Negative ting med San Andreas

K

Kumool

Gjest
#81
Opprinnelig skrevet av Seadog@06.11.2004, 03.13
Den råeste bilen utseende messig...må bare bli Remmington, den er deilig, delikat og enda mer deilig.
130830​
Ja, den er herlig. Mange fete low ridere i spillet. Jeg har pimpet opp en Remmington, og den ble ufattelig barsk.

Blant sportsbilene kan ihvertfall Super GT og Infernus nevnes. Infernus minnet litt om Lamborghini i de andre spillene, men denne gangen er den klart og tydelig basert på Honda NSX, som er en utrolig barsk bil.

Men som sagt, få inn et satans speedometer i det neste spillet. Kan ikke begripe hvorfor det ikke har vært med i alle spillene.
 
#82
Broadwayen hersker da, duru duru duru duru to the PIMP mobil
 

Halky

Veteran bruker ;)
#85
Hmm, noe av det som irriterer meg i SA, må være det auto siket, som man kan bruke. Som mange ganger ikke funker helt, og da særlig når du står rett foran han fyren du ska skyte osv... Sinnsykt irriterenede. Og cameraet har også noen små feil, men eller's er spillet konge fett ;)
 
#87
selv om jeg er en Nintendo-fyr digger jeg disse spilla, GTA 3 og VC er kongespill. har ikke spilt spillet enda, men utifra trailere og screenshots ser det ut som om det ikke helt holder følge i tiden når det gjelder grafikk
 
#88
Begynt å spille det nå, har akkurat møtt catalina.
So far, so ganske good.
Litte bitte granne knotete siktesystem, men ellers er det fett.
Musikken er jo ganske døv egentlig, det trekker ned.
 
#89
Hmm-de-hmm, skal vi se, det jeg synes er negativt med San Andreas:

-Når du kjøper klær, mat, klipper håret og andre sånne ting hadde det vært bedre hvis man så med en gang at man for eksempel skiftet bukse i stedet for at man må se de samme animasjonene hver gang. Det blir med andre ord litt kjedelig å velge ei bukse, se på at han kommer ut, for så å bestemme seg for om det er buksen du ville ha.

-Jeg synes det er litt lite med bare en snakkekanal. Jeg synes godt de kunne lagt inn en eller to til siden snakkekanalen er den beste kanalen i spillet.

-Det er noen irriterende bugs, sånn som at for eksempel noen ganger detter ned i bakken. Men det skjer heldigvis ganske sjeldent med meg så jeg er ikke så plaget av det.

-Auto-siktet er veldig dårlig. Det hender for eksempel at ejg sikter på en person på andre siden av gata når ej gegentlig vil skyte gangsteren som står og skyter på meg.

-Datinga er ekstremt kjedelig, jeg skjønner ikke hva Rockstar tenkte da de la inn det. Det går bare ut på å kjøre dama et sted, og dette må man repetere mange ganger for å få 100%.

Ellers synes jeg spillet er utrolig bra og det er ett av de beste spillene jeg har prøvd.
 
#90
Opprinnelig skrevet av laffen@07.11.2004, 23.00
-Jeg synes det er litt lite med bare en snakkekanal. Jeg synes godt de kunne lagt inn en eller to til siden snakkekanalen er den beste kanalen i spillet.
131665​
Liten Spoiler:
[Jeg syntes det jeg og, helt til jeg oppdagte at innholdet forandrer seg etterhvert i spillet. Klar forbedring fra tidligere spill.]
Bortsett fra det så er Derrick Thackery på The Tight End Zone ganske plagsom.
 
#92
Ingen spill er perfekte tør jeg å påstå. Noen irritasjonsmomenter i san andreas, som f.eks siktesystemet. Hvis en fyr står bak deg, må du først snu deg rundt og så sikte.

De mangler som noen nevnte fra før, et speedometer. Hadde vært kjekt å se hvor fort man kjører. Men ellers er alt fryd og gemmen, eller?
Spillet er ganske repeterende, kjøre dit, levere det, drepe ham og ham. Men Rockstart har definitivt gjort det beste ut av det, spillet er jo aldri kjedelig. Ihvertfall ikke storyen.

Når jeg har fullført story-linjen legger jeg spillet på hylla. Det gjorde jeg med gta 3 og vice city, og det skjer nok med san andreas òg. Det er et bra spill, det er det ingen tvil om. Men jeg liker best RPG, eller spill som har dypere historie.
 
#94
Negative ting? Lokker meg vekk fra jobbing og samvær med dama. Får såre knær og albuer etter timesvis med spilling (se sitte-på-do-stillingen).
 
K

Kumool

Gjest
#95
Ja, siktesystemet kan i mange tilfeller dra til helvete. Noen ganger er det nytteløst å sikte på noen uten å knote rundt i timesvis, og innen man har gjort det er man drept. Phitte.

Radioen er som sagt ikke like god, men siden K Rose er med, bryr det meg ikke lenger. Den kanalen er så digg som den får blitt.
 
Y

Yeah

Gjest
#97
I lufta ved parkerinkshuset der hvor "ranehusbilen"
står svever det noe som ser ut som en tv-antenne midt
i løse lufta.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#98
Jeg holder på med First Base-oppdraget nå, hvor man skal rane ei spritsjappe og må følge etter tre folk på sånn motorsykkelting med fire hjul, og da fryser spillet seg alltid når jeg har samlet inn alle koffertene og skal tilbake til hytta til Catarina eller hva hun heter. >_<

Jeg må derfor hele veien tilbake, det er langt og Catarina maser hele tiden.

Er det bare mitt spill som er sånn, eller?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#99
Vel det aner jeg ikke enda, siden jeg ikke har kommet så langt i spillet :p Og hu heter foresten Catalina, og var med i GTA: 3. Selv har jeg bare tatt det flørste oppdraget hennes, der man skulle være en Tanker Comander greie :p
 
Spillet mitt har på ingen måte vist frysninger eller noen form for alvorlige stygge ting :)

Men Story'n er det ikke noe å klage på i allefall, den er genial og bare helt.....DIGG!