Nintendo 3DS and shizz

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeh, det er bare shooting gallery'sene fra 4 og 5 samla med diverse eksta, men hvem faen betaler for det?
Mercenaries. Som faktisk var en ganske festlig modus. Resi4 hadde i tillegg en shooting gallery som var tåpelige greier.

Zelda ser iallfall greit pent ut.:

Hvis noen hadde fortalt meg at du kommer til å runne OoT for første gang på en håndholdt med omfg3d hadde jeg sagt slutt å tøys a plz ;D;DD;D

• Stage show demonstrations showed off Metal Gear Solid: Snake Eater, Kid Icarus Uprising, and the device's new Mii and alternate-reality game features.

Håper det er snakk om gameplay av MGS. Da blir det vel no' snacks opp på youtube snart forhåpentligvis.

demake

Seksuelt godteri
(w)OoT <3
Må ha den 3DS'n

:penga:

Kleevah

Livsfarlig amatør
Ny lineuptrailer fra Nintendo World 2011:

Takao fra GAF skrev:
Nintendogs + Cats
Steel Diver
Winning Eleven 3DSoccer
Super Street Fighter IV: 3D Edition
Kingdom Hearts 3D
Super Monkey Ball 3D
Blazblue Continuum Shift II
Resident Evil: Revelations
Dr. Lautrec & Forgotten Knights
Shanghai Cube 3D
Pro Baseball Famisuta 2011
Combat of Giants: Dinosaur Strike 3D
Dead or Alive: Dimensions
Bomberman
Rayman Raving Rabbids: Time Travel
Tales of the Abyss
Tom Clancy's Ghost Recon: Shadow Wars/ Lead The Ghosts
Samurai Warriors Chronicle
Driver Renegade
Double Pen Sports 3D (?)
Paper Mario
Starfox 64 3D
The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D
Tetris Axis
Resident Evil: The Mecernaries 3D
Runabout
Cubic Ninja
Tom Clancy's Splinter Cell 3D
Sudoku Ball (?)
One Piece: Unlimited Cruise SP
Deca Sports Extreme (?)
Animal Resort
Gundam: The 3D Battle
Bust a Move 3D
Professor Layton and the Mask of Miracle
Asphalt 3D: Nitro Racing
Fish On
Class of Heroes 3Dx3D
Naruto Shippuden Nin Rittai Emaki Saikyou Ninkai Kessen (fuck)
The Sims 3
Ridge Racer 3D
Metal Gear Solid: Snake Eater
Animal Crossing
Pilot Wings Resort
Mario Kart 3DS
Kid Icarus: Uprising

(?) means I'm not 100% sure if that's the game.

Damn spilla ser bra ut. Med tanke på hvor shitty kvalitet det er på mesteparten som går rundt og det faktum at man ikke kan se 3D-effekten lover bra. Det lover bra. MGS, Zelda og Revelations blir nok mine innkjøp.

Spørsmålet nå er vel om man skal kjøpe fort, eller vente 3 måneder før Lite-versjonen kommer.
Fu nintendo

Blæh. Håper de ikke føkker opp og utsetter. Jeg vil kjøpe den dritten før jeg drar hjem herfra, så blir det billigere og sånt. Også kan jeg være kul på internett for jeg er det første av alle oss som har den (forutsatt at den kommer ut før i disse trakter, da).

SHDR

Gullmedlem
Vil gjerne ha Resident Evil mercenaries i lomma, jeg har gått og ventet på at det skulle bli en stand-alone tittel. Fanger alt som er bra med spillet, altså kampen og level designen, og presenterer det i et 5-minutter-av-gangen-format som passer for håndholdt. Jeg håper det blir bra. Men enda en jævla Zelda-remake? Nintendo, du Nintendo. Synes også dessverre at Paper Mario så boring ut, men jeg har aldri helt kommet overens med den serien selv.

Optimistisk til Ridge Racer, siden PSP-utgavene var sjef og serien holdt seg godt på x360 og PS3. Hvis Namco fortsetter i samme løypa som for fire år siden blir det party, and why shouldn't they?

Er litt bekymret for krafta på den vesle maskinen. Kanskje den ikke er så kraftig at det blir for dyrt å utvikle til den, kanskje den treffer et mellomskikte der du har en fixed pipeline som kan pushe en del polygoner uten fleksibiliteten til en moderne konsoll ... men det begynner å se dyrt ut! Kanskje det må til for å konkurrere med Apple og femkronersspilla deres?

Mer ResiRev som ser ganske bra ut, bortsett fra et work-in-progress-monster
Det ser også ut som en story mode med mindre de bare har laget brettet til fremvisningen. Ellers helt enig med SHDR, mercenaries er knalltøft og passer bra håndholdt.
Får ikke spilt av videoen av en eller annen grunn, men er det den der Lara Croft trasker rundt på båten og etterhvert møter på et monster som er dratt rett ut av Silent Hill? I så fall ser det bra ut.
Holder de den stemninga der gjennom, er det plutselig tilbake i horrorsjangeren og det kan man like.

SHDR skrev:
Synes også dessverre at Paper Mario så boring ut, men jeg har aldri helt kommet overens med den serien selv.
Shadar om Paper Mario and the Thousand year door anno 2004 skrev:
Det er meget knall, har et sinnrikt og morsomt kampsystem, ser fantastisk ut, og er bare moro å ha med å gjøre. Historien er kanskje ikke noe stort, som i at det ikke er dramatisk og storslått, men det er morsomt og medrivende, med svært god humor og festlige dialoger.

Get it.
Ikke faen vet jeg hvordan jeg huska akkurat det utsagnet der, men ville allikevel påpeke dette. :mellow:

Lodin

Der Waaaah
Jeg kommer nok ikke til å coppe det siden jeg hater kampsystemet. Turnbased mens man samtidig må passe på å trøkke på knappa akkurat på riktig tidspunkt er :ras:.
Det på Wii var koselig derimot.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det på Wii var koselig derimot.
Ja, hvis du liker bæsj.

Det timingbaserte kampsystemet i Pappermario 1 og 2 (og SMRPG) var akkurat det grepet som gjorde kampsystemet bra. Forenklinga og fjerning av RPG-elementer ødela ganske mye av Super Paper Mario for meg.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Og brakte det heller på min bane. Jeg koste meg med det spillet og likte å kunne fly rundt i 100% realtime. Med heavy fokus på utforskning passet det meg ypperlig.