Ninja Gaiden

jeg sa ikke at den var vanskelig. det var bare at jeg ikke kunne spille mer. Fammen skulle se på TV og måtte jeg avslutte. Så når du skal ta han så løper du opp på vegga og trykker på trekant? Men da kan du vel ikke hvere der heletiden for med engang du har gjort det så vil jo han prøve å slå tilbake.

neida, han bommer om du gjør det rett eterpå og så fortsetter du. Jeg trodde heller ikke du syntes han var vanskelig, men jeg ville bare komme med et råd (du må for all del ikke walride) bare hoppe via veggen (dette gikk for meg (på esey) det går ikke på normal og hard.

mitt råd: kjøp deg egen (28 tommers) tv, det er jo vanlig at det koster en 2000 som faktisk ikke er sååå mye

hehe, kanskje du ikke vet hvor fattig jeg er?? Jeg har brukt penga mine på noen annet enn en tv. Jeg kan jo alltid bruke en 15tommer, men det gidder jeg ikke. Takk for tipse. Det kommer godt med.

Når u tar han får du våpne hans da??

nei, det kommer litt senere men han lærer deg et par triks om du ikke kan dem fra før av. Våpnet hans suger uansett, og du får det vel snart uansett. Om du venter enda en stund, så får du da en vigarian fall eller hva det er den heter, og den er fult brukbar

de triksa kunne jeg fra før. Du vet når man skal kjøpoe ting eller oppgradere sverde?? Hva mener de med å si at du ikke er en ekte Samurai enda??

jeg tror kanskje at jeg har lest feil. Men hvordan kan jeg komme videre fra den luftbalongen. Har vert over alt. Har fått ID-korte, men ikke gjort noen mer enn det

Har åpnet dden luke på den ene enden av skipe, men jeg har ikke kommet over. Hva skal jeg gjøre?? Er det noen som vet det???

Og, jeg kunne ikke velge om jeg ville ha easy. Jeg fikk bare velge om jeg ville ha normal eller hard.

sry, skal ikke gjøre det igjen. Og jeg er ingen gutt tenk.

:kul :p :p PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS-PewS- ^_^

hva har så dette med Ninja Gaiden å gjøre..?

hehe, den var en god en. Nei ikke en jente heller. Må si jeg er Mann. Men jeg har enda ikke kommet videre. Finner ikke svare på siden du ga meg.

Jeg har enda ikke fått det våpne fra han første bssen og nå er jeg forbi Samuraien. Er det noen jeg har hoppet over??

Men som sakt kommer jeg ikke videre. Har lett i hver minste krok på det skipe, men finner ingenting som kan hjelpe meg videre. Noen forslag?
skal gjennom en dør men den har rød lampe. Som jeg har funnet ut så skal den vist være grønn, men vet da faen hvordan jeg skal få til det.

det er en vaier på siden som du skal henge deg i tror jeg (om jeg forstår deg rett) så går du bortover, og sleger deg inn vinduet, banker opp noen idioter, tar det du trenger, før du trekker deg tilbake.

jeg tror du har forstått rett. Jeg er helt nederst og ser på den andre enden av skipe, men jeg kommer ikke over for det er et stort åpning mellom den delen jeg er på og den andre. Er det det du mente at jeg skal hvere?

Om du ser over mot andre siden er det et tau (vaier) som du skal hoppe opp i (rett over deg ute på en av kantene av platformen du har heist ned). Tror han tar tak automatisk. så er det bare å klatre over. Litt til, så er du på bossen som er ganske så enkel.

Opprinnelig skrevet av Knasen@08.01.2005, 03.46
hehe, den var en god en. Nei ikke en jente heller. Må si jeg er Mann. Men jeg har enda ikke kommet videre. Finner ikke svare på siden du ga meg.

Jeg har enda ikke fått det våpne fra han første bssen og nå er jeg forbi Samuraien. Er det noen jeg har hoppet over??

Men som sakt kommer jeg ikke videre. Har lett i hver minste krok på det skipe, men finner ingenting som kan hjelpe meg videre. Noen forslag?
skal gjennom en dør men den har rød lampe. Som jeg har funnet ut så skal den vist være grønn, men vet da faen hvordan jeg skal få til det.
160109​
Neste gang kan du sjekke GameFaqs når du sitter fast i et spill :tommelopp:

takk for hjelpen alle sammen. Får håpe jeg får snart spille da.

Har klart å ta han. Han var drit lett. Det neste kapitle er noe dritt. Har død utrolig mange ganger.