[Multi] Max Payne 3 [PS3, X360, PC]

Drauden

SGs kollektive lillebror
Joda, skytinga ser feit ut og euphoria-motoren eier selvsagt, men hva mer har spillet å gi? Ser ikke veldig noire ut heller.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg synes det har en ganske fin miks av dagslys og low-key lighting, men det er meg. Litt som i Chinatown egentlig. En del dagslys, men det oser av at det er noe galt med hele verden allikevel.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Joda, skytinga ser feit ut og euphoria-motoren eier selvsagt, men hva mer har spillet å gi? Ser ikke veldig noire ut heller.

mens vi snakker om euphoria-motoren hva skjedde med Indianer Jens spillet som ble vist på E3 får fem seks år siden?

Tja, så jo ganske Max Payne ut det der. Fortsatt litt skeptisk, bullet time er ikke noe spesielt lengre så de bør ha noen ess i ermet for å skytinga mer interessant enn de andre skyterne der ute.

Lodin

Der Waaaah
Dood, Bioshock Infinite blir sansynligvis et av årets beste spill. Det jeg "klaga" av over var at jeg håper de skiller vansklighetsgraden fra den 1999-greia, noe ala hvordan New Vegas skiller vansklighetsgrad og realisme-settinga.
Og Resi 6 blir fett hvis de ikke tvinger på coop som gir tidenes mest mongo AI i SP. Evt. bruker mer enn et kvarter på å programere den.
Men ja, Max Payne 3 blir no drit på linje med Kane & Lynch. =D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sammen med Quake 3-motoren da eller.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Vel, under en måned igjen og da er det på tide med en ny trailer som viser oss absolutt ingenting vi ikke allerede vet.

90% av grunnen til at jeg kommer til å ha dette spillet er den jævla motoren. Kan nesten ikke fortelle dere hvor mye mer spilling jeg har presset ut av GTAIV, Red Dead, og til og med Force Unleashed utelukkende på grunn av Euphoria.

Uansett så jeg har trua på denne spillen, men det ser ut som om spillet blir litt for enkelt med all kuletiden. Mulig jeg spiller gjennom på Hard først.

De bør heller forklare hvorfor flerspiller blir nevnt i samme setning som Max Payne. Fatter og begriper ikke hvorfor tid og ressurser blir brukt på det når Max Payne har alltid vært en heftig singleplayer opplevelse. Perks og faenskap har vi nok av i andre spill.
For all del, det er ikke totalt umulig at Max Payne 3 kunne levert helt OK multiplayer opplevelse. Men jeg ser bare helst at Rockstar gjør det de kan aller best, fokusere på singleplayer opplevelser. Hver gang Rockstar lager multiplayer så er det morro i ca 15-30min max før det blir slått av og sannsynligvis aldri blir rørt igjen(GTA og RDR comes to mind)
Etter å ha sett videoer av multiplayer i Max Payne 3 og lest tonnesvis med previews så ser det ut som jeg var for kjapp til å dømme tidligere, dette både ser og høres veldig bra ut. Det aller viktigste er fremdeles story modusen, men jeg har en god magefølelse på at Rockstar ikke kommer til å skuffe der. Bring on 18 mai!

Drauden

SGs kollektive lillebror
Skyt meg i begge knær, men jeg vurderer den jævla special edition-pakka. :yoshi:

Lodin

Der Waaaah
En av tinga man får er briller som gjør at flashbangs ikke fungerer. Det er virkelig en bra måte å mekke multiplayer.