Metal Gear Solid 3: Snake Eater *SPOILERE*

Er du full Lodin?

Velvel. Får å få stealth. Er det eneste man må gjøre å få 0 alerts på statsen på slutten? Ellers så kan man gjøre akkuratt hva man vil?
 
det du også kan gjør efor å denge volgin er når han kommer veldig nærme deg tar du og bruker handkercheifs på han, det funker som stamina kill..
tar litt tida da :p
mn er mye bedre hvis du har glemt Glow cap'sa ;)

EDIT: FAnt ut av problemet....jeg lå ved siden av muse fella :svette:
hehe...
mn når jeg gikk litt oså kom itlbake da fikk jeg tchunikon eller nå hva faen den heter..
og hvis du ringer para-medic når du har den og de snakekr om den..sier de noe cooli ;)
hehe

EDIT2: Jesus ER ett ludder da

EDIT3: Hvor er face cammoen water?
har funnet drakta (oppå taket i bolshaya past base)
mn jeg klarer ikke og finne cammoen til fjeset :(
noen her som gidder og si hvor den ligger?
uten og referere til Guide?
 
Opprinnelig skrevet av Fobo@19.03.2005, 21.30
Hvor er face cammoen water?
193042​
Etter du har snakket med Granin, må du backtracke til Ponizovje Swamp eller hva det heter (klarer ikke huske alle de russiske navnene). Der du kom ut etter hulen. Water Face Paint skal ligge i vannet der, ved inngangen til hulen.


SNOFTE: Prøv og gjem deg i blomstene og skyt henne med SVD eller noe annet. Er vel den sikreste strategien når det er første gangen. Hold camo index oppe, skyt, og gjem deg igjen.

Ja, spillet er slutt når du tar henne.
 
Nesten slutt.
Uansett, hvis du har snow camoen, og bruker en hvit face paint, så ligger du ganske godt skjult mellom blomstene. Prøv for all del å kaste henne ned i bakken. Slå og spark tre ganger, så faller hun. Free shot(s)!
Gjør også slik thagen sier. Sikt på hodet. Bruk RPG'n. osv.
Have fun!
 
M

Mako

Gjest
Kjøpte det på lørdag kåm gjnennom det nå, brukte bare 2 dager, så det var ikke så langt spill, tok 25 timer. Jeg synes spillet er helt fantastisk, den eneste jeg HATA med det var den FORPULTE SANGEN!

Men et tips til deg SNOFTE med å drepe the boss: spring og spring til hun kommer bort til deg og skal ta ett sånnet CQC triks på deg. Akkuratt når du kjenner att kontrollen rister for hun tar tak i deg, trykker du ronning ( O ) knappen, så vil Snake blokke angrepet så tar du frem AKen og slår henne i bakken med den å skyter henne, sp springer du igjenn og til slutt er hu dau.
 
Opprinnelig skrevet av Mako@21.03.2005, 01.34
Kjøpte det på lørdag kåm gjnennom det nå, brukte bare 2 dager, så det var ikke så langt spill, tok 25 timer. Jeg synes spillet er helt fantastisk, den eneste jeg HATA med det var den FORPULTE SANGEN!

Men et tips til deg SNOFTE med å drepe the boss: spring og spring til hun kommer bort til deg og skal ta ett sånnet CQC triks på deg. Akkuratt når du kjenner att kontrollen rister for hun tar tak i deg, trykker du ronning ( O ) knappen, så vil Snake blokke angrepet så tar du frem AKen og slår henne i bakken med den å skyter henne, sp springer du igjenn og til slutt er hu dau.
193582​
Hvilken sang? Det er flere? Regner med at du mener Snake Eater.. Bare lurte.
 
M

Mako

Gjest
Det er bare en SANG. En sang er når noen synger, så ja jeg mente snake eater.


Spillet var ikke noe kortere enn de andre mgs spillene men jeg trodde at siden dette var nyere skulle det vare litt lenger.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Neocon@19.03.2005, 15.56
Hvios du equiper M37, og lar Volgin gå mot deg så unequiper du den, løper bak han, equiper og skyter
192843​
Eller bare bruk CQC på ham, hiv ham ned på gulvet og gi ham et skudd i hodet/rumpa med hagla. Works for me. :D
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Hva liker dere best av jungel eller baser o.l ? Jeg tror igrunn jeg liker baser best, som i mgs 1. Forsto det i sted da jeg kom opp til grozny grad. Er ikke sikker på hvorfor heller...
Sikkert bare nostalgien fra mgs1 som snakker her nå ^_^
 
Jeg likte også best baser, så da er vi 2! Jeg likte ikke så godt jungelen fordi det var så jævla vanskelig å se fiendene, plutselig sto de bare rett forran tryne på deg.


Men uansett hva betyr ddet merke du får helt på slutten, scoren din liksom. Sån som jeg fikk "shark".
 
Med gameplayet til MGS1/2/3 er baser det absolutt beste. Men dersom de gjør om systemet til noe som minner om Splinter Cell kan det hende jeg liker utendørs bedre.

Uansett, den beste løsningen for min del er en miks av innendørs og utendørs. I tillegg synes jeg tanker delen i MGS2 var bra. Det er ikke så svart/hvitt som innendørs/utendørs for meg. Oljeplatformen på Splinter Cell 1 (andre level eller noe?) var også noe for seg selv.

Jeg anser MGS3 som det spillet i serien med det mest varierte design sånn sett. Det har litt av alt, og det blir aldri kjedelig. Det jeg var mest redd for når jeg skulle spille det for første gang var at jeg skulle bli dritt lei jungelen. Heldigvis ble variasjonen større enn forventet.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@23.03.2005, 04.05
Med gameplayet til MGS1/2/3 er baser det absolutt beste. Men dersom de gjør om systemet til noe som minner om Splinter Cell kan det hende jeg liker utendørs bedre.

Uansett, den beste løsningen for min del er en miks av innendørs og utendørs. I tillegg synes jeg tanker delen i MGS2 var bra. Det er ikke så svart/hvitt som innendørs/utendørs for meg. Oljeplatformen på Splinter Cell 1 (andre level eller noe?) var også noe for seg selv.

Jeg anser MGS3 som det spillet i serien med det mest varierte design sånn sett. Det har litt av alt, og det blir aldri kjedelig. Det jeg var mest redd for når jeg skulle spille det for første gang var at jeg skulle bli dritt lei jungelen. Heldigvis ble variasjonen større enn forventet.
194570​
Slik var det med meg også. Kunne bli veldig ensformig, men det ble veldig bra faktisk. Trodde ikke det var sopass mye plasser med baser o.l

Forresten, i skogen med alle fellene henger det en fyr. Er det noe spesielt du kan gjøre med han?
 
Jeg liker jungelen klart best.. basene blir ganske kjedelig i forhold. Overraskende at så mange foretrekker innendørs.



Opprinnelig skrevet av Fobo+22.03.2005, 22.48-->
thagen og water cammoen
hvor?
etter at du har sett The End?
eller før?
194466​
[/b]
Etter du har snakket med Granin, sa jeg.


<!--QuoteBegin-Ronin
@23.03.2005, 05.23
Forresten, i skogen med alle fellene henger det en fyr. Er det noe spesielt du kan gjøre med han?
194611​
Nei. Det er bare noen som har prøvd å rømme. Tror det henger et par stykker der.