Metal Gear Solid 3: Snake Eater *SPOILERE*

Opprinnelig skrevet av Mako@22.03.2005, 14.37
Det er bare en SANG. En sang er når noen synger, så ja jeg mente snake eater.


Spillet var ikke noe kortere enn de andre mgs spillene men jeg trodde at siden dette var nyere skulle det vare litt lenger.
194203​
Ja, jeg vet at det er en sang når noen synger derfor er det TRE sanger å velge mellom.
Men jeg fikk svar på det jeg ville vite. Lurte på om det var way to fall du mente, for den er nemlig grisebra.

Å til Agahnim.
Det er flere triks som kan hjelpe deg. Du kan bruke soppene som Ronin sa, du kan ta på deg maska for og lure han et lite sekund med at du er Raidkov, du kan skyte på rørene på brua over deg så det renner vann ut. Det er sikkert mer, men det er det jeg kommer på i farta. Ellers er det bare å få han til å bruke det angrepet han bruker når du har våpen fremme, for så å løpe bak han å skyte han i ryggen.
Mulig de bedøvelses lommetørklene funker også....
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg brukte lommetørklene, i hvert fall ... Latterlig, en mann som har tusenvis av volt i kroppen og kan ødelegge nesten hva det måtte være bare ved å vifte med hånden, også kan man vinne over han ved å vifte med en tøyfille. :ler:

Er imidlertid bare såvidt ferdig, så jeg vet ikke helt hva som skjer videre. Men det hadde nok vært artigere å ta han på en annen måte enn ved å bruke lommetørklene.
 
Jeg gav opp på stamina kill og tok han med hagla. Da ble det plutselig mye lettere og jeg tok ham uten å miste noe liv ...
 
han volgin er for lett...t.o.m. på hard..
jeg trodde han skulle bli en utfordring, men det ble han ei :(
hmm..noen andre her som har sett en item thingy ved der man skal plante C4'en?
jeg vet ikke helt hva det er =/
mn det er en item thingy oppi høyre hjørne ved fuel tanksa :)
noen her som vet hvordan man kommer seg opp dit?
og hva slags item det er?
 
Aner ikke åssen item det er, men det er veldig lett og komme seg opp dit. Gå helt til venstre. Ved veggen rett til venstre for den første fuel tanken du kommer til er det en stige. Følge den, og ta deg en spasertur.
 
Dæven. Det var raskt.

Morsom parodi!

Menne, det var en ting jeg lurte på. Når du bruker CQC og kaster en vakt i bakken slik at han besvimer - våkner han igjen? I de forrige spillene våknet de ganske raskt.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Yay, i dag har jeg kommet meg ett stykke videre i spillet ;) Har akkurat vært hos Dr Grain fyren :p Og fått sett blueprints av Metal Gear Rex, og en liten figur som lignet veldig på Metal Gear Ray ;) Spillet er bare helt konge :D
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Idag kjøpte jeg spillet. Jeg tør egentlig ikke lese dette emne fordi at jeg er bare helt på starten, men jeg lurer på hvordan man bruker et dødt dyr som mat..... noen svar?
 
Fy faen, så fantastisk slutt. Jeg gråt. Gråt som den lille jenta jeg er. Det var tårevekkende. Utrolig. Jeg må se det om igjen for å gråte mer. Gleder meg.

Beste MGS-spillet, KANSKJE; jeg elsker det.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Drauden@29.03.2005, 15.52
Idag kjøpte jeg spillet. Jeg tør egentlig ikke lese dette emne fordi at jeg er bare helt på starten, men jeg lurer på hvordan man bruker et dødt dyr som mat..... noen svar?
197698​
Det er ikke vanskeligere enn at du skyter på det eller stikker det med en kniv, men maten holder seg lenger hvis du f.eks. bruker bedøvelse i stedet for å drepe dyret. Du kan fange opptil tre levende dyr. Levende dyr råtner ikke. ;)

REDIGERT: Og så går man inn på Survival Viewer og velger Food, ja. Det var det du spurte om, kanskje? :usikker:
 
hihi tchuniko mother fucker :)
 
Er nå igang med ett spill der jeg ikke skal bli sett. Skal ha stealth. Prøver å lage ofte. Den første kampen med ocelot-uniten var meget vanskelig.
Men jeg gjemte meg med pistolen, bommet på en vakt med vilje, så kom fire stykker løpende, og så fyrte jeg av en kule mot en tank. Fem fluer i en smekk!
Noen gode tips til meg?


PS: angående det med stealth. Vil bossene kunne se deg, sånn som i de forrige spillene?
 
Definer no alerts? inkluderer dette også og bli sett men ikke at alarmen går
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Dette er jo et spoiler emne, så dette her går vel greit.

Jeg har akkurat gått inn i det rommet jeg trodde Sokolov var, men fant han feite mannen som skulle lage Metal Gear. Og det var en ting som irriterte meg der. Forskerne ser at jeg ikke en ordentlig forsker, men det ser vaktene... hvorfor?
 
jeg rundet mgs3 idag og syns det er et veldig bra spill, men en ting skuffet meg; bossene er allt for enkle!! feks: the sorrow. så lenge man prøver å ta han greier man det uannsett. spillte foresten på normal selvom det føltes som easy

EDIT: drauden; det med at vaktene ikke merker deg som forsker men at forskerne gjør det er en av de få tingene jeg irriterer meg over også
 
Hei Drauden.
Grunnen til at vaktene ikke legger merke til deg og at forskerene gjør det er simpelt nok fordi forskerne kjenner igjen hverandre. De holdes der under tvang går jeg ut ifra, og kjenner igjen hvem de jobber med. Når Snake kommer valsende med drakt briller og en bandana så kjenner de ham ikke igjen. Da skriker de eller løper for å trykke på alarmen.
Når en forsker ser deg, snu deg andre veien. Skjul deg, og la han ikke se ansiktet ditt. Da går det nemlig bra! :)