Mirror's Edge

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#41
Jeg synes også at demoen innfridde. Alt glir like lett som det så ut til å gjøre på traileren tidligere i år, så det eneste som gjenstår for dette spillet er å innfri med variasjon og story. Grafikkstilen er fin og funksjonell, selv om byen ser nærmere sterilisert ut. Støv finnes vel ikke i fremtiden.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#42
Shadar: Jeg synes det var et fornøyelig spill, jeg. Men det jeg tror at jeg mente for FEM MÅNEDER SIDEN handlet om nettopp fargepaletten, pluss at det våget å ta seg selv litt useriøst og bare være gøyal i stedet for å prøve å gi oss noe dypt og meningsfylt. Jeg likte Indiana Jones-følelsen det ga, men i forhold til denne diskusjonen er det nok det faktum at ikke alt var brunt som er det viktigste. Vi har sett flere og flere spill i det siste vende bort fra brunheten (nye Motorstorm for eksempel), og det kan vel sies å være en god ting så lenge grønt ikke blir det nye brunt. Uansett ser Mirror's Edge ut til å være noe helt eget som ikke har latt seg inspirere av annet enn seg selv. Gleder meg til å prøve demoen, laster ned nå.
 

Kilik

Lokal moderator
#43
Dette var moro. Dette er første gang denne generasjonen jeg virkelig har blitt imponert over grafikken i et spill. Noen skjønnhetsfeil til tross, dette er deilig lyst, pseudo-realistisk og ikke minst fargerikt. En flott motvekt til alle gråbrune FPS-ene. Kontrollen føler jeg var noe uvant og kronglete, men det er kanskje bare en vanesak. Kampsystemet er simpelt, men det gjør forsåvidt jobben. En fantastisk demo, men jeg er usikker på om det er variert og interessant nok for et helt spill. Uansett noe av det mer spennende jeg har sett i det siste.

Og dette kommer fra EA. Begynner å få litt tro på spillindustrien igjen.
 

SHDR

Gullmedlem
#44
Shadar: Jeg synes det var et fornøyelig spill, jeg. Men det jeg tror at jeg mente for FEM MÅNEDER SIDEN handlet om nettopp fargepaletten, pluss at det våget å ta seg selv litt useriøst og bare være gøyal i stedet for å prøve å gi oss noe dypt og meningsfylt. Jeg likte Indiana Jones-følelsen det ga, men i forhold til denne diskusjonen er det nok det faktum at ikke alt var brunt som er det viktigste. Vi har sett flere og flere spill i det siste vende bort fra brunheten (nye Motorstorm for eksempel), og det kan vel sies å være en god ting så lenge grønt ikke blir det nye brunt. Uansett ser Mirror's Edge ut til å være noe helt eget som ikke har latt seg inspirere av annet enn seg selv. Gleder meg til å prøve demoen, laster ned nå.
Vel, det burde lære meg å lese datoen på poster i gamle tråder. >.<

Men nå var du dum igjen. Dypt og meningsfylt? Er du sikker på at du snakker om spill nå?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#45
Vel, jeg sier ikke at de fleste spill faktisk er dype og meningsfylte, bare at veldig mange spill prøver seg på det, eller i det minste på å overbevise om at de er noe mer enn lettbent underholdning.

Demoen var forøvrig kul og pen å se på, men jeg tror at kravene til reaksjonsevne og balanse er litt for store til at en treging som meg skal kunne holde på i lengre perioder.
 

SHDR

Gullmedlem
#46
Vel, jeg sier ikke at de fleste spill faktisk er dype og meningsfylte, bare at veldig mange spill prøver seg på det, eller i det minste på å overbevise om at de er noe mer enn lettbent underholdning.
Jeg forstod vel egentlig det, men var i dårlig nok humør i går til at det virket lurt å pirke. Beklager.
 

Lodin

Der Waaaah
#47
Vel her er min spådom om hvordan spillet blir: Det varer bare i fem timer, etter tredje brett blir alt drit lineært som i at man i praksis bare løper som ei bikkje etter en eneste lang rød tråd og det blir haugevis med dårlig koordinert tvungen slåssing. For å veie opp mot dette vil utviklerne late som time trial greiene vi ikke får prøve i demoen er verdt en skit.
Hvis jeg derimot tar feil blir dette et riktig så artig lite spill.
 
#48
Seks til sju timer bør være passende for dette spillet. Hvis det skal være noe stort lenger uten å føles strukket ut så skal Dice ha noen jævlig gode level-designere. Og jeg synes time trial virker som en god idé. Det er tross alt et spill basert på free running og etter demoen å dømme så ligger det mye mestringspotensiale i både kontrollen og level-designet. Det er nesten så jeg kunne ønsket meg en online kappløpsmodus også.
 

Lodin

Der Waaaah
#49
La de andre spillerne være ghosts på hjemmelaga baner omtrent som Trackmania? Har du sett, vi to greide å brainstorme fram et bedre spill enn Dice og EA.
 
#50
Dette spillet virket utrolig lovende. Previewvideoen på slutten viser frem spennende områder, jeg skal uten tvil ha dette spillet. Koste meg mer med denne demoen enn jeg har gjort med Far Cry 2. :)
 
#51
Demoen var kul nok. Føler at konseptet har mye potensiale, men at de ikke helt har klart å gjøre så mye ut av det. Men som sagt, det funka greit - Kjeda meg ikke. Håper bare noen utviklere stjeler litt av denne typen gameplay sånn at vi får se lignende spill i fremtiden som kanskje til og med er utført litt bedre.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#52
Klatring, skliing og hopping går supersmooth og kontrollen sitter. Hvordan er det dårlig utført? Hva kunne de gjort bedre, som du nevner?
 
#53
Samme lurer jeg på. Bra til å være noe helt nytt, kan vi kalle det revolusjonerende? Kan ikke huske sist gang jeg spilte et spill om parkour og propoganda og fucked up state som føltes så lett og hadde en så smooth flyt.
 
#55
Aldri hørt om det før nå. Er det kun til PSP? Så ikke bra ut. Tenkte også på settingen, grafikken og kontrollen. Sannsynligvis litt lettere og bedre enn PSP...?
 

oma

Village Drunk
#56
Tenker på ett PS2 spill, har ikke prøvd det, hørt om det, eller sett noe av det, utenom selve coveret vi fikk inn på EB Games
 
#57
Virket uansett som noe oppkast som skulle gjøre Sébastien Foucan mer kjent og fremme hans status som oppfinneren av free running/parkour fremfor David Belle.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#58
Tenker på ett PS2 spill, har ikke prøvd det, hørt om det, eller sett noe av det, utenom selve coveret vi fikk inn på EB Games
Det der leste jeg faktisk en anmeldelse av i Edge, fikk en sekser såvidt jeg husker.

Men men.

Så sånn er det.