Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3, og bare PS3)

#62
Stor gåsehudfaktor..

Dessverre betyr nok dette farvel med Solid Snake, men det blir et verdig farvel.. og forhåpentligvis kommer ikke Konami til å melke navnet med masse prequels. Etter å ha kjempet denne siste kampen velger nok Snake å ta livet sitt i frykt for å ende opp som sine brødre.. det fremgår ganske klart av traileren, som folk har påpekt tidligere i tråden. Gjør de dette rett vil spillet bli en opplevelse uten sidestykke, med en grandios avslutning som jeg sikkert kommer til å grine av.. Snake er og blir tidenes spillfigur.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#63
SITAT(Killahead @ 13.05.2006, 21.25) 3361
...og forhåpentligvis kommer ikke Konami til å melke navnet med masse prequels...
[/b]
Portable Ops... :hm:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#65
Hideo har vel sagt han skal gi seg med å lage MGS-spill helt siden nummer to kom ut. Dette er vel det endelige tegnet på at han gir seg. Som sagt over her håper jeg for guds skyld serien ikke melkes til døde, men Kojima har vel litt han skulle sagt om det. Kanksje vi vil få en ny super spillserie etterhvert?

Jeg tror det værste måtte vært hvis et nytt spill kom hvor Snakes DNA ble tatt av hans døde kropp for å lage enda flere kloner, hvorpå man spiller som én av dem.
 
#66
Jeg er så enig som en person kan få blitt i at det verste som kan skje med Metal Gear Solid serien er at den blir melket. Jeg håper at Guns Of The Patriots blir en verdig avslutning på Solid Snakes eventyr, og det nye miljøet i tillegg til renoveringen av Raiden styrker også min teori om at dette blir en verdig avskjed for en av mine største helter i den virtuelle verden. :elsk:
 
#67
10 kroner på at neste Metal Gear serie får navnet Metal Gear Raiden, og at den vil debuttere allerede på PS3.
 
#68
Får virkelig håpe at de ikke begynner å melke serien. Men jeg ser ikke noe galt med spill som svarer på spørsmål mange lurer på. Som f.eks det nye til PSP. Det svarer på masse spørsmål rundt dannelsen av Foxhound, noe jeg har lurt på lenge. Helt siden jeg spilte metal gear solid for første gang har jeg også sett for meg et Gray Fox spill. Det hadde vært sinnsykt kult. Hele historien til Gray Fox fra start til slutt. Fra han begynte som vanlig soldat og ble "drept" av snake, til han redder snake i MGS. Hadde ikke vært noe annet enn nydelig. :D
Men jeg håper at det ikke kommer Raiden spill.
 
#70
En ting jeg lurer på: Hvordan kan vi være sikre på at det er den Snake vi kjenner fra 1'ern og 2'ern. Altså, ikke Big Boss" Snake?
Snake har drept Fox en gang, men ble gjenopplivet igjen. Samme med Big Boss kanskje? Vi så jo Snake/Big Boss stå ved en grav, som Big Boss gjorde på slutten av 3'ern. Kanskje det er hans Boss som ble besøkt av han igjen, og dermed det er Big Boss som skal skyte seg selv?

Noen tanker jeg fikk nå bare, av å se på trailern enda en gang :)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#71
Fant et par scans fra et eller annet amerikansk blad der de har et intervju med Hideo Kojima, og han forteller et par nye ting, og bekrefter/avkrefter en masse fanboy-spekulasjoner(håper dette stopper kjeften på de mest aktive "tolkene" der ute). Enjoy. :)

Første side
Andre side

Jeg trenger vel neppe si at siden jeg selv hoster bildene så godtar jeg ikke noen som helst form for leeching, og skulle jeg finne ut at de blir leechet, bytter jeg dem sporenstreks ut med bilder så fæle at øynene dine vil smelte.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#72
Hva er egentlig vitsen med å scanne en hel bladartikkel hvis man gjør teksten så liten at den er umulig å lese? -_-
 

Kilik

Lokal moderator
#73
Ny 3 minutter lang trailer fra Leipzig GC: Last ned



Ah, igjen som med alle tidligere MGS-trailere: Fantastisk. MGS4 er fortsatt det eneste next-gen konsollspillet med ordentlig next-gen grafikk.
 

Lodin

Der Waaaah
#74
Det var en... merkelig trailer til å komme fra Kojima. :ermm:
Ikke en eneste replikk og bare en masse mujahediner som blir most av Rayx'er. Men møinga deres er enda deilig creepy og de er flinke på fotballspark så det holder i lange baner.
Lurer riktignok litt på hva den pissinga deres på slutten var for noe. :wth:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#75
Er den traileren tilfeldigvis å få tak i noe annet sted ennå? Maskinen min liker visstnok ikke Gamevideos ...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#76
Er det sånn i Japan at kyr er skikkelig skumle, eller?

Forøvrig likte jeg godt at man kunne høre lyden fra Sonic av ringer som plukkes opp under traileren.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#78
w000t ku-velting/tipping bare at det er kyrene som velter mennesker