Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3, og bare PS3)

SITAT(Revan @ 10.06.07, 23.27) 69746
All den tiden dere brukte på å finne opp morsomhetene, gutter, kunne dere brukt til å svart meg på mine jævla spørsmål. Jeg vet ikke om Bad Mongo svarte meg, Optimus Prime? Er ikke det en Transformer? Ellers hørtes det sannsynlig ut.
[/b]
:p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Yetipants @ 10.06.07, 20.22) 69729
En fjerde disk kalt Metal Gear: Solid Snake, Literally inneholder superhøyoppløste bilder av lemmet til Hideo Kojima i erigert tilstand.[/b]
Jeg hadde kjøpt dette.

Sånn ellers så er Optimus Prime lederen for Autobottene i Transformers, Geriatric Snake hovedpersonen i MGS4, og Xbox 360 en spillkonsoll som kanskje får MGS4 en gang i tida, det veit vi ikke. Hei.

Synes nesten denne tråden burde bli pinnet, men etter å ha sett den nyeste trailern og hørt Kojima snakke om den, har jeg en liten følelse på at MGS4 kun kommer til PS3, fikk dere også denne følelsen? Er det 100% sikkert at den kommer bare til PS3? Jeg ble egentlig litt lei meg fordi Kojima skal avslutter etter dette spillet, men dette blir nok tidenes spill.

Jeg tror dette var en deilig deilig nyhet for alle PS3 eiere. Da blir det MGS4 vs Halo3, lurer på hvordan det kan gå :usikker:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er i og for seg litt kult med eksklusiver, men alle PS3-eiere var jo allerede sikre på å kunne få spille det. Hvorfor skal det være så fantastisk at ingen XBox360-eiere får?

Tenker du på økt hardwaresalg og bedre fremtid for maskinen eller er det bare elitisme og tilhørighet på gang?

MGS4 vs Halo3 tror jeg ikke blir store krigen i og med at det er spill i forskjellige sjangere og er såpass store at det ikke blir valgets kval om "skal jeg kjøpe det eller det?". De som er interesserte i MGS kjøper MGS4, de som liker Halo kjøper Halo3, de som vil ha begge kjøper begge. Jeg tviler på at en omtrent samtidig lansering av de to (hvis det skjer) har stort å si for salgstallene.

Det er i og for seg litt kult med eksklusiver, men alle PS3-eiere var jo allerede sikre på å kunne få spille det. Hvorfor skal det være så fantastisk at ingen XBox360-eiere får?

Tenker du på økt hardwaresalg og bedre fremtid for maskinen eller er det bare elitisme og tilhørighet på gang?

MGS4 vs Halo3 tror jeg ikke blir store krigen i og med at det er spill i forskjellige sjangere og er såpass store at det ikke blir valgets kval om "skal jeg kjøpe det eller det?". De som er interesserte i MGS kjøper MGS4, de som liker Halo kjøper Halo3, de som vil ha begge kjøper begge. Jeg tviler på at en omtrent samtidig lansering av de to (hvis det skjer) har stort å si for salgstallene.
[/b]
Altså, jeg personlig syntes at flere burde få opplevet MGS4. Hvis det hadde kommet ut til 360 så hadde jeg ikke brydd meg så særlig mye. Men siden den kun kommer til PS3, så er jo det kjempe bra for Sony, med tanke på starten de fikk. Som du sier, det øker salget og jo flere PS3 blir solgt, jo raskere vil konsollen gå ned i pris.(håper jeg)

Kan stemme det du sier der, når det gjelder MGS4 vs Halo3, men jeg mente mer hvilket konsoll som kommer til å ha mest nytte av spillet. Altså hvilke av disse to spillene vil få mest oppmerksomhet, sånn generelt. Halo fans kjøper jo Halo3, MGS fans kjøper jo PS3, som du sier, men hva vil skje på konsoll fronten?

Er dette spillet nok for den vanlige og kanskje ikke den rikeste MGS supportern til å kjøpe en PS3?
Hvordan blir det når det gjelder Halo på pc? Kan dette føre til dårligre salg av Halo3 på 360? Venter folk på Halo3 Pc-versjonen? Av det jeg har hørt, så likte Halo supporterne pc versjonen mye bedre. Kanskje Mandy kan gi sine inputs?

Eh. Har Halo på PC blitt bedre mottatt enn på xbox? Det er tull.

Uten sammenligning forøvrig solgte Halo 2 ca 7 millioner eksemplarer (24 millioner xbox-eiere), mens MGS3 har solgt 3,6 millioner og MGS2 ca. 7 millioner (120 millioner PS2 eiere). Kilde: Wikipedia.

Får håpe nummer 4 i serien fornyer seg kraftig, jeg følte meg hvertfall voldtatt etter å ha spilt nummer 2 og 3.

Kilik

Lokal moderator
Kojima viste fram en spillbar versjon for første gang under PlayStation Premiere i Japan i går. Detaljer fra Famitsu:

• It's possible to take weapons from enemies
• Snake can hide under metal drums — these are more effective than boxes
• Rolling too much in drums causes Snake to get sick and puke
• Looking at erotic magazines helps Snake refrain from puking — it's possible to actually look through the pages
• There is a first person view as well as a third person view
• Crosshairs are controlled by the SIXAXIS
• Snake can roll himself sideways
• Using the Octocam let's players pretend they're dead
• Shake the SIXAXIS to turn off the Octocam
• Stealth mode Metal Gear MkII, which is hard for enemies to detect, is controlled with the SIXAXIS

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Det der var mildt sagt imponerende. Grafikken var bedre enn jeg trodde, og gameplayet virker veldig bra.
Eneste jeg er litt lunken til enda er octocamoen. Har lyst å prøve den selv før jeg er overbevist.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
ooooh Kojima :elsk:

AAARP PEE GEE SEEBEN :v:

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Det så akkurat så kult ut som jeg håpet på. Litt laber eksplosjonseffekt på den strykeren og varebilen, men det gjenstår vel en del finpussing. Tøft at de som vanlig tenker på de små tingene. Mindre tøft at jeg nå ha en PS3.

SITAT(NiloPilo @ 24.07.07, 17.27) 74721
MGS4 ingame

Hva syntes dere? Jeg har litt mixed følelser akkurat nå, men hva med dere?
Så 360 gutta hvilken versjon syntes dere ser best ut?

[/b]
360 versjonen så klart! :D

Kilik

Lokal moderator
Litt finpussing på animasjoner etc. trengs, men dette blir nok spillet som får meg til å kjøpe PS3 ja. Nå er det bare for Sony å komme opp med et kraftig priskutt før lansering...

Halky

Veteran bruker ;)
Detta er grunnen til at jeg skal kjøpe meg en PS3, også plukker man sikkert opp GTA IV også, siden det også virker bra ;)

Jeg som Halo 3 fanboy må innrømme at MGS4 ingame så jævlig sweet ut. Tror dere det aldri kommer til Xbox 360 whatsoever? Eller er det en liten sjangs for at det skal skje?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Endelig et spill med grafikk på linje med Gears of War, får jeg si. Sånn ellers får vi muligens et lite hint om Snakes seksuelle preferanser når han gjemmer seg blant statuene på starten; sjekk hånda. :D

Samma det, jeg har ennå ikke orka å spille gjennom Metal Gear Solid 3, så jeg får ta det en av dagene.

Han blar jo i dameblad da, men det skulle jo brukes som diversion.. hmm. Satser på at han ikke bruker mye tid på verken kvinner eller menn jeg, så mye som han stresser med å redde verden eller hva faen.