Metal Gear Solid 3: Snake Eater *SPOILERE*

Har litt mer forståelse da, når du måtte spille hos en kamerat. Er slett ikke den beste måten å spille det på, men det er da bedre enn ingenting.

Tror du bør vente litt med å dømme gameplayet til du får mer tid med spillet. Er sikker på at du kommer til å forandre mening ganske fort hvis du tar deg bedre tid med det, og lærer de nye gameplay elementene skikkelig. CQC er genialt!

Synes forresten det er greit å ha muligheten til å ta en Rambo hvis du vil. Gir jo også mening at det ikke er uendelig med backup i jungelen. Som sagt så blir ikke det like lett på Extreme, når et par hagleskudd eller knivstikk dreper deg.

Bar overkropp + M63 = Badass

"AAAAAAAGGGHHHHHHHH!!"

Hehehe, gøy å leike litt rambo, ja. Men det burde heller vært sånn som man bare kunne testa for morro skyld, ikke at man kunne runda spillet sånn. Bedre at når alarmen går, så hjelper det ikke å bare drepe et par-tre fiender. Bryr meg ikke så mye om realismen i disse spillene. Realisme betyr ikke nødvendigvis bra spillbarhet.

Men uansett, neste gang jeg skal spille det, skal jeg nyte det, og ta meg god tid.

Opprinnelig skrevet av catch@05.03.2005, 21.52
Men det burde heller vært sånn som man bare kunne testa for morro skyld, ikke at man kunne runda spillet sånn.
185610​
Men det fine er at vi har valget. Jeg bruker f.eks å sette meg restriksjoner som at jeg ikke får lov til å bedøve vaktene, og bruker så lite våpen som mulig. Hender også at jeg prøver å snike meg forbi alt i spillet uten noen som helst kontakt med vaktene, og bare bruker camo index.

Det er egentlig opp til deg. ;)

hvordan kveler du noen??
jeg har ikke klart den tingen :flau:
liker og kaste de i bakken og bruke de som levende skjold jeg ;)
kan ud si meg hordan man kveler de faenskapene?
og..noen som har testa ut healing radio'n?
den er najs :)
hmm...mn der stakk jeg og runda det igjen...

Opprinnelig skrevet av Fobo+05.03.2005, 00.18-->
hvordan skaffer du den kroko hatten ?
har litt probs med den jeg  :flau:
hehe
185274​
[/b]
Området rett etter Rassvett (hvor du møter EVA). Den store sumpen du må svømme i osv. Hold deg på venstresiden, dukk under trestokken, klatre opp i buska og følg tauet som går langs greina. Slipp deg ned på tauet som går under det andre tauet, og følg det..

<!--QuoteBegin-Fobo
@06.03.2005, 13.28
hvordan kveler du noen??
jeg har ikke klart den tingen  :flau:
den er najs  :)
185782​
Trykk gjentatte ganger på firkant, når du holder en vakt.

Jeg er ukristelig dårlig til å forklare, men du som er ung og rask, skjønner sikkert hva jeg mener.

iou philantropist :)

hmm...noen andre her som liker og denge dritten ut av de forskerne som trykker på alarmen?
det diggeste er vel og gå rundt som forsker med maska, gå rett forbi vaktene ^_^ hehe
hmm...har det kommet en ny pardoi på mgs3 ?
....*stakk for og denge forskere*....

D

Doctor Downs

Gjest
Opprinnelig skrevet av philantropist+06.03.2005, 12.59-->
<!--QuoteBegin-Fobo
@06.03.2005, 13.28
hvordan kveler du noen??
185782​

Jeg er ukristelig dårlig til å forklare, men du som er ung og rask, skjønner sikkert hva jeg mener.
185796​
[/b]
Gjentatte ganger på O er det vel, så sant du ikke har vlgt en annen kontrolltype. Var Firkant i eneren og toeren. Jævlig artig å grabbe dem og slenge dem i bakken. Mye bra moves.

Runna spillet i går kveld. Helt ærlig synes jeg fortsatt toeren er det beste i serien, men nå skal det også sies at jeg verdsetter story og cinematiske (ord?) elementer høyere enn de aller fleste andre. Ikke misforstå, MGS3 hadde ikke dårlig story, men det var ikke like filmegnet som toeren. Til tider litt for barskt for at jeg kunne ta det alvorlig. Jaja. Bra var det ihvertfall. 9.0/10.0 . Toeren gir jeg vel 9.5/10.0. Konge spill i en konge serie.

Opprinnelig skrevet av Aquila+06.03.2005, 18.28-->
Opprinnelig skrevet av philantropist@06.03.2005, 12.59
<!--QuoteBegin-Fobo
@06.03.2005, 13.28
hvordan kveler du noen??
185782​

185796​
Gjentatte ganger på O er det vel, så sant du ikke har vlgt en annen kontrolltype. Var Firkant i eneren og toeren. Jævlig artig å grabbe dem og slenge dem i bakken. Mye bra moves.
185896​
[/b]
Ja, såklart. En liten skrivefeil- det er O, ikke firkant...

get down var jo litt fet da :)
hhe...
hmm...ingen andre enn meg som liker og kle seg ut som forsker og drepe de andre forskerne ?

Har kommet til gorki lab, men er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre der. Tror jeg skal interogate han forskere karen men han sier bare han vil på do?

w000t!
hva faen ?
har du denga the fear?

nå ekke jeg helt med her...gorki lab :S
hmm..samma...
*deilig og se på EVA :D *

tits and ass, yes please

Halky

Veteran bruker ;)
Yay, da har jeg kommet meg til en sånn dere heliport greie, det det står en Hind - D Og jeg har da seff møt Eve og Ocelot for andre gang ;) Og han slutter ikke og skuffe hehe. Men er det mulig og få skaffet seg mere sånn dere bandasje greier til oppereringer osv.. av deg selv. Siden jeg går snart tom for noen ting der inne på den menyen.

det er en pop feil i spellet ett sted....husker ikke hvor...mn er forskere der da ;)
hehe...hvis du endrer område kommer alt tilbake igjen...
bare sier litt ifra :)
hmm...noen her som bruker "The patriot" som rambo våpen eller ?
og alle tar vel thermal googles når dere denger "The boss" ?
hmm...noen som har prøvd og sammenligne "Snake" fra snake eater med Big boss?
de virker identiske...
noen som vet historien bak big boss?
jeg tror snake er big boss....