[NX] Nintendo Switch med Howie O

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#43
De trenger ikke si noe om batteritida, den kommer til å suge eselkuk. Det var vel ikke noe tvil om at jeg skulle ha en NX, men dette så steintøft ut. Som en YouTube-kommentar sa det så bra: -I'm surprised that the "gimmick" for this console seems so effortlessly cool.
 
#44
Digger det. Også nytt 3d-mario! \o/

Usikker på hva jeg syns om at de ikke lenger har en naturlig skjermbeskytter i utformingen av konsollen slik gamle DS-familien har, da. Kommer til å være mange stygt oppripede skjermer. Ellers, gleder meg til togpendlinga med denne!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#45
Synes også det ser knalltøft ut.
 

demake

Seksuelt godteri
#46
Blir å kjøpe.
 

demake

Seksuelt godteri
#48
Jeg kommer aldri til å få gjort noe jobb igjen noensinne.
 
#51
Så jæææskla high tech den så ut. Skippet så klart teite teite Wii U, men denne må has. Spår at jeg kommer til å skaffe ett til to Zelda-spill og ett til to Mario-spill til den og at den støver ned i ett til to år mellom disse utgivelsene, men men. Må ha.
 
#52
Jeg har fortsatt til gode å skaffe Wii U (veit, ingen unnskyldning), så en ting jeg lurer på er hvor vanskelig det vil være for Nintendo å porte alle de besta spilla over på Switch. Det hadde vært en kul måte å booste lineup-en på dag 1.

Imponert over brandingen denne gangen. Nintendo-rød, søt, animert liten konseptsnutt, repetert om igjen og om igjen gjennom lanseringsvideoen. Dette er mye, mye mer selvtillit og punch enn de hadde da de skulle markedsføre Wii U.

Vedr. batteritid—hvis denne basically kjører på mobile prosessorer, skal du ikke se bort fra at det kan bli bedre enn fryktet.

Jeg har troa, men jeg er blodfan av Nintendo, så ta det med en klype salt.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#53
Hypet som faen! \o/ Dette virker som overbevisende saker! Jeg henger jo litt etter og har først i år begynt å venne meg til konseptet med casting og veksling mellom håndholdt og TV, så kult at også Nintendo går i den retningen.
 

demake

Seksuelt godteri
#55
Jeg har ikke hatt så lyst på en konsoll siden N64. Noen rykter om pris enda?
 
#56
$299/$399 ble nevnt i rykteflommen et sted, antakelig for basics vs spill-bundle.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#57
Altså. Jeg bare. Joda! Det var ikke en pøkk med noe som helst nytt der utover et kvart sekund med en ny Mario fra samme støpeskje som Galaxy/64; og siden alt i videoen var prerendered har det uansett null troverdighet. Men altså. Hvis du liker å spille og ikke vil ha den der så veit jeg virkelig ikke. Uavhengig av hvor interessant det er å drive å drasse med seg konsollen på den måten der, ser det bare så jævla fett ut. De har heldigvis lært seg å selge en konsoll siden sist hos Nintendo, så det lover jo godt.

Men ja, day fucking one, til nøyaktig ingens overraskelse.

Og linken til 'n Agra da, bare, Nvidia driver og leker deilige og prater om "custom Tegra processor" og "based on the same architecture as the world's top-performing GeForce gaming graphics cards". Det betyr, tipper jeg, at det er en sånn ny, fancy Tegra som visstnok har vært klar en stund men som ikke har blitt brukt i noe ennå. Og "basert på samme arkitektur" betyr antageligvis at chipsa er mekka i samme størrelse som Pascal-chipsa i GeForce-kort, dvs. fysisk mindre komponenter, dvs. mindre varmeutvikling, dvs. mer pang for antilopen. Så det lover jo bra. Tipper at Switch ikke kommer til å ha græffiks på nivå med PS4 Pro eller Xbone Whatever da, men men.
 
#58
Hvis den har nok kraft til to Wii U-er teipet sammen med gaffateip så blir det bra.