Nintendo 3DS and shizz

SSFIV:3Ded og Pilotwings Resort her i så fall. Framleis usikker på om eg skal forhåndsbestille eller prøve konsollen først. Kvar kan man gjere dette før release i så fall? Lyst til å benytte tilbudet om innbytte på gamestop. Spare pæng er alltids positivt, og GBA-emulering har eg i verste fall på PSP'en om eg skulle få nostalgianfall.
 

Lodin

Der Waaaah
Regner med at man kan preordre maskin og spill hos Gamestøp? Jeg tar ihvertfall den utveien en av de nærmeste dagene.
 
WANT!!!

Så klart. Men eg vil helst at fyren skal produsere eit nytt spel, får være måte på kor mykje dette spelet skal portes før det får (spirituell?) oppfølger.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hrm.

Håper de ikke dreper appellen ved å gjøre grafikken helt next-gen.
 

Lodin

Der Waaaah
Bestilte den turkise varianten i dag hos Gamestop. 2300 kommer den på der og det er helt greit siden jeg ikke gidder handle fra no shabby nettsjappe og få den sju dager senere eller campe uttafor Elkjip. Så blir det å vurdere åssen spiller man skal ha.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Har GameBoy-player til GameCuben, men tror nok jeg beholder Lite-en inntil videre.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Vi har en ds her i hus hvor skulderknappene er litt småbusta, tror dere det går an å bruke den i en sånn trade-in-deal?
 
Haha :p Lurer på hva korta finner på for no rart ja..
Gleder meg som en unge til 3ds. Bare synd ikke spillreleasene ved lauch inneholder nok goodies til at jeg hamstrer spill første dagen, så blir nok bare SFIV.. Men kjøper jo maskina for oot, metal gear, resident evil og såfremt alle andre first-partyspill etterhvert, så kan ikke klage.
 

Lodin

Der Waaaah
Her er en ting. Super Minky Ball er det vel ingen som har tenkt å kjøpe, men det bruker det myteomspunnede player coin systemet. Når man har traska lenge nok rundt til å tjene 20 av de myntene kan man kjøpe et av spillets skjulte karakterer (figurer :ras: ).
Så er bare spørsmålet hvor lenge man må dasse rundt for å tjene en peng. Står at de deles ut for hver tusende meter, men det må da være mer enn bare en?
 
Fungerer vel akkurat som den pokeballgreia som fulgte med Pokemon SoulSilver og HeartGold. Labber man lenge nok får man samla opp poeng som kan brukes til å fange pokemon eller kjøpe items. Husker ikke hvor langt man måtte gå, men poengene strømmet inn rimelig fort.