[Multi] Mass Effect 3 [360, PC, PS3, Phantom, Jaguar, Game & Watch, Brettspill]

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#41
Skulle heller gjenopplivet Makoen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#42
Hvis det er alternativet så kan de godt gjøre scanninga obligatorisk mellom hvert eneste brett isteden.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#43
Jeg synes de skal ha noe man kan gjøre for å bruke universet de har skapt, selv om scanning var ganske tråkigt.
 
#44
Sa de ikke at scanning skulle være mye gøyere denne gangen?
 
#45
De skulle ta noen grep, så vi får se. Scanninga er ikke spesielt gøy men fordelen med er at det ikke tar særlig lang tid, du kan gjøre det når du føler for å gjøre det og at man strengt tatt ikke trenger å gjøre det så veldig mye heller for å få nok ressurser til å mekke upgrades.
 
#48

Lodin

Der Waaaah
#49
Hvis det er samme firma som mekka Mass Effect figurene som lager den vil den endelige versjonen ha like mye detaljer som en He-Man figur fra 80-tallet. :p
 
#50
Lurer på hvordan det vil gå med min karakter, etter at jeg har ligget med alle jeg kan på skipet. De har sagt at hvis du har vært snill og holdt deg til en person kommer det til å gå greit, men har du ligget rundt, vil dette få konsekvenser :p I eneren kunne en vel bare ligge med Ashley, men i toeren var det mulighet og ha seg med mange.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#51
Du lesba det ikke opp med Liara, altså? :smugdog:
 
#52
Liara Jacob og Liara her =D
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#53
Jeg fikk ikke ligge med noen da jeg spilte gjennom spillet. Kan jeg spille videre fra slutten og sexe det opp, eller kan man bare gjøre det mens spillet... foregår... liksom?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#55
Jeg prøvde meg jo hele tiden med både Miranda og hu rødhåra som tjuvleste emailen min uten at det ble noe.
 
#56
Jeg fikk det til med både Miranda, hun rødhårete uten noe problem. Snakker du masse med Miranda igjennom hele spillet så vil hun mer og mer bli interessert i deg. Jeg snakket med hele crewet etter hvert eneste mission. Vet ikke om dette hadde noe med det å gjøre, men mot slutten av spillet like før vi skulle dra og gjøre det siste oppdraget, da skjedde det. Hadde ikke noen vanskeligheter. Fikk også meg en runde med hun som alltid sitter i bunnen av skipet, hun som er litt bad ass :p
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#57
Det gjør dårlige ting for selvbilde mitt når dataspilljenter ikke vil ligge med meg.