SITAT(Yetipants @ 10.06.2006, 23.30) 9171
Du ser at dine argumenter er de samme som Nintendofolkets? Det kommer an på hvilke spill man foretrekker, mann.
PS: Du etterlyser nye franchiser fra Nintendo... hørt om Pikmin?

[/b]
Ja selvfølgelig ser jeg det, men jeg spør meg selv det samme, ser de at mine argumenter er de samme som deres?
Pikmin var ikke akkurat hva jeg hadde håpet på av ny franchise. Skjønte ikke helt greia med de spillene, og kjøpte de aldri.
SITAT(Agahnim @ 10.06.2006, 23.43) 9184
Hvor har du hørt at man kan spille GC-spill med Wii-moten? Jeg finner det vanskelig å tro - de er jo ikke programmert for å kunne styres med den. Samtidig som at de har lagt inn slots for GC-kontrollere for en grunn. Og er det ikke dumt å kun lage spill som støtter Wii-moten når de har mulighet for å bruke GC-kontrolleren også? Noen spill, slik som SSBB, kan ikke spilles med Wii-moten (jeg klarer ihvertfall ikke å se for meg hvordan det kunne funket), skal Nintendo bare slutte å lage slike spill, selvom muligheten er der? Det er mulig å gjøre begge deler vettu.
[/b]
Jeg mener å ha lest det i Level eller GameTM... Jeg skal sjekke det litt nærmere, nå skal jeg spille litt Kingdom Hearts 2
SITAT(GungHo @ 10.06.2006, 23.42) 9183
Det nye Paper Mario er da også helt forskjellig fra sine forgjengere i det at det er et plattformspill.
Tro det eller ei, Nintendo prøver faktisk å lage oppfølgere med innovasjon.
[/b]
Jeg veit det, men det er fortsatt franchise. Snakker vi bra oppfølgere er New Super Mario Bros en vinner. DSen ruler det meste om dagen, min favorittkonsoll atm.