suksess.
Asari: Franskmenn. Alle er feminine, og har sex med hva som helst.
Turians: Tyskere. Vi har dark past med de, men de er et veldig disiplinert, hardtarbeidende og fornuftig folk som har gitt mye til verden.
Salarians: India. Teknologisk kyndige folk som liker å synge, og snakker veldig fort.
Geth: Russere. De er skumle, det er kjempemange av de, de er kollektivistiske, og ingen vet hvilken slags trussel de egentlig utgjør.
Krogans: Spania. Impulsive tøffinger.
Quarians: Sigøynere. De fant indirekte opp russerne i den forstand at Karl Marx i likhet med de selv var veldig fattig. De reiser rundt, og prøver å få ting.
Volus: Jøder. Bankmenn med store neser.
Hanar: Det politiske USA. Prater bare tøys hele tiden, for eksempel når de kaller seg selv for "it". Har blitt gjennomsiktige og falske etter å ha fornektet sin sanne, store natur altfor lenge. Er avhengige av:
Drells: Japanere. Ærefulle og selvdisiplinerte med en helt vill fantasi. Fæl sykdom, strålingssyke/Keplar Syndrome, plager de imidlertid etter at det skjedde en forferdelig katastrofe på planeten deres som hanarene reddet de fra.
Elcor: Skandinavia. Bruker lang tid på å finne ut av alt, og er til liten hjelp for menneskeheten.
Batarians: Arabere.
Rachni: Kina.
Yahg: Indianere. Intelligente og sterke, men har ennå ikke oppdaget FTL.
Vorcha: Italienere. Alle er mafia.
Cerberus: Jævla serbere.
Reapers: Al-Qaeda. Har lyst å gjøre hele verden til zombier. Franskmennene tar det hardest.
Protheans: Romere vekket til live igjen og konvertert av Al-Qaeda for å ta oss.
Bioware spådde jordskjelvet i Japan, og strålingsproblemene, så ...
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg er overraska over at den er gratis. Jeg hadde ærlig venta at raeg-slutten var planen all along for å selge REVELATIONS dlc for $19.99
 

Lodin

Der Waaaah
Join the war for Earth in Mass Effect 3! Owners of Mass Effect 3 can download the first multiplayer expansion for no additional cost. The Mass Effect 3 Resurgence Pack adds new unlockable content: deadly weapons, new consumables, and powerful characters for each class in multiplayer, including the Asari Justicar, Batarian, Geth, and Krogan Battlemaster. Additionally, the Mass Effect 3 Resurgence Pack also includes 2 new maps, Firebase Condor and Firebase Hydra. Download this pack on April 10th and take the battle online in the critically acclaimed Mass Effect 3 multiplayer experience.

Så sånn er det.


E: Og Samara som cosplayer seg selv av en eller annen grunn...
 
Ikke lenge igjen nå.

 
De rapporterer om nesten 2gb, altså like stor som LotSB. Som var fantastisk. \o/
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
De har altså måttet kutte innhold på grunn av Microsoft sin 2 GB-begrensning for XBLA-nedlastinger. Microsoft puler oss igjen!
 
Jeg bare gjenoppliver denne tråden. Leviathan er ute på Xbox live. 800 drittpoeng. Noen som har testa enda? Jeg venter til hælja.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fuck it, nå sperget jeg ut bittelitt. Rett på Marketplace, nå ble det ME3 ikveld.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Rakk ikke i går, ser på det som høyst sannsynlig jeg får spilt det ikveld så returnerer til tråden da.