[NX] Nintendo Switch med Howie O

demake

Seksuelt godteri
Takke faen, man må ikke låse opp banene i Mario Kart 8 på switch. Alt er låst opp fra start. \o/
 

demake

Seksuelt godteri
Ser jeg ut som en koreaner?
 

demake

Seksuelt godteri


Dere veit det.

Ellers da, denne måneden kan fort bli dyr hvis man er innstilt på å kjøpe seg litt Switch-greier. Tar sikte på å betale for Mario Kart 8 igjen, pluss at jeg vil ha Puyo Puyo Tetris og Wonder Boy: Dragon's Trap. Da har jeg vel svidd av en tusing.

Ellers? Likte det jeg så på Nintendo Direct, Arms begynte å gi litt mer mening da jeg fikk sett det i aksjon. Splatoon 2 får horde-modus i tillegg, ikke at det var noe å lure på i utgangspunktet men det blir dag 1.
Skulle ønske de lanserte 2 og 2 farger i slengen, for jeg har lyst på et nytt sett joycons, men ikke av samma farge.

PS. Grå er ikke et alternativ. Har fortsatt et lønnlig håp om grønn og lilla til Splatoon 2.
 

Lodin

Der Waaaah
Flere sider har nå begynt å skrive om Mario + Rabbids Kingdom Battle som såvidt gjorde rundene før launch. No slags turn based RPG med 2 player coop hvor man fighter aliens enten som Mario, Luigi, Peach og Daisy eller diverse Rabbids. Tvilsomt om det blir no særlig, men hvem vet?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mangler fortsatt Cave Story til 3DS som hadde en rimelig katastrofal 3D-modus, så aldri si aldri.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg og fetthesten skal prøve å få coopa litt mario kart 8 i quell. Om noen andre vil joine for å se hvor trasig onlinefunksjonaliteten på switch er så er dere gjertelig velkommen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Heads up i den anledning er at jeg ikke kan før sånn dritseint, 22 og utover antageligvis.
 

demake

Seksuelt godteri
Ring meg, handling foran ord. Ta opp Facebook messenger og pling meg.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg bruker veltekontroller!

Sorry jeg bare hadde tid til én runde. Legg ungene tidligere i mårra.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mer det at jeg har vært på jobb i tolv timer i dag pga. foreldremøte. Men ja, hadde det døyva racingskillsa, da?


Næh. Var litt bister etter innledende runder da, fikk tre fisefine røde skall på rad i hekken og et blått skall fem meter foran målstreken i det andre. Det sverre for motstanden tilintetgjorde jeg Animal Crossing og Mute City, da.

Fikk også til dette for første gang:


(Det var et blått skall til høyre der)

Men ja, Mario Kart på internetten er fortsatt artig, legg ungene og bli med du også.
 

demake

Seksuelt godteri
Animal Crossing var en tragedie for meg. Mute City starta bra helt til den 90 graders svingen før bakken mot målstreken i første runde. Det er en høyresving og jeg bestemte meg for å drifte og svinge til venstre. Bare fordi. Ikke noen bombe at jeg ikke har lappen kanskje.

Noen flere på SG som vil joine neste gang? Ta med veltekontrollen og møt oss ved Toad's Turnpike. Kom alene.
 

demake

Seksuelt godteri
Tre stjerner på alle 100cc cups. Hvor er cheevoen min???
 

demake

Seksuelt godteri
Jo
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det der er skrevet for noliferne på /r/splatoon som engasjerer seg tungt i akkurat hvem av søstrene som er kulest og har størst tiss. Den siste splatfesten skulle avgjøre det så da er det nok litt ondt blod fortsatt.