[PC] Minecraft: Nå med mer greier og mindre bugs? Mer bugs?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En sommer er over, men minnene om den består.

Tar ned Minecraft-serveren nå, rett og slett fordi jobben begynner igjen over helga og jeg må ha laptopen til no jobbings. Må gå over stæsj som ligger på den i morra, derfor den rusler ned nå.

Når det er sagt: Ingenting er borte, det ligger bare inaktivt på maskinen. Hvis noen vil overta serveren er det bare å si fra. Skal prøve å få tak i en PC som kan kjøre serveren på mer permanent basis, men det blir utpå høsten igjen hvis det blir noe av (kommer an på pris og sånt).
 

Jante

privileged CIS shitlord
Hvis jeg kunne åpne porter og sånt hadde jeg kunnet hoste, men satser på at Buggz ordner biffen!
 
Kjipe greier, får håpe den kommer opp igjen snart. Om den ikke gjør det og noen veit om en rolig server med plass til meg og dama, er det bare å smelle på med en melding.
 
Yetipants:

Hadde du orket å laste opp kartet på en eller annen side og lagt det ut? Har selv kommet godt igang med bygging der, og kunne tenke meg å holde på videre. Dessuten ville broren min gjerne spille der, men jeg har sagt han ikke får lov å spille med dere online. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Joo, kan sikkert det. Tar det når jeg står opp igjen.
 
Glimrende, takker.

Når man først snakker survival multiplayer - tror dere adventure updaten vil gjøre 1.7.3-maps uspillbare, i den forstand at oppdateringen er så omfattende at det vil være nødvendig å starte nye maps, hvor dungeons, villages og ravines +++ alt notch implenterer er med? Det er nemlig det jeg tror, kanskje en tanke når vi begynner å nærme oss september (updaten kommer da!) og folk setter igang med store og tidkrevende prosjekter.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Alle oppdateringer med store, nye ting har i det minste krevd at du gikk inn i et område av kartet du aldri har vært i før for å få de nye greiene, sånn at spillet genererer nye chunks der. Meget mulig at man må mekke nytt brett i 1.8, aner ikke.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bryllup er nå en av anledningene hvor det faktisk passer med hatt, da.

Ja, og in b4 Lodin raeger over at Notch ikke tok med seg laptop så han kunne programmere på Minecraft under seremonien.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
I bryllup kan det passe med for eksempel flosshatt, men en filt-fedora må du nok lengre ut på landet med.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
ok

Men ja, Minecraft til Android er visstnok ikke Survival, du kan bare dasse rundt og bygge omtrent som i Classic etter hva jeg har hørt. Uansett krever det Android 2.3, altså er det no-go for oss med HTC Desire ettersom den ikke har nok minne til å kjøre 2.3. Eller, altså, du KAN legge det inn men på grunn av nevnte minnemangel er det visstnok lockup city. :argh:
 

Lodin

Der Waaaah
Såvidt jeg har skjønt funker det bare til dritermobilen til Sony foreløpig. Bare så synd at bokstavlig talt kun femti mennesker har kjøpt den og ingen av dem har giddi å teste det. Håper Notch har fått bra med bestikkelser for detta om ikke annet.