[NX] Nintendo Switch med Howie O

Switch virker spennende, men som med WiiU (som jeg enda ikke forstår meg på) får jeg mer inntrykk av at dette er en novelty enn et støkke spillteknologi jeg må ha. Til syvende og sist er det spillene som betyr noe, og dersom det blir en liten håndfull skikkelig gode spill i myldret av remakes og nyutgivelser av gamle klassikere slik som normen er for Nintendo nå er det innmari lett å stå over. Så vi får bare se.

Får lyst på Zelda da.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Og jeg kjøper nok når den håndfullen blir mer enn én finger.
 
Leverer tilbake Switchen til Lefdal og har lastet ned til Wii U i stedet. Merker eg ikkje får wow-faktoren fra Switch enda pga manglende spel, så er det pengene da. Fantastisk spel, men ingen systemselger for min del som klarer meg fint med villpusten i stua.
 
Det å gi ut en likeverdig versjon av system selgeren deres samtidig på forgjengeren må jo være tidenes dårligste økonomiske avgjørelse. Tenk hvor mange fler (f.eks meg) som hadde kjøpt Switch første dag om Zelda kun kom ut der. Slik det er det for veldig mange liten vits i å kjøpe den foreløpig annet enn for gleden av en ny leke, da Zelda uansett finnes på maskina man allerede har.
 

Lodin

Der Waaaah
Ville gitt jævla mye dårlig PR all den tida spillet har vært lova til WiiU i årevis. Samme situasjon som med Twilight Princess og Ninty syns vel ikke det er verdt dramaet.
 
Det Lodin sa. Men jeg tror det er lov å tenke seg at Nintendo faktisk har litt ryggmarg når det gjelder lovnader som blir gjort overfor fanbasen. På sikt tror jeg dét er en fornuftig beslutning også fra et dollarperspektiv, siden det gjør at sånne folk som meg føler for å tatovere NINTY FOR LYFE under triforcen på venstre rumpeball. Eller i hvert fall fortsette å kjøpe alle spillene deres, og gi den vanen videre til unga, osv.
 
Også har man de som dobbel-dipper. Kjøpte begge da jeg har veldig lyst og håper å kunne spille det i 4K stabel 30 på Cemu senere.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør

Og da var ENDELIG maskineriet mitt på plass også. Stor takk til Posten som seff klarte å legge ombygging av sorteringsanlegget sitt i Oslo akkurat til launchhelga, sånn at ikkeno kom fram før i dag. :argh:

Koden min er forøvrig: SW-7007-8118-0521.
Blir nok å spille en del FAST RMX framover, men nå først erre Zelda som gjelder.
 

demake

Seksuelt godteri
Grå kontrollere. Basic.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Litt vondt for å respektere dem med kommunegrå Switch, jeg føler litt på den, jeg innrømmer det.

Nå, hvor blir det av sett nummer to med hhv. gul og turkis Joycon? Det hadde eid, og dere veit det.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Skulle gjerne hatt noe mer fargerikt, men OCD-en min lar ikke UMATCHENDE FARGER fly ass. Da tar jeg heller nitrist grå som den basic bitchen jeg er.
 

demake

Seksuelt godteri
Litt vondt for å respektere dem med kommunegrå Switch, jeg føler litt på den, jeg innrømmer det.

Nå, hvor blir det av sett nummer to med hhv. gul og turkis Joycon? Det hadde eid, og dere veit det.
Tipper lilla og grønn kommer til Splatoon 2.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Man får koze seg nå, før året rusler videre og rapportene om katastrofalt fallende salg og manglende tredjepartsstøtte dukker opp.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg var egentlig ikke så hype før helga, men så kjente jeg at det kom snikende. Også visste jeg at jeg skulle til storbyen i dag, så da var det fare for å finne på noe spontant. Nuvel, var innom Gamestop, Elkjøp og Expert og de var alle tomme. Og hva gjelder Gamestop så vet jeg jo at det er sånn de driver men jeg klarer likevel å la meg overraske når jeg ser de selger brukte WiiU-spill til 549,-

Uansett, vegg i vegg med den Experten er det en Toys R Us, og jeg skimta noen fete Lego-modeller som trakk oppmerksomheten min dit. Og... jaggu skimta jeg ikke no Switch der. Experten hadde visst bare fått inn 3 stykker som alle var forhåndsbestilt, mens her hadde de fått inn 15 stykker i dag, så da... da ble jeg noen kroner fattigere. Så sånn er det.

SW-8049-5712-8311

Edit: De hadde såvidt pakket opp en maskin, så jeg fikk testa litt Bomberman. Det var... Bomberman, I guess. Sikkert festlig nok med flere spillere.
 
Sist redigert:
Eg kan ikkje fitte og begrape kvifor folk prøver å selge Switch på finn til 4000 kr. Det er ikkje akkurat mangel, er det? Dei har i fleire butikker her i Åsane i alle fall.
 
Kjenner jeg angrer litt på å ikke ha kjøpt Switch likevel. Det er lenge siden jeg har hatt så behov for å spille masse som nå, men innser at timene etter jobb ikke strekker til, når jeg jo må være litt sosial med samboeren og for å bevare husfreden. Jeg har jo en time ekstra daglig på toget som jeg kunne spillt på. Faen.