Nintendo 3DS: den store tråden

Jeg fikk dessverre aldri muligheten til å få kjøpe FFTA, selv om jeg elsker spillet. Hadde mange gode stunder med VBA og roms på min mammas gamle PC.

Lodin

Der Waaaah
Sjekk babbyene som tror at Square Enix noensinne under noen omstendigheter hadde gått med på å gi bort noe som helst noensinne a, selvom Nintendo hadde kompansert dem.
Untatt FF14 da. :p

Dette blir bra. Siden eg har mistet både Zelda, Tetris og Street Fighter av merkelige grunner. Ugh, lettere å pirate... Forbanna små minnebrikker! :(

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
..mistet? Har du ikke bæreveske eller?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
:penga:

Lodin

Der Waaaah
Wellp, Australia har begynt å få sine spiller nå så jeg ble spent når jeg så at det var no nytt her og. Det var ikke no til GBA, men en ny Eurosport kanal. De funker som den andre greia og viser diverse smådill fra kanalen i 3D. Nå ser jeg på folk kræsje MCer og tryne fra stupebrett i gloriøs 3D. :D
Musikkgreia til 360 kan ta seg et tak i forhold.

Ååååh! FFTA! Det fikk kjørt seg på emulator i gamledager.
Faktisk så mye at jeg nettopp plukka det opp i fysisk format! Romjula kan bli bra om posten er snill

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Akkurat nå så jeg et blått lys på 3DS-en og at Lodin hadde posta i 3DS-tråden og tenkte "trykker jeg på den tråden får jeg se frasen 'restart Steam'". Men ja, laste ned her også.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fikk testa litt Mario vs. Konkey Dong før jeg stakk på jobb, og oerhört hadde helt rett da han sa det var mer Donkey Kong og mindre Lemmings; kort fortalt er det en åndelig oppfølger til Donkey Kong '94, også tilgjengelig på 3DS. Og det, det er rett og slett konge. Herlig.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Mario vs. Donkey Kong er et skikkelig kremspill ja. Husker jeg var skikkelig skeptisk til det når det først kom ut, men etter å ha testa det ble det fort en av mine favorittspill på GBA.

Bonus: Beste reklamen:

Ellers er jeg stort sett fornøyd med utvalget av ambassadørspill. Det meste er ting jeg har spilt tidligere, men det er jo også et par godbiter der jeg ikke har prøvd før. Knall at WarioWare er med iaff, siden det er det objektivt beste spillet på GBA (kun slått av Rhythm Tengoku, som er jappo only).

Ellers et tips hvis det er flere som får fnatt av den tvilsomme fullscreen-skaleringa: Som med GB-spilla kan du kjøre GBA-spilla i native oppløsning hvis du holder select-knappen inne når du starter det fra home-menyen. Anbefales.

Lodin

Der Waaaah
Koei og Nintendo har slått seg sammen og skal mekke Nobunagas Pokeyman Ambition. Fordi det tydligvis er viktigere å fange alle sammen enn å forene Kina til et rike. Hvis det blir mer 'mans og mindre krigføring i Excel kan det bli awesome.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ehh… Rapidash kanskje?

edit: nobunaga's ambition to catch all pokemon including the shiny versions and take all pre-teen comers to win the pokemon championship at age 32

nobunaga's ambition to tell his mom he really is looking for a job; actually sitting on a park bench leveling his elite charizard's EV pts.