[PC] Minecraft: Nå med mer greier og mindre bugs? Mer bugs?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#61
Karl skrev:
Hver gang du tar ned serveren og legger den opp igjen får du ny externalurl!
Næh. Uansett har jeg brukt PC før så dette tror jeg nok jeg skal klare. ^^

Og ja, serveren er nede. Skal køye straks og jeg gidder ikke ha PC-en gående mens jeg sover.

Når det er sagt tok jeg en liten sightseeing rundt på brettet da vi var ferdige, fy faen så mye mekk dere la inn. Jeg ble spesielt imponert av at noen hadde hakka ut hele tunnelnettverket jeg lagde før jeg smalt opp serveren, brolagt alt med glass, og tapetsert med obsidian. Fant et par kukker rundt omkring også, og sånt er jo kos.

Ja, og World Trade Center er bare episk. Akkurat som skiltet. Skal ta noen bilder etter hvert.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#62
Åhåhå. Se der ja.



Trøkk på bildet for å se sånn stor oppløsning.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#65
Neste gang er det skypings på G. Var masse lollings med sniktagging og hærværk som dere ikke fikk gleden av å høre brøleapen maraj til.
 
#66
Faen, nå må jeg også kjøpe dritten.
 
#68
Du trenger ikke å kjøpe dritten for å spille creative mode, tror jeg. Og jeg joina ikke ikveld/natt fordi andre planer dukka opp. Men er med ved neste anledning.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#69
Vel, virker som om noen har starta serveren igjen. Må jobbe, så jeg kommer ikke til å være på noe særlig, men hævv fønn.

Kan også virke som om noen har brukt leveleditor til å legge til en artig liten detalj under borga til Lodin.

Sånn ellers, den leveleditoren er ganske kjekk for å mekke startbrett. Har et klart som bare er ei helt tom, flat slette, for eksempel. Si ifra hvis dere har noen ønsker til seinere.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#70
Her er noen av screensa jeg tok.





Her har Agradula og jeg reenactment av 9/11-styret.


Og utsikt fra toppen av den ene bygningnen

 
#72
Jeg er inne på servern og contemplater hva faen jeg skal lage, fetthesten er her også
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#73
Herrejesus, jeg lekte litt med det på egenhånd, men innså raskt at det kom til å vekke den latente lego-autismen i meg så jævlig at jeg la det bort igjen. Og når jeg ser screensa deres er jeg faenmeg glad til for det. Jeg hadde sikkert sitti 24/7 med detta.
 
#74
Jeg lagde nettop en negerkuk, 27x3 lengde bredde, høyden maxa jeg seff til det ikke gikk mer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#76
Jeg mekka bombefly som bomba tanksen din sønder og sammen.

Og Lodde? Bare et vennlig tips: Ikke skriv navnet ditt på brettet, det er bare ikke mulig å motstå fristelsen til å gjøre... tjah, dette.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#78
Liker også at Lodde kappet av kuken under borga, men lot pungen være igjen. Au. :(