Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3, og bare PS3)

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Feil, det der er fra Metal Gear Acid 2. I Ghost Babel var han helt lik MGS-utgaven.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dere, se litt nærmere på det bildet. Ser dere? Ikke?

Zoom in and enhance! Give me a hard copy!

Saken er klar som dagen, gutta.

Erketor

Men kan du spore skurken ved å se på binærkoden?

Lodin

Der Waaaah
Mandark feiler hardt! Haaaardt! Så fæle som enn de buksene enn er så er de fra GBC-utgaven.

Verre er det at når man endelig er ferdig med spillet.
Man endelig kan høre på chiptunesen til Gregson Williams
Så viser det seg at helten i MGS til GBC heter Jack, ikke heter Snake og kun har spilt en simulator.

MAN SPILLER RAIDEN FRA MGS2!

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
zomg wikipedia

SITAT
While the events of the game are in no way part of the series' canon, a few elements of the game do seem to be intended as tongue-in-cheek references to the then-unreleased Metal Gear Solid 2. For example, during Special Stage Select mode (see Game Modes), the player assumes the role of a soldier known only as "Jack" who is undergoing training in the form of VR simulations of Solid Snake's missions which took place during the main game, with new objectives. The protagonist of Metal Gear Solid 2, Raiden (whose real name is Jack), was trained by performing VR simulations of Solid Snake's previous missions. This has lead to a common misconception that Metal Gear: Ghost Babel is in fact a part of the series' canon.[/b]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn ellers så er Metal Gear: Ghost Babel (eller Metal Gear Solid som de kalte det her på berget) et fett spill. Anbefales.

Erketor

Enig der. Beste er når han tjukkasen dør. Eksploderende håndjern, well I'd never! :D

PS: den første som skriker noe om spoilers får en heftig dose anthrax i posten(og da snakker jeg ikke om bandet).

Lodin

Der Waaaah
Alle spilla i serien kan vel anbefales?
Untatt de til NES. De er kvapsete kopier av MSX orginalene og helt umulige å spille per i dag.

SITAT(Mandark @ 10.06.07, 15.13) 69666
PS: den første som skriker noe om spoilers får en heftig dose anthrax i posten(og da snakker jeg ikke om bandet).[/b]
Hvorfor det egentlig? Fordi folk er for hjernedøde til å merke spoilerne sine?

I den ene traileren skyter Solid Snake seg i munnen, og etterpå får man se en ninja med sverd som overvinner en hel haug med kuhylende morderroboter. Hvem er man character i MGS4? Kommer det til Xbox 360?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
hay guyz va sjer hær a? :v:

Les tråden, er du grei. ^_^

SITAT(Revan @ 10.06.07, 17.45) 69691
I den ene traileren skyter Solid Snake seg i munnen, og etterpå får man se en ninja med sverd som overvinner en hel haug med kuhylende morderroboter. Hvem er man character i MGS4? Kommer det til Xbox 360?
[/b]
Man spiller som en Metal Gear denne gangen, Kojima syntes det var på tide at vi så det fra deres synspunkt denne gangen. Kommer til Xbox 360 en uke etter PS3 releasen med den bonusen at man kan få spille som Optimus Prime istedenfor en Metal Gear.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dessuten følger det med en bonusdisk, kalt Metal Gear Solid: Suppository, som inkluderer remasterede utgaver av Metal Gear, Metal Gear 2: Solid Snake (MSX-utgavene), Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Metal Gear Solid 2: Substance, Metal Gear Solid 3: Subsistence og Metal Gear: Ghost Babel, oppgradert til å kjøre i Metal Gear 4-motoren med helt nyinnspilte stemmer og interactive kuttscener hvor du må styre hva figurene skal si, samt passe på at kroppsspråket til figuren din stemmer overens med situasjonen: Nytter ikke å hoppe paradis samtidig som du møter sistebossen, far. Da kommer alle til å le av deg og skammen fører til at du tar selvmord.

En tredje disk - kalt Metal Gear Sonlidne (smart sammensmeltning av "solid" og "online") - inneholder et MMORPG-actionspill hvor du kan ikle deg rollen som hemmelig agent for FOXHOUND og bekjempe terrorisme sammen med venner og ukjente fra hele verden.

En fjerde disk kalt Metal Gear: Solid Snake, Literally inneholder superhøyoppløste bilder av lemmet til Hideo Kojima i erigert tilstand.

Den femte disken, kalt Metal Gear: Frisbee, inneholder ikke en drit men er morsom å leke med i parken sammen med venner.

Den sjette disken, kalt Metal Guitar Gearo, er en modda versjon av Guitar Hero II til Xbox 360 som lar deg - i rollen som Snake, Raiden, Mei Ling (naken, så klart) og flere andre - rocke til metal-versjoner av flere forskjellige låter fra Metal Gear-spillene.

Noen som har hørt om flere disker i Metal Gear Solid: Suppository, eller? Jeg fikk bare delvis info fra min kontakt i Kojima Productions.

Metal Gear Degeneration er vel den siste plata som så langt er bekreftet. Degeneration inneholder en omfattende dokumentar der Kojima forklarer at hele MGS-universet er plagiat av en historie han fant nedskrevet på en serviett på en karaokebar i Tokyo. Han bruker også en god halvtime på å le av alle som noen gang har vært medlem av et MGS-forum.

CockMcBalls

El Sabor Professional
SITAT(Yetipants @ 10.06.07, 20.22) 69729
Den sjette disken, kalt Metal Guitar Gearo, er en modda versjon av Guitar Hero II til Xbox 360 som lar deg - i rollen som Snake, Raiden, Mei Ling (naken, så klart) og flere andre - rocke til metal-versjoner av flere forskjellige låter fra Metal Gear-spillene.
[/b]
Jeg hadde kjøpt dette.

All den tiden dere brukte på å finne opp morsomhetene, gutter, kunne dere brukt til å svart meg på mine jævla spørsmål. Jeg vet ikke om Bad Mongo svarte meg, Optimus Prime? Er ikke det en Transformer? Ellers hørtes det sannsynlig ut.