[Multi] Mass Effect 3 [360, PC, PS3, Phantom, Jaguar, Game & Watch, Brettspill]

#62
f00tball vs krogan?


Also


Treg nyhetsdag når man stjeler fra reddit.
 
#63
Det kommer upgrade(z) til våpen osv igjen. Hurra!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#64
Håper bare de ikke gimper det med det stupide, anti-artige overheat-greiene igjen.
 
#65
CC-folket fikk tafse på Jennifer Hale aka femShep. FML.
 

Lodin

Der Waaaah
#66
Vil ikke tafse på henne, men jeg ville vært der om hu var der og sa at visse sjapper på CC var favoritten.
 

demake

Seksuelt godteri
#68
#4....VickyBeckhamShep?:eek:

PS7: Jeg krever avstemming om den fremtidige MrShep. Nå som Mordin (veit det ikke går, men det må være lov å drømme) er dau må jeg finne noen andre å gni min faste piksellerte kropp mot.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#69
Bioware har lagt ut seks bilder av FemShep på Facebook-siden sin, folk kan stemme på den de vil skal være den "offisielle" FemShep og brukes i markedsføringen for ME3. "Like" the one you want in the game!

Overveldende støtte til SamusShep.
Det der er jo bare tull, ingen av dem der er i nærheten av å se ut sånn Shepard egentlig ser ut.
 
#70
Holder heller en knapp på 'mekk-deg-selv'-Shepard. Går som regel aldri for forhåndsdefinerte karakterer, er mye morsommere å lage sin egen Shepard som ser ut som om han barberer seg med hagle.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#71
I andre nyheter så irriterer det meg litt, merker jeg, at det tydeligvis er vanskelig å skrive navnet til Shepard ordentlig. Best å begynne å forkorte Mario til bare M og sånt, altså.
 
#73
Har aldri spilt som eller sett en FemShep i aksjon, men har alltid sett for meg at hun ser ut som Naomi fra MGS. Så. Hun bør se ut som Naomi fra MGS.
 
#74
Spilte gjennom Mass Effect 2 tre ganger: En gang som snill gutt, en gang som slem pike, og en gang som en inkompetent kladd som gjorde alt feil - med vilje. Det var minst like moro som å klare spillet med riktige valg, vel å merke. :)
 
#75
Drumroll... mye femshep ereeeeeeeer (SURPRISE)

 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#77
Dirtyhoe Shepard (min femshep) kommer til å se betraktelig mer bad-ass ut. Kan ikke redde universet med blå øyne og blåndt hår.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#78
Samus Aran vil ha et par ord med deg.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#79
Justin mente selvsagt, "kan ikke redde universet med blå øyne og blåndt hår uten støtte fra mannlige autoritetsfigurer".
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#80
Øh, Samus Aran vil ha et par ord med deg også.