[Mobil] Mobil/nettbrett *~Spilletråd~*

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#22
Hadde LETT kjøpt om jeg hadde hatt i***.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#25
Vel. Ser ut som et generisk SHMUP, og siden det ikker er utvikler av japser, er det sikkert bæsj.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Du ser meg ut som tidenes beste SHMUP, du.
 
#30
Ventetiden er over. Det er her.



Fikk tårer i øynene da jeg startet det opp nå og fikk høre tonene fra Erasure strømme ut av iPhonen min for første gang...

17 grunker? WORTH IT.
 
#32
javell så kanskje jeg hadde visst om det hviss du hadde poasta om det da lol n00b ikke snakk før du vet noe dumme dritt
 
D

Deleted member 91

Gjest
#33
Puzzle Quest Chapter 1 og 2 er denne helgens gratisspill, Bejeweled-klone med RPG-dill, kjip stilretning og den mest juksete AI-en noensinne. Du har sikkert spilt det på en av de 400 andre platformene det er sluppet til, men gratis er gratis. Venter fortsatt på en port av Zoo Keeper.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Ett tips er å følge med på bloggen til Stu Campbell siden det eneste han driver med om dagen er å spille på iPod-en sin og poste om gratisspill på bloggen sin.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#35
Hater du tråden min siden du prøver å drepe aktiviteten fullstendig eller? :qq:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#36
Kjøpte meg RUA her om dagen, mest for shits and giggles siden det koster søtten spenn. Ikke imponert. Klønete å kontrollere uten taktil respons og enda vanskeligere å se brettet fremover. Feels dritt man.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
#38
Jeg klarte ikke mostå fristelsen, så jeg kjøpte Tony Hawks Pro Skater 2 til iphone for 29 spenn siden jeg spilte det spillet helt perverst mye i de glade Playstation-dagene og jeg hadde lest mye bra om iphone-utgaven. Kontrollene er litt vanskelige i starten (jeg er overhodet ingen fan av D-Pad og knapper på skjermen), men det går ganske greit etterhvert. Antageligvis fordi alt sitter i fingrene fremdeles: Timingen, triksene og hemmelighetene på alle banene. Å treffe ting rails og sånt er litt vanskelig fremdeles, men regner med det kommer seg etterhvert. Det er fremdeles gode gamle THPS2, heldigvis.

Bortsett fra soundtracket. Jeg så frem til å kose meg med Millencollin og Public Enemy men all musikken fra originalversjonen er byttet ut med noe annet skvip. Vanvittig irriterende, men det løser jeg nok ved å sette låtene jeg vil høre på i bakgrunnen.

Så konklusjonen her er at hvis du vil spille et av de aller beste spillene fra Playstation-æraen på nytt igjen kan du ikke gå feil her. Hvis du ikke liker THPS2 så liker du ikke spill, så enkelt er det.