New Challenger!

#81
SITAT(EagleJin @ 14.07.2006, 07.14) 14383
Jinov: /bow
Får håpe pelsen klarer seg litt til :s
[/b]
den gjør nok det, så lenge du får kuma til å dance hver runde :p
 

EagleJin

Bear Necessity
#82
SITAT(sortulv @ 14.07.2006, 20.44) 14493
Oisann. Kanskje jeg burde lese denne tråden oftere. Joda, jeg godtar utfordringen! Men ikke bli bitter om jeg forankrer deg. ^_^
[/b]
:D
Ohm Y Gott! May I set sail?

Jinov: Bjørnen skal lære samba til RBN B)
 
#83
SITAT(EagleJin @ 14.07.2006, 23.22) 14540
:D
Ohm Y Gott! May I set sail?

Jinov: Bjørnen skal lære samba til RBN B)
[/b]
Og paul skal lære kasa gjengen hvordan man ruller bakover :hehe: ''phoenix smahser''
eller de kalles å force'e kanskje? jaja samma det!
 
#84
SITAT(Jinov @ 13.07.2006, 14.59) 14234
ok greit sier det sånn da: alle som utfordrer meg kan stelle seg i kø så alle får sin del av grisen,

team kasa kan få første plassen i køen siden de vil bli satt på plass så voldsomt!

resten som utfordrer meg kan vi gjøre om etter at team kasa/kranimal's er blitt satt på sin plass.
Kranimal: skal ordne match mellom deg og supo når han kommer fra ferie! så ikke slit ut (5800kr's) pad en din før du møter han eller meg da :hehe:
[/b]
alle får sin del av grisen????

bare ta med 50 kr. til meg og hugs du.....


SITAT(Jinov @ 15.07.2006, 17.02) 14705
Og paul skal lære kasa gjengen hvordan man ruller bakover :hehe: ''phoenix smahser''
eller de kalles å force'e kanskje? jaja samma det!
[/b]

Tro meg, ingen ruller bakover bedre enn deg..... kanskje du starter å rulle bakover på ekte når vi spiller :hehe:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#85
Jeg har slettet litt dritt her nå, men det er fortsatt en del igjen - nemlig all den jævla drittpreikinga deres. Det er greit at fighting er "tøft" og "hehe" og "team kraniebrudd", men kan dere prøve å gjøre innleggene deres litt mer ... innholdsrike? Værsåsnill?:)
 

EagleJin

Bear Necessity
#86
Wow.. Jeg tror det er det lureste innlegget jeg har sett av en moderator på lenge (hvis vi ikke regner Hugs som moderator :p). Bare ha i mente at dette er utfordringsemnet. Det skal vises "fightingspirit". Er enig i at mange innlegg godt kunne hatt mer innhold og vise interesse for spillet i stedet for gateplanet ... >.<.

Jinov: Om du får tid neste gang ønsker jeg et par casualfights :p. Ikke en reell utfordring, men pure casual "flash" :p
 
#87
SITAT(Jinov @ 13.07.2006, 14.59) 14234
ok greit sier det sånn da: alle som utfordrer meg kan stelle seg i kø så alle får sin del av grisen,

team kasa kan få første plassen i køen siden de vil bli satt på plass så voldsomt!

resten som utfordrer meg kan vi gjøre om etter at team kasa/kranimal's er blitt satt på sin plass.
Kranimal: skal ordne match mellom deg og supo når han kommer fra ferie! så ikke slit ut (5800kr's) pad en din før du møter han eller meg da :hehe:

Eeglejin: Du eier alle med Kuma'en din B) respect
[/b]

grisen?? ække du tyrker a? haram!! XD
 
D

Deleted member 91

Gjest
#88
Der har dere et godt eksempel på hva slags innlegg som ikke blir tolerert. Anmerkning utdelt. :)
 
#89
SITAT(EagleJin @ 16.07.2006, 18.53) 14902
Wow.. Jeg tror det er det lureste innlegget jeg har sett av en moderator på lenge (hvis vi ikke regner Hugs som moderator :p). Bare ha i mente at dette er utfordringsemnet. Det skal vises "fightingspirit". Er enig i at mange innlegg godt kunne hatt mer innhold og vise interesse for spillet i stedet for gateplanet ... >.<.

Jinov: Om du får tid neste gang ønsker jeg et par casualfights :p. Ikke en reell utfordring, men pure casual "flash" :p
[/b]
Joda, det blir masse casual's oss i mellom eagle :D

Kranimal: the train is rolling.... GET ON THE TRAIN BOY... GET ON THE TRAIN. ''teabag'' (prison break)

Dako: nonesense.... hvis det fins noe relgion Topic på spillegal så kan du henge der. trukke du tørr å snakke sånn på tøyen gata, så zipp it. Peace
 
#90
føøøni..vi chattes på turneringen!!
 
#91
Red Hawk, mr. fancy face......
Tør du å ta med Gouki'n din mot min Urien eller?
Urien er hissig.... (Bare kreves bitte litt justering på charg'inga, men hysj)

Men har du lyst ? :angel:

"That's right... Kneel before me! How do you like the view now!?"
 
#93
Jeg har 3 hissige utfordringer her her:

første mot Nukleuz

andre mot wallace

tredje mot hank

spiller best av 3 kamper og dere velger hvilken character dere vil spille med

snakkes på RBN
 
#94
SITAT(I3eKri @ 22.07.2006, 01.52) 15855
Jeg har 3 hissige utfordringer her her:

første mot Nukleuz

andre mot wallace

tredje mot hank

spiller best av 3 kamper og dere velger hvilken character dere vil spille med

snakkes på RBN
[/b]
Tekken det er snakk om eller....?
Da kan du likeså greit ta seieren på forskudd:p
 

oma

Village Drunk
#96
jeg utfordrer nilo til tekken 5, lei mot lei =D best av 10 (haha, jeg kommer til å bli grust!)
 
#97
SITAT(I3eKri @ 22.07.06, 01.52) 15855
Jeg har 3 hissige utfordringer her her:

(...)

tredje mot hank

spiller best av 3 kamper og dere velger hvilken character dere vil spille med

snakkes på RBN
[/b]
Den er god. Får jeg velge hvem du skal spille med og eller? :p

Jeg håper ikke det blir et alt for hissig oppgjør da, jeg er egentlig ganske fredlig av meg...
 
#98
SITAT(I3eKri @ 22.07.06, 20.29) 15960
ja det er snakk om tekken, seieren på forskudd haha hvorfor det?:p
[/b]
Er litt rusten :$
Har ikke akkuratt blitt mye spilling pga. dama hehehe..
Noe skal det nok bli ^_^
Bare få ta det en liten stund etter jeg har vært der så jeg får huska noe :)
 
#99
Tar en rask liten utfordring til dere VF-pro's (Odd-gjengen, Rat og Gutti (krever ny VF-tourney :p)

Street Fighter 2 Turbo: Robbie...Guile..du vet han lengter etter å tape! :D

Tekken 5: Atilla, Supo, Hugs, Oma, NukleuZ: I challenge thee, to do a little battle with mee ^^

Street Fighter, hvilket som helst: SortUlv! EX3 dramatic kanskje? Hehe. Blir vel SF2 eller Alpha3. You decide.

Mine challenge's for nå i hvert fall.