[NX] Nintendo Switch med Howie O

En tråd i 'Spilldiskusjon og -nyheter' startet av Buggz, 27.04.2016.

1. Shinra85

Shinra85 Spillegals effort emo

De er nok ute etter en litt annen type splatfest, forråsiresånn

(kan endelig krysse av en Bukkake-vits fra lista over ting som må gjøres før jeg dør)

2. Yetipants

Yetipants Mein Gampf Forumleder

Verdt en mys, sikkert.

Morbo, Buggz og demake ga dette en brofist.
  3. Lodin

Lodin Mama!

Også verdt en mys.

demake og Yetipants ga dette en brofist.
  4. Lodin

Lodin Mama!

Storyen er blitt litt mer oppklart og det virker som at Callie ikke bare har sluppet fri Octo, har kidnappa bestefaren sin, men er nå sjefen til Octolingsene!
    Alt fordi fler folk holdt med Marie (som er best.)

Dramatisk!

I andre nyheter blir Uglegutt porta til Switch. Det er koscheli. Norsk spill på en Nintendo og greier.

Det første var dog Casper The Friendly Ghost til SNES som Funcom stod for.

5. Lodin

Lodin Mama!

YESSS!!!

Eifel1 ga dette en brofist.
  6. demake

demake Seksuelt godteri

...

Shinra85 ga dette en brofist.
  7. Yetipants

Mario + Rabbids: My, That's An Awful Lot of Money You've Got There, Ubisoft. Min favoritt er kaninen i Peach-kostyme som tar en selfie, det er vel sånn cirka det jeg alltid har drømt om å gjøre i et Mario-spill. Kanskje de kan legge inn en kanin som leker med en spinner mellom slagene også, haha, akkurat som elevene mine pleier å gjøre! Da hadde jeg ledd.

Shinra85 ga dette en brofist.
  8. Lodin

Lodin Mama!

Kjører vistnik i samme motor som forrige South Park så hvoror ikke?

:penga::cap::penga:

9. Yetipants

ftfy

justincase og Lodin ga dette en brofist.
  10. Lodin

Lodin Mama!

Kjører i en motor som hadde vært ræva på PS4 og bone og ihvertfall på PC!

11. Lodin

Lodin Mama!

:beastboy:

12. Yetipants

I andre nyheter så er den mest populære far/sønn-aktiviteten nå om dagen Minecraft Switch Edition. Siden det følger med en Mario-teksturpakke så er det slottet til Mario vi bygger. Enn så lenge er det jeg som styrer og han som spør og kommer med forslag, men vi er på gli føler jeg.

Hvis noen lurer på hvordan Minecraft på Switch er, så kan jeg jo si at det eneste jeg legger merke til ut over at du har en liten håndfull mods/teksturpakker som koster penger i motsetning til uendelig mange mods/teksturpakker som er gratis, så har du litt kortere synsrekkevidde når du spiller håndholdt. Når du har docka konsollen er den litt bedre, men fortsatt ikke på nivå med PC-utgaven.

Del denne siden

This site is owned and third-party cookies. If you continue with us we understand that you accept the use of cookies.