Metal Gear Solid Snake Eater

#82
Takk, Thagen. Hva med MGS2, hva er bra til første gjennomspilling der? Med tanke på at jeg nettop klarte Twin Snakes på normal, og hadde lite problemer.
 
#83
Tanker level bør spilles igjennom (syns nå jeg) på Hard. Mens plant derimot bør ligge på Normal/Hard. det avhenger av om spilleren er flink eller ei;)
 
#84
Kommer selvfølgelig an på om du vil ha en utfordring eller ikke. Normal er en helt passe vanskelighetsgrad.. ikke for lett og ikke for vanskelig, mens Hard gir deg en skikkelig utfordring.

Det er som sagt ikke noen vits i å sammenligne med Twin Snakes. Extreme i Twin Snakes er som Normal i de andre spillene.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#85
Hmm, tar opp dette emnet her igjen jeg, siden vi heller kan diskurte selve spillet i sitt orginale emnet og ikke det andre kjøpe/når kommet det ut emnet :p

Selv har jeg nå kommet meg til del 2 i spillet, etter en veldig lang film :) Og ska begynne og ta opp jakten på The Boss...

Men kommer det flere sånne kamuflasjer i inne i spillet, siden jeg selv syns det er ganske så få som egentlig er med det. Pluss at det er teit at ikke det Norske flagget er med som ansikts paint :p Siden det Svenske er med hehe.

Men det er vist en Norsk rotte med i spillet, eller hu medic dama sa i hvertfal det, om den rotten som var der.

Spillet er genialt :D
 
#86
grunnen til at det norske flagget er der er at mange land ser på
Sverige som:
Norge,
Sverige,
Danmark.

derfor er bare det svenske flagget med...
 

Lodin

Der Waaaah
#87
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@04.03.2005, 23.35
Men det er vist en Norsk rotte med i spillet, eller hu medic dama sa i hvertfal det, om den rotten som var der.
185278​
De rottene er av arten Ratus Norwegicus, også kjent som brunrotte. Det er samme typen som brukes i labratorier og som kjæledyr. Av en eller annen grunn har de fått Norgesnavnet på seg, men de stammer ikke herfra.

Fullførte det på Tirsdag og må si meg jævla fornøyd. Bortsett fra den siste lille biten i skogen er spillet helt fantastisk.
 
#88
folkens , spillet er dødsbra, bortsett fra at vaktene har en tendens til å bli litt for dumme. Fullførte akkurat på hard uten å få alert modus og med 0kills.
prøv det en gang, det gir spillet en annen følelse.
Forresten, er det noen som er enige om at 4ërn av mgs serien burde være i en by eller smågate. Hadde vært kult :D
og så lurte jeg på m noen var interessert i å selge mgs til ps1?

ps: sommer'n har begynt
nyt livet og ikke minst sola
 
#89
Opprinnelig skrevet av Lodin+11.03.2005, 17.54-->
<!--QuoteBegin-Don_Corleone
@04.03.2005, 23.35
Men det er vist en Norsk rotte med i spillet, eller hu medic dama sa i hvertfal det, om den rotten som var der.
185278​
De rottene er av arten Ratus Norwegicus, også kjent som brunrotte. Det er samme typen som brukes i labratorier og som kjæledyr. Av en eller annen grunn har de fått Norgesnavnet på seg, men de stammer ikke herfra.

Fullførte det på Tirsdag og må si meg jævla fornøyd. Bortsett fra den siste lille biten i skogen er spillet helt fantastisk.
188397​
[/b]

skyt eva med tranq pistolen, du får se mye ar10 da =D
 
#90
Opprinnelig skrevet av ak74u+22.06.2005, 18.54-->
Opprinnelig skrevet av Lodin@11.03.2005, 17.54
<!--QuoteBegin-Don_Corleone
@04.03.2005, 23.35
Men det er vist en Norsk rotte med i spillet, eller hu medic dama sa i hvertfal det, om den rotten som var der.
185278​
De rottene er av arten Ratus Norwegicus, også kjent som brunrotte. Det er samme typen som brukes i labratorier og som kjæledyr. Av en eller annen grunn har de fått Norgesnavnet på seg, men de stammer ikke herfra.

Fullførte det på Tirsdag og må si meg jævla fornøyd. Bortsett fra den siste lille biten i skogen er spillet helt fantastisk.
188397​

skyt eva med tranq pistolen, du får se mye ar10 da =D
235478​
[/b]
Hehe, først skyte henne med tranq for så å bære henne etter beina og skifte til first person view og høre henne snakke i søvne =D
 

Lodin

Der Waaaah
#91
Kan like godt poste dette her.
Since the game's announcement, there's been a lot of speculation about the theme of "nowhere to hide." Kojima had already braced himself for the inevitable questions about the setting being in a desert, or space, or the moon... but, in reality, the theme doesn't really factor in the setting, but rather a significant change in the series' stealth based gameplay.

Kojima had said that the MGS4 teaser video he put together for E3 had hints at the new gameplay change hidden in it. The most important one was at it's beginning when the wall the Snake's hiding behind collapses and he's spotted by all the enemies. He spoke with us about wanting to create a more dynamic, realisitic environment for MGS4 If you think about it, the environments in MGS1-3 weren't really dynamic. You could always count on a certain hiding place being there all the time. Not so in MGS4. In the game, you won't just have to plan a strategy around enemy movement, but also the movement of objects in the environment.

This was best illustrated by the example of Snake hiding behind a truck (wonderfully acted out by Randy for Mr. Kojima's entertainment). In all of the previous games, he'd be safe. But what if an enemy were to get in the truck and start driving it away? Snake would either have to run along with it or risk being spotted. "Exactly! You got it!," remarked Kojima. That's the premise of MGS4's new breed of stealth play: You can't always count on there being a safe place to hide. Cover might get destroyed, cars will move, cranes will move crates -- it will add a whole new level of challenge and realism to the series.
 
#92
Håper denne terrain change greia blir random og ikke scriptet, foresten flere en meg som synes det er litt rart at ikke Hideo blir like mye kritisert som Romero og Molunx (spell check please)


 
#93
La oss håpe den blir random, men at det er forhåndsbestemt at det alltid vil være en eller annen mulighet, og at den random terrain change funksjonen tilfeldigvis bestemmer seg for å fjerne alt av gjemmesteder.
 
#94
Jeg og en kompis spiller igjenom på hard, Og vi skal ikke få noen alert og heller ikke drepe noen.... det er H A R D! >_<
 
#95
¨ja
det er det
men det er jo ikke så vanskelig, dersom du unngår å fokusere på tid
kjekt med svar på de innleggene man skriver
hint
 
#96
hvis du begynner å skrive normalt å slutter å volda enter tasten så kansje du får svar ;)
 
#97
<_<
Joa, det er ikke så vanskelig når tiden blir satt til side.
Derimot hvis du satser på å runde spillet på under 5 timer og få
HOUND som codename så sliter du Gud.. :rulleøyne:

Har nå runnet mGs3 for andre gang å er mer enn fornøyd, selv om spillet til tider kunne være :tommelned:
Skal begynne på Extreme nå:)

Fått toppscore på Duel Mode på Normal og Special :confused:
 
#98
Vålla jarl! vi ble endelig HOUND!!!!

Shit ass....du gjorde nok mere en meg men....Det var gøy å runde det sammen.

Blæsta The End på special vs oxo da... :D 259 000 påints
 
Når det først er snakk om ranks og sånn her..

Her er en link til en video med Foxhound tid på 1:29:37, med perfekte stats. Spilt fra et fullført spill slik at han har tilgang til boss camos og patriot

Et par andre speed runs. Ikke fullt så imponerende, men.

Og her er et bilde av resultatskjermen til en tulling som snart gir ut en video. Litt av tiden er fjernet slik at vi ikke vet helt hva vi kan forvente oss, men det er nok ganske nærme 1:40:00, for den tiden der er sinnssyk til å begynne med. Som dere ser satser han ikke på noe annet enn perfekte stats, og 0 saves!

Extreme og Euro Extreme er forresten identisk, utenom "game over when seen", som ikke har noe betydning når man satser på Foxhound rank. Utviklerene var late er jeg redd. :(


Mine egne stats som jeg fikk for godt over et halvt år siden:

Difficulty: Extreme
Play Time: 1:56:57
Save: 10
Continue: 0
Alert Mode: 0
Humans Killed: 0
Seriously Injured: 0
Total Damage: 0 Life Bars
Life Medicine Used: 0
Plants and Animals Captured: 1 Kinds
Meals Eaten: 0
Special Item: None

Rank: FOX HOUND

Var fornøyd med tiden den gangen, men det er dårlig i forhold til de beste i dag. Satset på perfekte stats, men jeg glemte meg og plukket opp et vepsebol i Virtuous Mission. :(