Metal Gear Solid 4

#23
Opprinnelig skrevet av SNOFTE@10.12.2004, 01.14
Kommer ikke mgs3 ut på ps2????
146901​
Jo, det er til PS2 og NTSC versjonen er ute. Spillet er meget bra :)
 
#24
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@11.11.2004, 14.58
Nå snakket jeg om MGS spillene og tokk da ikke med MG spillene :p Og da mener jeg de som kom orginalt til Play Station og PS2. Teller da ikke med portene til X-BOX og PC.
133988​
Metal Gear spillene har like mye med saken å gjøre (hvis ikke mer) selv om du ikke har spilt/runna de. Hva om historien er bedre i de to? Har du noen gang tenkt på det? Ikke ignorer spill selv om det er gammel 2D grafikk.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#25
Vet vet, har selv rundet Meta Gear I og har kommet ett lite stykke på vei i Metal Gear Solid Snake. Og Metal Gear I og II har også gode historier ;)
 
#26
Tenk deg metal gear solid på ps3! Så rått, så konge, så ekstremt kult!!! Mr. Snake i storform med ny super grafikk, konge gameplay og en genial historie. Håper vi...
 
#28
det blir kult det
har noen av dere sett traileren til mgs subsistance
kanskje skrevet feil
skal den faktisk leveres med internettilkobling, 15 snakes på et brett mot hverandre, blir det bedre?
 
#29
Det er ikke sånn det kommer til å fungere, ihvertfall etter det lille jeg har lest og sett om det. Det vil enten være fire soldater mot fire soldater, eller så er det Snake mot soldater, og hvem som spiller Snake blir sikkert byttet på ofte. Du skal visstnok få oppleve hvordan det er å være soldat med Snake luskende rundt. F.eks hvis Snake kaster mat eller hva det måtte være for å distrahere deg, vil du ikke ha noe annet valg enn å se dit. :ler:

Tror det kan bli litt morsomt. Skal bli spennende å se hva de får til.
 
#30
hadde i hvert fall værst gøy dertsom en kunne kaste giftig mat
eller slanger
hadde vel vært sprøtt å se på
hehe
:)
 

Sancti

Terrorkatt
#31
Så holder vi oss til temaet, takk. <_<
*rydde*
 
#32
ok :svette:

uansett!
mGs4 kommer til PS3, uten tvil.
Ja, settingen til spillet vil være i etterkant av SOL.
Raiden vil være i spillet, men du vil spille som Solid Snake.
Nesten helt sikkert vil Solid Snake, Raiden(og avkom), Vamp, Meryl, Shalashaska(-->liquid) og Hal Emmerich være med(+ Big Boss og Dr. Naomi Hunter?).=D


Forskjellen her, tror jeg, er at selve handlingen vil bli trukket litt vekk fra den nå ferdige trilogien. Den er et kapittel for seg selv om MEME, GENE og SCENE.
Hideo Kojima vil ikke stå alene om spillet, men det vil være tre personer.


Når det gjelder miljø og hvor handlingen vil foregå, er ingenting sikkert. Personlig synes jeg det ville vært deilig å gå tilbake til et mere urbant miljø. Det at Arsenal Gear bare moste inn i Manhatten, NY og at spillet faktisk sluttet av der lot også en DEL løse tråder henge igjen.

De fleste har forhåpentligvis gjort seg kjent med det nye konseptet "nowhere to hide", som jeg har høye forventninger til, i den grunn av at H.K har sagt at det vil være det revolusjonerende som vil skille mgs4 fra resten av serien..
H.K. sier også at det vil ikke være som forgjengerne, der hvor Solid Snake, Raiden eller Big Boss skal infiltrere et fort, kompleks o.l


Personlig skal jeg begynne å styre litt unna nyere informasjon om spillet ettersom mye av spillopplevelsen i mGs3 ble redusert et lite hakk pågrunn av litt for mye info.. :tommelned:

For de som er interessert så vil nok linkene være til mye hjelp.
For de som er mer enn interessert så er det nok gammel info..

konami

ign

neoseeker

dagbladet
 
#33
Ingen tvil om dette blir tha shit når det kommer ut. Muligens fordi jeg er en innbitt MGS fanatiker ;)

Men burde ikke dette emnet blitt flyttet da? For vi vil aldri se MGS4 til PS2. Og jeg er glad til. MGS serien har det med å skvise maskinen sin kraft til det ytterste. Og MGS4 vil garantert ikke bli noe anderledes :D
 

Lodin

Der Waaaah
#34
Flott å se at vi har enda en på forumet her med masse insider info. :tommelopp:
Kanskje du tar over for Ironfist etter hvert.
 
#35
Skal prøve å holde meg unna mest mulig info denne gangen. Før Snake Eater ble sluppet i USA visste jeg omtrent hele plottet, hadde sett alle trailerene, alle interviewene og alle teorier om spillet.

Synes det ødela endel av gleden siden jeg hele tiden visste sånn halveis hva som kom til å skje. SPOILER!!!! (øyet til BB) feks eller Shaoghoden
 
#36
Takk for det, men er lite sannsynlig at jeg tar over for ironfist. Han/hun kan tydeligvis det 'n snakker om :tommelopp:

Bare hyggelig å komme med litt informasjon der det egner seg :p
Det skal nå også sies at jeg ble bitt av basillen første gangen jeg prøvde en demo av mgs i -99 :D
*
Ser fram til et nytt metal gear solid spill, og vi kan nok regne med at Konami & co klarer å presse det meste av Juice'n ut av ps3 o)

Emnet burde vel kanskje flyttes ja, men det er ikke noe ordentlig delfora for kommende ps3 spill. Det nærmeste du kommer er Nestegenerasjon ^_^
 
#38
Skulle det ikke komme en trailer eller noe i august? Har noen hørt noe mer om det. Leste om det ett eller annet sted...