Nintendo 3DS: den store tråden

Novastrum

Feminist-elitist
ExciteMike skrev:
Ja. Pikachu 3dsen min er den andre jeg har fått med 4gb, og jeg har aldri hatt behov for og bytte, til nå.

Et spørsmål jeg har: hvis jeg kjøper Animal crossing bundle, med spillet ferdig installert, og foretar en system transfer fra min gamle, vil Animal crossing på den nye bli slettet?
Leste om det der for en stund siden. Alt blir sletta på den "nye" 3DS-en når man kjører system transfer.
 

Lodin

Der Waaaah
Sjekka nå og spillet er bare lagt inn på maskina når man kjøper den, det er ikke knytta til e-sjappa eller no. Det er den verste formen for "digitalt" kjøp jeg har hørt om.
Heldigvis ser og den AC-3DSen ut som en haug med ræv. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så... da burde det kunne gå an å... kopiere det over...?
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg var en av de folka som ikke gadd kjøpe en Game Boy Color fordi ræva farger og litt mer batteritid ikke var verdt det, gulldarn it! :argh:
I dag slippes derimot Morakker of Ages og Seasons og de har jeg aldri spilla. Er de verdt det? Det er Capcom så jeg er naturlig nok suspekt, men det virker som folk digger dem? Evt. hvilket bør jeg coppe?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Morakker, hæ?

Uansett, Ages og Seasons er bra, de. Ikke de beste i serien, men hvis du digger de gamle Zelda-spillene skal det noe til for at du blir skuffa. Samme hvilket du starter med, min personlige favoritt er dog Seasons.
 
Stiller meg bak Yetipants her, de er begge gode, men Link's Awakening er bedre. Capcom var også med å lagde Minish Cap på GBA og det eide hardt.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Hadde GB Color med Hardest Moon. Ble borte på Kielferga. Har siden den gang sett for meg at en eller annen skips-maid stjal den for egen lykke. :angryface:
 

Lodin

Der Waaaah
40 spenn for spill til Streetpass er ikke no for meg, men det er verdt å ta en tur innom plazaen siden er litt pussa opp. Også verdt å titte på spilla for det er faenmeg den mest sjarmerende presentasjonen av onlinesalg noensinne. Fungerer omtrent som å handle i Animal Crossing bare med ekte funbux.
 

Lodin

Der Waaaah
Nå er det en ny update som har Nintendo Zone som app. Den klikker man da når man er på et sted som har støtte for det og får stort sett treff fra andre sitt street pass hvis de har gått forbi. Hvorfor de gjør det sånn og det ikke bare lastes ned automatisk er fordi Nintendo og fordi noen videoer borti USA er noe man kan laste ned.
Uansett er planen at det skal fungere hos Gamestop, men gudene vet om det gjelder i Nårge.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Har fått noe mas om Nintendo Zone på Gardermoen et par ganger, men den failer alltid når den skal koble til.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg fikk det mens jeg satt på Valka med fadern. Må være noe annet enn det at de skal kjøre knutepunkter for streetpass.
 
40 spenn for spill til Streetpass er ikke no for meg, men det er verdt å ta en tur innom plazaen siden er litt pussa opp. Også verdt å titte på spilla for det er faenmeg den mest sjarmerende presentasjonen av onlinesalg noensinne. Fungerer omtrent som å handle i Animal Crossing bare med ekte funbux.
Jeg lasta dem ned i natt.

:penga:

Streetpass-runden min gikk fra å ta fem minutt, til at jeg ikke ble ferdig på den halvtimes lange togturen til jobb.

Ganske ok småsspill, da. StreetPass quest II har begynt så smått å bli gammelt. Har snart tatt alt (så vidt jeg kan se) i det spillet. En runde til så er jeg ferdig.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Er det ikke slik at man bare får én street pass per person per dag?
 
Kan vel få flere. Er vel noe sånt som 8 timer mellom hver gang eller noe. Kunne få av Eirik rett før han dro på jobb og igjen når han kom hjem.