Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3, og bare PS3)

Kilik

Lokal moderator
#82
Ingen her har vel trodd på en lansering før høsten 2007, og nå sier Kojima at det kommer tidligst sent 2007.

SITAT
That's according to a report in Famitsu Weekly, partially translated by IGN, which also reveals that Hideo Kojima is pointing to a late 2007 release on PlayStation 3 at the earliest. He reckons there's over a year of development time left.[/b]
Eurogamer

Da blir det nok ikke en PS3 på meg før i 2008 vil jeg tro. Like greit egentlig. La ham perfeksjonere spillet. Har nok å kose meg med på Wii og 360 til da, og jeg er uansett ikke villig til å betale mer enn 3000 kr. for en konsoll.

Forresten, en ny trailer fra TGS skal dukke i løpet av dagen...
 

Lodin

Der Waaaah
#83
Håh, det ble vist fram litt gameplay på TGS. Se Snake snike! Se Snake bruke optisk kamuflasje! Se Snake rulle ned folk i ei tønne! Se Metal Gear stungunne en fyr i balla og danse litt!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#88
Metal Gear Solid 4: Touching In Inappropriate Places

 

CyberK

Finner ikke på noe.
#89
Altså, der crotch-grabbing action har vært et fast innslag i MGS siden nr.2, overrasker ikke det meg stort. Men hva søren skjer med en ung Snake? Er det nok en klone, og i så fall jobber han for de snille eller de slemme? Dvs. om det finnes noen "slem" eller "snill" i denne mørke, dystre dystopiske konflikten...

Æ glær mæ no uainsett.
 
#90
Raiden med camo, kanskje? Du ser at han har hvitt/grått hår som stikker ut av maska litt før.

Tror det bare er der for å forvirre oss, egentlig.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#92
Det du og resten av internett lurer på, baby. Ingen vits å leke Tom Clancy her, vi får nok vite det snart uansett.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#94
Greia er at vi får nok vite hvordan det ligger til lenge før spillet er ute i butikkene. Akkurat slik som forrige gang, og gangen før der igjen. ;)
 
#95
Et sted så sitter Kojima og leser poster rundt om kring på nettet om mgs4-spekulasjoner, og han ler av oss. Han ler av oss alle!
 
#96
David: GRAY FOX! That ninja is Gray Fox! No doubt about it.
Roy: Impossible, you of all people know that Gray Fox died in Zanzibar. osv

Tviler på at det er noen grunn til å spekulere i dette. Med mindre Kojima vil at vi skal vite det kommer ingen å finne noe svar før spillet kommer i butikkene.

Hehe, kanskje det er Johnny :D
 
#97
SITAT(sheriffen @ 24.09.06, 22.30) 25013
Et sted så sitter Kojima og leser poster rundt om kring på nettet om mgs4-spekulasjoner, og han ler av oss. Han ler av oss alle!
[/b]
Fatter ikke at fyren ennå ikke har dødd av latter ennå.

Drømmer om å engang kunne sitte på et forum å lese idiotiske diskusjoner om ting jeg har laget, og le - mye :elsk: