Vil gjerne ha Resident Evil mercenaries i lomma, jeg har gått og ventet på at det skulle bli en stand-alone tittel. Fanger alt som er bra med spillet, altså kampen og level designen, og presenterer det i et 5-minutter-av-gangen-format som passer for håndholdt. Jeg håper det blir bra. Men enda en jævla Zelda-remake? Nintendo, du Nintendo. Synes også dessverre at Paper Mario så boring ut, men jeg har aldri helt kommet overens med den serien selv.
Optimistisk til Ridge Racer, siden PSP-utgavene var sjef og serien holdt seg godt på x360 og PS3. Hvis Namco fortsetter i samme løypa som for fire år siden blir det party, and why shouldn't they?
Er litt bekymret for krafta på den vesle maskinen. Kanskje den ikke er så kraftig at det blir for dyrt å utvikle til den, kanskje den treffer et mellomskikte der du har en fixed pipeline som kan pushe en del polygoner uten fleksibiliteten til en moderne konsoll ... men det begynner å se dyrt ut! Kanskje det må til for å konkurrere med Apple og femkronersspilla deres?