Mirror's Edge

#21
Dette ser faktisk litt kult ut, lurer på om de har bungiejumping aktivert på den der da. ^^
Mersom CS surf/jump-map med littegranne skyting attåt, at grafikken blir pen blir det jo ingen tvil om når det er Unreal-motoren som går og surrer i bakgrunnen.
Men ja, jeg fikk faktisk lyst på det spillet der når det kommer og kommer det ikke til PC så tror jeg faktisk at jeg driter i det desverre.
 
#22
Så traileren igjen nå og grunnen til at jeg er skeptisk er fordi kameraet konsekvent ser rett fram hele tiden. Kun når dama vandrer over noen rør ser spillern ned. Hvem faen er det som spiller på den måten?
Tja... hun rømmer jo kanskje fra noe... Og om personen har spillt den delen før, vet han sikkert akkurat hvor han skal? Eller noe.

Dessuten ser du at det alltid er noe rødt i retningen hun løper. Som yeti sa, ser det ut til at det er indikatorer på hvor du skal.
 
#23
Hvis du ikke følger det røde så kommer det en sånn skifree-skapning, i full HD, og spiser deg. Høres kanskje litt utrolig ut, men vi i DICE setter humoren høyt og på denne måten vil vi gjøre det å få GAME OVER minst like gøy som å faktisk spille spillet.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#25
Nå har jeg satt traileren flere ganger, og jeg må si at jeg virkelig digger fargebruken. Endelig er spillindustrien på vei bort fra den fryktede "next-gen"-looken. (Ledet an av Uncharted, selvsagt.) :elsk:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Sånn apropos dette spillet dere kaller Mirrors Edge, jeg har hørt om et spill som ser ut som om det ligner ganske mye og som attpåtil har ganske likt navn. Mirror's Edge heter det da.

Apostrof ved eieform på engelsk for helvete. "Mirrors Edge" blir "speil kant" hvis du oversetter det. :realmad:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Hvordan får jeg fiksa det at folk ikke kan eieform på engelsk på noen annen måte enn detta her? :p
 

SHDR

Gullmedlem
#32
Noen inntrykk enda? Plebeiere?

CyberK: Du mener at Uncharted, det mest normal-mappede spillet siden Gears of War, har vært en sentral bidragsyter til kampen om å redde spillestetikken fra Gråbrunia? Greit at de har en bredere palett enn snittet, men de stive, keitete og plastikkaktige modellene med Saturday Morning Cartoon-dialogen er akkurat like dølle som gutta i Gears of War, bare på en annen måte. De bånnkjipe, lineære instadeath-plattformseksjonene blandet med uforklarlig store og langdryge ildkamper som gir spillet en pussig slapstick-følelse, er heller ikke er noe stort skritt fremover. Det hjelper lite at kampsystemet er en blanding av utvannede mekanikker løftet fra Gears og TR: Legends.

Nøyaktig hva er det som er så fett med Uncharted?
 

K999

Keystone State Of Mind
#33
Mitt intrykk av Mirror's Edge er at det er mye bedre gjennomført enn Assassin's Creed. Likte ikke AC, mest fordi det var det samme om igjen 9 ganger på rad og ble kjedelig etter noen timer, og at det var/er en kjedelig tid. Mirror's Edge har en fin grafikk med mye farger og veldig lyst. Alt går kjapt og en får en fin følelse av at du faktisk hopper selv. Fikk ikke prøve all verdens på demoen men kan se for meg at man kjenner trykket i magen på andre levler. Så min mening er at dette ser lovende ut og håper det ikke er for kort og ikke minst for repeterende.
 
#34
Gikk greit å lære seg kontrollene, og det føltes som du sier ganske naturlig, men jeg syntes det ble for gjentagende og kjedelig allerede før demoen var over. Slossinga var knotete, og skytinga var hinsides ræva. Riktignok ikke det som er fokuset til spillet, men allikevel. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe spillet, med tanke på at det kommer så sinnsykt mye kult den nærmeste tida. Kanskje i en slækkere periode.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#36
Thinaran sa det.

Ellers er jeg enig med Dassdraugen, dette plukkes opp i en slakkere periode, det er altfor mye bra nå til at Mirror's Edge kan prioriteres.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
At det er gøy å spille på tross av masse tekniske uttrykk vi plebeiere ikke forstår oss på fordi vi ikke er spilldesignere selv?
Helst skal man ikke vite noe som helst, det er det beste.
 
#38
Mindre Uncharted, mer Mirror's Edge!

Har spilt igjennom demoen en god del ganger nå og det er... akkurat hva jeg håpet det ville være. Ikke noe mer. Kontrollen satt bra og å navigere byen var både morsomt og passe utfordrende. Jeg er litt spent på om de har klart å slå en fin ballanse mellom økt vanskelighetsgrad og variasjon uten å ødelegge flyten i spillet, som virker å være dets sterkeste side. Håper at de unngår for mye trial and error, kort sagt.

Men det ser ut som et ganske sikkert kjøp, litt avhengi av hva andmeldelsene sier. Blir deilig med noe litt mer freskt enn episke eventyr eller gigantiske sandkasse-spill, tror jeg.
 

SHDR

Gullmedlem
#39
At det er gøy å spille på tross av masse tekniske uttrykk vi plebeiere ikke forstår oss på fordi vi ikke er spilldesignere selv?

*føre Prince of Persia tilbake på ønskelista*
Uncharted var ikke min smak, men jeg kan forstå hvorfor folk liker det. Det virket veldig profesjonelt og gjennomført, men rett og slett for derivativt til at jeg klarte å la meg motivere. Kanskje det samme kommer til å gjelde Prince of Persia. Men advarselen står: prøv demoen før du kjøper.

Skal laste ned demoen med én gang jeg kommer hjem. Sitter i Norge nå, uten konsoller, uten gamer-PC og uten Mirror's Edge.

Snufs.