Neptune's Pride - Oversiktstråden

CyberK

Finner ikke på noe.
Justincase har en annen, og langt bedre, MORALSK SEIER i sikte. Men seriøst, vi utenforstående vil ha en update med oversiktsbilde. Gleder meg til den indre historien kommer fram. :D
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Ser mer ut som om Justin har Cthulu-problemet. Han kan alliere seg med en sværing for å unngå å bli fortært rimelig kjapt, men før eller siden vil han bli spist uansett og da kan han like godt gå inn for å bli spist først.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det ser faktisk ut som om mine planer fra ca dag 3 (?) har gått helt etter planen. Fornøyd!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Vi er så godt som ferdige, og er fornøyde. Når og hvordan gjøres rapporteringen? Jeg må strukturere litt, eller kan bare sende alt til en eller lignende.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Hva er galt med dere! Dere bare lar Nilo vinne?! Galaksens tyrann skal liksom vokse frem etter man har kjempet til siste bloddråpe, ikke fordi han var den eneste som gadd å angripe.

Hva dagboka angår, vil vi at en person skal redigere sammen en helhetlig tekst?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
De rotter seg sammen for å ta ham. Når det er over er det endgamet som står for tur, dog eat dog.
 
Liten oppdatering til dere:
Martin, Buggz, Kalli og SHDR jobber nå som kebabkokker på Hadir-stjernen, Fetthest ble dessverre ikke kvalifisert til jobben.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det beste bildet i verden.

Sorry for å skuffe publikumet, men vi er nok (så godt som) ferdige! Jeg har en 4-5 planer for det Archtor nevner, men vi har ikke ork og energi til å mikromanage våre 10000 skip mot hverandre og jeg gidder ikke hvis de bare skal sitte å se på jeg tar stjernene, så da er jeg mer fornøyd slik!
For dere som har lest RPS-bloggen fra deres spill med PC Gamer (?), er slutten ganske intensiv. Uansett er jeg happy!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ok men da må fanmeg logger postes. Jeg foreslår at alle bare poster det de har, leserne klarer nok å sette sammen en tidslinje på egen hånd.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Kalli meldte seg jo frivillig til å organisere logg da vi satte igang. Men det har vært stille fra den kanten etter at han ble rævkjørt..
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg har da meldt meg frivillig jeg også, så får man et litt mindre kaotisk format enn om alle bare dumper ut sin greie?


Jeg forventer forøvrig at Nilo sin er stappa til randen med forferdelige historier.
 
Det at folk ikke engang orka å spille ferdig og bare conceda var jævlig turn-off for å være helt ærlig, selvom jeg skjønner greia om det var vedlig obvious. Det er som å se laget ditt gi opp i en VM-finale etter 75 min. Vi fortjener i det minste en god forklaring.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Du fortjener ikke en dritt, Eivind.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Grunnen, Eivinn Vprst Hansen, for min del ihvertfall, er denne: Det tar IKKE en time om dagen. Jeg har unge og samboer og det ble faktisk for mye tid til det helvetes spillet. Jeg har sendt alle skip til angrep, for nå er det nok.

Men jeg kan si dette. Jeg tror faktisk at spillet hadde vært kulere hvis ting tok litt kortere tid når man kommer litt ute i spillet. Greit nok at pga science og slik så blir man jo raskere og den slags, men det var liksom det. Jeg kunne også, ser jeg i etterkant, hatt to betalinger i døgnet. Tror ting ikke hadde tatt SÅ jævlig lang tid. Altså. Hvis jeg ville kunne spillet ha vart mye lenger enn det har gjort, men har kastet bort altfor mange timer. Har drømt om backstabbing, våknet opp og det første man gjør er å sjekke om noe har skjedd. Det gjør deg til en slave, og det er jo bra det. Det var det i starten ihvertfall, men så begynte ting mer å bli.. vane. Ikke en god følelse. Gleder meg til det er ferdig.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg ser absolutt den avhengighetsgreia, Buggz fikk jo en litt treig start mye på grunn av at han ikke var så ofte pålogga.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hva skjer her? Er det et slags remis?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det er en gammel plan som endelig begynner å bli ferdig. Er bare at vi måtte raske på litt.