[Mobil] Mobil/nettbrett *~Spilletråd~*

#43
Da oblivione fikk seg ny mac fikk jeg meg ipod touch, da man praktisk talt får den med på kjøpet for 350 ekstra. Har både mp3-spiller og surfetelefon fra før (HTC Hero, yo), så dette blir i praksis ny hondholdt konsoll. Skjønner av tråden at angry birds og tony hawk 2 er gull (selv om jeg tviler litt på kontrollene med tanke på sistnevnte), og vurderer sterkt red alert i alle fall, da jeg ser for meg det kan funke. Plants vs Zombies har jeg spillt ihjel fra før.

Har noen noe gull som ikke er nevnt tidligere i tråden? På topplisten på appstore finner jeg stort seg mye casual-greier, og det er jo forsåvidt kos en stund, men vil gjerne ha noe med litt tyngde også.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#44
Fieldrunners om du liker tæver difens, Flight Control om du liker moro ooog evt Peggle eller noe annet snop. Mitt go-to-spill for fem minutter på dass og slikt er for tiden Drop7, kort og greit en iPhone-versjon av ChainFactor. Om du ikke får dilla er du homo.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#45
Ace Combat-spillet er ganske bra, faktisk. HAWX og, selv om konsulltgaven er litt hore så holder det koken på itouchen min. Last ned demoene.
 

Lodin

Der Waaaah
#46
Wolfenstein RPG er morsomt og turnbased så man slipper å stresse. Håper de får ut fingern og gir ut Doom 2 RPG i Europa snart siden det og vistnok eier.
Fighting Fantasy serien er porter av eldgamle chose your own adventure RPG bøker og de funker som faen selv i dag. Old school penn og papir hvor man rister iDingsen for å kaste terninger.
Som man sikkert ser er ikke jeg fan av twitch spill til platformen pga. den ræva kontrollen, men Doodle Jump funker. Man er en liten pinglefjoms som skal hoppe opp platformer og ikke treffe bånn av skjermen. Utmerket å ta noen runder på dritern.
 
#47
Klaymen hvis du digga Tony Hawk 2 i gamledager kommer du til å like denne porten så fort du blir vant med kontrollene. Det blir nok mye raeg i starten, men nå er THPS2 selve definisjonen på "bare en runde til.." spill så det går raskere enn du aner.
 
#48
Prøvde den derre GTA: San Andreas-ripoffen i sted, og foreløpig dom er at jeg blir mer irritert enn jeg koser meg med touch-skjerm-kontroller i den type spill. Litt tregere spill høres kos ut, som rpgs og slikt. Tror jeg nesten må ha peggle da, og laster ned demoen til hawx as we speak. Digger prisingen de kjører da, det skal sies.
 

Lodin

Der Waaaah
#49
Og sånn ellers har Destructoid en daglig spalte som heter Free App of the Day og den kan ofte være grei å sjekke. Somoftest bare dritt, men jeg scora Angry Birds gratis der og Robot Unicorn Attack har vært oppe.
 
#51
Vel. Har prøvd litt forskjellig nå. Foreløpig er Wolfenstein RPG en kos, og vurderer sterkt å gå til innkjøp av Monkey Island etter å ha lekt med demoen. Mega Jump, en litt mer energisk versjon av Doodle Jump var også stor kos, og gratis.
 
#52
Om noen av dere vil være kule og være vennen min på den nye fancy Game Center-greia til Apple, så heter jeg Klaymeh der også. Ikke at noen av spillene mine ser ut til å virke med skiten, men.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#56
D

Deleted member 91

Gjest
#58
Oh shit gamecenter, ja dere kan jo gjette hva min er (hint: Nicholololas). Har ikke satt meg inn i det, hvilke spill har jeg som støtter det her og hvorfor dukker de ikke opp i lista? Hæ hæ hæ?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#60
Vært no tilbudings i det siste, veit det var mye snop som var på tilbud men jeg plukka vaffal med meg Spider: The Secret of Bryce Manor til en slikk og Shibuya til ingenting. Jo, og iPhone-versjonen av Puzzle Agent til 6 kroner, I said god damn.