Nintendo 3DS: den store tråden

Novastrum

Feminist-elitist
Rød A-knapp er eneste riktige.



Selv om grønn passet bedre til den svære på GC. Synes forøvrig det er kult at ninty igjen bruker litt farger. Synes Wii-minimalismen har vært dørgende kjedelig.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Oj, New 3DS har raskere CPU og vil være påkrevd for enkelte nye spill, som porten av Xenoblade Chronicles.
 

Kilik

Lokal moderator
2015 i Europa, ifølge Eurogamer. Virker som den har rettet opp de fleste feilene med tidligere versjoner. Men fortsatt latterlige 400x240 i skjermoppløsning.
 
Skjermoppløsningen er absolutt sist på min liste over irritasjonsmomenter ved 3DS.

Batteritid
Raskere/mer effektiv bruekropplevelse på eShop
Lysstyrke
..
Større skjerm
..
Samlet Virtual Console 3DS/Wii/WiiU
..
Bedre styrespake
Bedre/større knapper
..
..
..
Metroid
..
..
...
...
...
.
..
.
...
.
.
.
.
.
...
.
(nei, ikke her heller)
.. etc.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Må ikke glemme at 3DS er den eneste maskinen som gir folk krampe i hånden etter noen runder med Mario Kart. Ergonomien er det absolutt verste med 3DS, og det ser de ikke ut til å ha fiksa. Jeg heller ikke overasket over at vi må kjøpe ny maskin for å spille nye spill, selvom det egentlig er samme maskina.

Nintendo rævpuler oss igjen.
 

Lodin

Der Waaaah
Hahahah. XD
In what seems to be a new form of parental control, New 3DS consoles will come with a pre-installed filter which limits what websites can be visited using the built in web browser.

The filter can be turned off for a fee of 30 yen ($0.29), which is deducted immediately upon registering a valid credit card. According to Nintendo, the filter will be used to "prevent children from looking at harmful websites" on the New 3DS, and the fee (and credit card registration) is required so that children cannot disable the filter without their parents' consent.
 
Hmm.. Er dette Nintendo som prøver seg på Apple/Smart phone-måten å introdusere ny hardware på? Slippe nye modeller oftere, alltid med full bakoverkompitabilitet, men med mindre drastiske oppgraderinger? Ser vi f.eks en ny 3DS med høyere skjermoppløsning og enda litt mer kraft under panseret om ett til to år?
 
Er vel berre @kakarlsen som liker små nubs, er det ikkje?

Skal uansett teste den i hånden før den vurderes. Xenoblade ser gøy nok ut men det er veldig uviktig for meg siden eg har Vita til kraftigere opplevelser. Skal litt meir unike opplevelser til før eg switcher over. Har uansett ein 3DS XL eg er veldig fornøyd med, ditcher ikkje den heilt med det første.
 

Lodin

Der Waaaah
Nintendo fortsetter å være seg selv.



La oss lansere denne lekre greia samtidig som alle bare vil ha den nye jævla maskina.
 

Lodin

Der Waaaah

Fet reklame og jeg var ikke klar over at man skifte ut platene på topp og bunn på de nye modellene. Det virker som en jævlig kul feature. ^^