[Multi] Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Blir nok å vente med dette. Akter ikke å betale tresifra for en glorifisert demo.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Mens jeg skilte lag med 150 spenn for dette og Peace Walker HD, i den tro at jeg kunne pløye gjennom sistnevnte før i dag. Viste seg at jeg ikke fikk lov til å spille det før... i dag. BRA DEAL ASS!

Meh.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Har dratt det ned. Spilte to checkpoints bare for å sjekke ut hvordan det er, og kan allerede konkludere med at kontrollen smadrer alt som har vært tidligere av MGS-spill. Til og med skytinga er tilfredstillende!

...og så ser det veldig bra ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Når kommer PC-versjonen?
 

Lodin

Der Waaaah
Har runna det og det er awesome. Standard MGS hvor man innfiltrerer en liten base, men nesten ikke no story. Eller den er der, men ikke fortalt i over 9000 kuttescener. Så det er jo ålreit. Kontrollen er også ålreit og sitter som et skudd. Snikinga er som alltid fet, men denne gangen sitter skytebiten også. Tok akkurat under to timer å komme gjennom greia, men jeg må innrømme at jeg brukte mye av tida på å prompe rundt i panservogna fordi spillet har en panservogn og den eier.
Og Phantom Pain blir så jævlig å eie om to år eller så. :penga:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Er det ganske likt MGS3 da? (Aldri spilt MGS3 så jeg vet ikke hvordan de åpne områdene funker i det spillet)
 

Lodin

Der Waaaah
MGS3 var delt inn i en masse mindre seksjoner man sneik seg gjennom. Dette er bare en relativt liten millitærbase og man starter rett uttafor, men det er aldri no lading siden hele greia er sømløs.
Forøvrig får man noen nye oppdrag når man runner storyen. Man skal gjøre ting som å sprenge antiluftskytskanoner eller hennrette spesifikke soldater. Vistnok ikke så mye å si om dem, men de forlenger nå spillet.
Regner med å bli rimlig godt kjent med den basen etterhvert. :p
 
Kult spill dette ground zeroes. Såklart kort, men veldig, veldig kult. Denne demoen er verdt pengene. Skal spille gjennom den igjen nå ned bedre rank. Fremtiden til serien ser lys ut.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Nå har ikke jeg fullført 'Peace Walker', men jeg forstod INGENTING av sluttsekvensen. Burde kanskje lese meg opp på bakhistorie og akronymer før 'The Phantom Pain' kommer. Lurer på hva Kiefer Sutherland tenkte når Kojima skulle forklare historien.

Men gameplayet da, dere... og lyden, grafikken, kontrollen og spenningen. Prikkfritt!
 
Nå har jeg ikke fullført MGS Peace Walker enda, så jeg venter med MGS GZ slik at jeg har en ørliten sjanse til å forstå hva det dreier seg om. Er heller ikke dumt å få GZ billigere, liker ikke å støtte selskap som driver med cashgrabs.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Nå har ikke jeg fullført 'Peace Walker', men jeg forstod INGENTING av sluttsekvensen. Burde kanskje lese meg opp på bakhistorie og akronymer før 'The Phantom Pain' kommer. Lurer på hva Kiefer Sutherland tenkte når Kojima skulle forklare historien.

Men gameplayet da, dere... og lyden, grafikken, kontrollen og spenningen. Prikkfritt!
Absurde historier er vel ikke akkurat noe nytt for Kiefer etter åtte sesonger med 24.

Sånn ellers så trodde jeg lenge at jeg hadde fullført Peace Walker, men så hørte jeg noe om at den vanlige slutten egentlig ikke er den ekte slutten, men innen jeg kom til den ekte slutten ragequitta jeg spillet.
 
Hadde egentlig tenkt til å vente med GZ til PS4-en var i hus, men Playstation Store selger for 150 kronasjer og jeg bare serr! og kjøpte det. Laster ned mens vi snakker. Rapport følger senere i dag.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Visste ikke at det hadde kommet ut før jeg leste det her rett før jobb på fredag. Jeg også bare serr laste ned, men det slo meg siden at jeg kanskje skulle gjort det på PS3 istedet for 360 siden jeg sikkert kommer til å spille Phantom Pain på den. Sheeesh.
 
Visste ikke at dette var ute til 360. Kanskje jeg drar den ut fra glemselen, koster bare 150 kroner der på Live Store.