Metal Gear Solid 3: Snake Eater *SPOILERE*

huff å huff....
dette er kjedelig...
får aldri den derre greia som gir infinity face paint når du runner det..
har sitti her 2timer og venta på at det dyra skal gå i fella..ikke noe :blunk:
det er i bolshaya past south, rigjt?
 
Ja, det er der jeg alltid har fanget den. Sørg for at du legger musefellen litt borte fra utgangene av området. Du kan også gå bort fra området, og ta en tur tilbake igjen, for å se om du har fanget noe. Det kan ta litt tid noen ganger, men to timer høres litt drøyt ut, så det må være noe du har gjort feil.

Bolshaya Past South har ingen andre dyr, så hvis du fanger noe, vil det være en Tsuchinoko.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, jeg har så langt i spillet sett noen sånne plastik forsker eller nå hva dem er laget av, den ene stod oppe på en av pålene til den hengebrua og den andre stod under en stol. Er det noe spess man kan gjøre med dem, siden jeg ikke kan få tatt dem :p Selv om jeg har prøvd, har til og med skyti på dem hehe, men da starter dem bare med og lage lyder osv..
 

Lodin

Der Waaaah
Se på en av dem og snakk med hu dumme matkjerringa. Den fjerde veggen kollapser fullstendig og spinner langt faenivold!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det er 64 frosker. Og mye skal gå galt før jeg spiller igjennom en gang bare for å finne dem. :p Høres utrolig kjedelig ut, spør du meg.
 
Vel, jeg var i gang jeg. Skal ha stealth vettu. Men heldigvis kom thagen og sa at man bare kunne spille gjennom spillet uten og bli oppdaga. Mye enklere, og ikke minst mye morsommere.
 

Lodin

Der Waaaah
Eller man kan gjøre som meg og bare chille fullstendig. Er så jævlig læx av dem å ikke gi oss dog-tags denne gangen ass.
Gleder seg til MGS2 er ferdig så jeg kan kose meg med MGS3.
 

Lodin

Der Waaaah
Du har ikke noen a de soppene som lyser i mørket da? De tilltrekker seg hvistnok elektrisitet så han Volkov duden er ikke så glad i dem...
 

Lodin

Der Waaaah
Forresten, kallte du nettop Ocelot cowboy? Trur han blir glimrandes fornøyd av denslags!

Nei for faen!

Fy Faen! Nei, glem det.
Hva faen kan jeg uanset si?
Du vinner denne gangen! *rister hånda*

Jeg prøver ikke engang å tyde dette. Allt jeg vet er at ting gikk til helvete og jeg var der for å rydde opp...